https://www.seznam.c...q-no=1&source=hp
Naposledy editováno 26.09.2017 14:00:35
1 reakcí na tento příspěvek hovado z tunelu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
1 reakcí na tento příspěvek hovado z tunelu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
kerut píše: tyjo zrovna na prejezdech se rozhlizim i kdyz pres ne jdu pesky... jako spolehat se na funkcnost zabezpeceni ceskejch drah kterym se kazdou chvili potkaj dva vlaky na stejny koleji, teda nevim, nevim...
Jen pro upřesnění České dráhy a.s.(ČD) žádné zabezpečovací zařízení na kolejích nemají. Zabezpečovací zařízení na kolejích, stejně tak přejezdy a koleje jako takové provozuje převážně Správa železniční dopravní cesty, což je státní organizace(SŽDC) a to od 1.9.2011.
A k tomu zabezpečení-právě že funguje, proto většinou nedojde ke srážce. Každé takové obsazení kolejí zaregistruje výpravčí nebo dispečer(na dálkově ovládaných tratích) a ti, pokud nezastaví strojvedoucí sám a je čas, mají možnost vysílačkou vlak(i několik najednou) zastavit pomocí funkce tzv. generálního stopu, viz třeba zde https://praha.idnes...241_praha-zpravy_cen Jen to pokaždé není v médiích A ne vždy jde o chybu strojvedoucího, ale třeba výpravčího nebo signalisty jako třeba zde http://klatovsky.de...avciho-20160331.html
Naposledy editováno 12.10.2017 23:19:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
fockewulf píše: ..to sice ano, ale já třeba na motorce předjíždění v křižovatce už dávno vzdal, když pominu magora, co zapomene vyhodit blinkr, tak k čemu mi bude přednost, když mi tam Pepa stejně toho Favorita z vedlejší pošle, protože se podíval jenom doleva...já už takhle málem boural i v autě-a řidič na vedlejší mi dokonce ještě stihl pohrozit, že jsme prase já
Tobě řidič pohrozil? Mě ve stejné situaci málem dali zedníci na budku. Měl jsi je vidět. Pošlou mi to z vedlejší ,ale "hovado" jsem byl já. A zrovna včera jsem v křižovatce předjížděl auto ( s motorkou). Na hlavní, oba jsme jeli rovno, nikdo nikde, ale on troubil, jak magoj a gestikuloval, cože jako pyčo v křižovatce? Já nevím, ale choděj ti lidi do autoškol, nebo ty papíry fasujou?Na rozdíl od školy a autoškoly jde v provozu často o život. A nejen ten jejich, bohužel
Naposledy editováno 13.10.2017 08:01:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
prackarr píše: Tobě řidič pohrozil? Mě ve stejné situaci málem dali zedníci na budku. Měl jsi je vidět. Pošlou mi to z vedlejší ,ale "hovado" jsem byl já. A zrovna včera jsem v křižovatce předjížděl auto ( s motorkou). Na hlavní, oba jsme jeli rovno, nikdo nikde, ale on troubil, jak magoj a gestikuloval, cože jako pyčo v křižovatce? Já nevím, ale choděj ti lidi do autoškol, nebo ty papíry fasujou?
Ne lidi jsou pouze víc ve stresu a agresivní to je můj dojem. Ale tohle je obecný problem. Mimo jiné kdo jezdí z Olbramovic do Votic po E55 by u odbočky na Příbram mohl vyprávět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
Vlašák7 píše: Ne lidi jsou pouze víc ve stresu a agresivní to je můj dojem. Ale tohle je obecný problem. Mimo jiné kdo jezdí z Olbramovic do Votic po E55 by u odbočky na Příbram mohl vyprávět
není to tam, jak se zabila ta blbka, co to vysílala na FB?2 reