https://www.seznam.c...q-no=1&source=hp
Naposledy editováno 26.09.2017 14:00:35
1 reakcí na tento příspěvek hovado z tunelu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek hovado z tunelu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
kerut píše: tyjo zrovna na prejezdech se rozhlizim i kdyz pres ne jdu pesky... jako spolehat se na funkcnost zabezpeceni ceskejch drah kterym se kazdou chvili potkaj dva vlaky na stejny koleji, teda nevim, nevim...
Jen pro upřesnění
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
A k tomu zabezpečení-právě že funguje, proto většinou nedojde ke srážce. Každé takové obsazení kolejí zaregistruje výpravčí nebo dispečer(na dálkově ovládaných tratích) a ti, pokud nezastaví strojvedoucí sám a je čas, mají možnost vysílačkou vlak(i několik najednou) zastavit pomocí funkce tzv. generálního stopu, viz třeba zde https://praha.idnes...241_praha-zpravy_cen Jen to pokaždé není v médiích
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Naposledy editováno 12.10.2017 23:19:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
fockewulf píše: ..to sice ano, ale já třeba na motorce předjíždění v křižovatce už dávno vzdal, když pominu magora, co zapomene vyhodit blinkr, tak k čemu mi bude přednost, když mi tam Pepa stejně toho Favorita z vedlejší pošle, protože se podíval jenom doleva...já už takhle málem boural i v autě-a řidič na vedlejší mi dokonce ještě stihl pohrozit, že jsme prase já
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Na rozdíl od školy a autoškoly jde v provozu často o život. A nejen ten jejich, bohužel
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
Naposledy editováno 13.10.2017 08:01:01
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
prackarr píše: Tobě řidič pohrozil? Mě ve stejné situaci málem dali zedníci na budku. Měl jsi je vidět. Pošlou mi to z vedlejší ,ale "hovado" jsem byl já. A zrovna včera jsem v křižovatce předjížděl auto ( s motorkou). Na hlavní, oba jsme jeli rovno, nikdo nikde, ale on troubil, jak magoj a gestikuloval, cože jako pyčo v křižovatce? Já nevím, ale choděj ti lidi do autoškol, nebo ty papíry fasujou?
Ne lidi jsou pouze víc ve stresu a agresivní to je můj dojem. Ale tohle je obecný problem. Mimo jiné kdo jezdí z Olbramovic do Votic po E55 by u odbočky na Příbram mohl vyprávět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
Vlašák7 píše: Ne lidi jsou pouze víc ve stresu a agresivní to je můj dojem. Ale tohle je obecný problem. Mimo jiné kdo jezdí z Olbramovic do Votic po E55 by u odbočky na Příbram mohl vyprávět
není to tam, jak se zabila ta blbka, co to vysílala na FB?2 reakcí na tento příspěvek hovado z tunelu
Dál mě zaráží kolik luxusních zánovních aut (BMW, Mercedes, Audi ...) vidím jezdit řidiče s telefonem na uchu. To tam nemají handsfree? Koukám třeba na řidiče X5 na kruháku jestli odbočí (špatně ho vidím přes tmavé okna) a když je u mě (já už stojím na brzdě), tak odbočí bez blinkru a - no jo on ten blinkr neměl čím dát, protože telefon na uchu. Ale metalíza, litý 21" kola, střešní okno a další "důležitý" věci tam má!
Naposledy editováno 14.10.2017 21:08:12
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
Dát přednost v jízdě" znamená:
[quote]2) SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ: povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy.[/quote
A jinak tedy ja v jednom aute HF mam a nepouzivam to, protoze se me stim blbe telefonuje, ale mam jen 17" kola, tak to snad projde
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
...metaliza me pobavila...
Gugone 17" te neomlouvaji, jsi prizivnik a zlodej, ktery maka treba i v noci a odporny imperialisticky kapitalista...no mel by ses stydet
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek hovado z tunelu
Mít v autě handsfree a držet telefon na uchu - nechápu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
mito7 píše: Mě v autoškole učili, když mám dát přednost, tak mám dát přednost, ale dneska tam vjede, a když to do něj někdo nenabourá, tak ho jen omezil, a to se dle dnešních předpisů může!
Dál mě zaráží kolik luxusních zánovních aut (BMW, Mercedes, Audi ...) vidím jezdit řidiče s telefonem na uchu. To tam nemají handsfree? Koukám třeba na řidiče X5 na kruháku jestli odbočí (špatně ho vidím přes tmavé okna) a když je u mě (já už stojím na brzdě), tak odbočí bez blinkru a - no jo on ten blinkr neměl čím dát, protože telefon na uchu. Ale metalíza, litý 21" kola, střešní okno a další "důležitý" věci tam má!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
Artepx píše: a bude hůř, v německu blinkr ani na křižovatkách nedává 50% řidičů a když někam chtějí, třeba změnu pruhu, začnou na tebe najíždět
nejvíc ně v Německu točí jízda na dálnici v levým pruhu když je v pravým volno. S tím blinkrem souhlas a na dálnici blinry snad neexistujou.
Vlašák7 píše: nejvíc ně v Německu točí jízda na dálnici v levým pruhu když je v pravým volno. S tím blinkrem souhlas a na dálnici blinry snad neexistujou.
A protože jsou němci pro mnoho čechů vzorem, je tento dobrej zvyk zvykem už i u nás
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
Vlašák7 píše: nejvíc ně v Německu točí jízda na dálnici v levým pruhu když je v pravým volno. S tím blinkrem souhlas a na dálnici blinry snad neexistujou.
jezdite v nejakym jinym nemecku nez ja ne ?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
gugo píše: jezdite v nejakym jinym nemecku nez ja ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
gugo píše: jezdite v nejakym jinym nemecku nez ja ne ?
no jelikož v Německu dělámúbydlím a před tím jsem tam byl pěčenej vařenej, takže můžu troche srovnat. Hned po revoluci to vypdalalo, že člověk předjel a hned automaticky do pravýho pruhu I když treba jen na pár set metrů. Teď v dálce vídí lidi kamion a doi pravýho se vůbec neobtěžujou. Je pravda že doprava obecně zhoustla a lidi jsou víc agresivní.No a dále dneska ne všichni s německou SPZ jsou Němci. Po revoluci to bylo jiný. Tam člověk poznal Němce a tureckýho Němce na dálku (podle auta). Dneska bez šance.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
mito7 píše: Vloni v testu dcera měla otázku: řidič vjíždějící na hlavní? a správná odpověď byla - smí omezit jedoucího po hlavní. To si nepamatuju, že by za nás bylo možné. Dohadoval jsem se s komisařem, ale prý je to tak správně. Vyhodil ji od testů, protože zaškrtla - nesmí omezit ani ohrozit řidiče jedoucího po hlavní.
Mít v autě handsfree a držet telefon na uchu - nechápu?
Ale v tomto případě má komisař pravdu a i odpověď na tuto otázku je správná.
Vyhláška 99/1989 Sb.-
Vyhláška federálního ministerstva vnitra o pravidlech provozu na pozemních komunikacích (pravidla silničního provozu) stanovila co je to pojem dát přednost v jízdě.
"Dát přednost v jízdě" znamená povinnost řidiče počínat si tak, aby řidič, který má přednost v jízdě, nemusel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy.
To platí pořád, až do dnešních dnů.
Nikde se v zákoně o provozu na pozemních komunikacích při jízdě na křižovatce v souvislosti dáním přednosti neobjevuje pojem NEOMEZIT ani NEOHROZIT.
Pokud by totiž bylo stanoveno, dát přednost v jízdě znamená NEOMEZIT, v ten moment by v dnešním provozu nikdo, obzvlášť kamion do křižovatky nikdy nevjel.
Jakmile by řidič jedoucí po hlavní musel ubrat plyn, protože dojede rozjíždějící se náklaďák, již by to bylo bráno jako přestupek.
A bohužel, hodně řidičů si to myslí a proto na takový automobil troubí a různě se snaží potom pomstít, protože museli ubrat plyn
Podle výkladu právníka není ubrání plynu nebo mírné přibrzdění NÁHLÁ ZMĚNA RYCHLOSTI.
A to měli v autoškole s Tvojí dcerou probrat. A tím pádem by v testu neudělala chybu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
gugo píše: Vlašák7> Tak ja od dob co nedelam pro t-mobile tam uz Nemeckem spis jen projedu. To ze tam maji blbecky co se vozi v levym pruhu to jsem si vsimnul, porad ne tolik co unas. Vzdycky me prislo ze hodej blinkr a sup do pruhu aniz by se podivali, na to jsem si zvyknul. Ale nejak jsem nezaregistroval, ze by jezdili bez blinkru. Letos jsem projizdel Nemecko jenom 4x.
bohužel, a ještě co tam jezdí řidičů kamionů a dodávek s Německou SPZ pro Německý špedice a je to Rumun, Bulhar apod. Ale neřešme kamiony a Němce ale motorky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
Dněprák píše: Ale v tomto případě má komisař pravdu a i odpověď na tuto otázku je správná.
Vyhláška 99/1989 Sb.-
Vyhláška federálního ministerstva vnitra o pravidlech provozu na pozemních komunikacích (pravidla silničního provozu) stanovila co je to pojem dát přednost v jízdě.
"Dát přednost v jízdě" znamená povinnost řidiče počínat si tak, aby řidič, který má přednost v jízdě, nemusel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy.
To platí pořád, až do dnešních dnů.
Nikde se v zákoně o provozu na pozemních komunikacích při jízdě na křižovatce v souvislosti dáním přednosti neobjevuje pojem NEOMEZIT ani NEOHROZIT.
Pokud by totiž bylo stanoveno, dát přednost v jízdě znamená NEOMEZIT, v ten moment by v dnešním provozu nikdo, obzvlášť kamion do křižovatky nikdy nevjel.
Jakmile by řidič jedoucí po hlavní musel ubrat plyn, protože dojede rozjíždějící se náklaďák, již by to bylo bráno jako přestupek.
A bohužel, hodně řidičů si to myslí a proto na takový automobil troubí a různě se snaží potom pomstít, protože museli ubrat plyn
Podle výkladu právníka není ubrání plynu nebo mírné přibrzdění NÁHLÁ ZMĚNA RYCHLOSTI.
A to měli v autoškole s Tvojí dcerou probrat. A tím pádem by v testu neudělala chybu..
Já dělal řidičák ještě před touto vyhláškou.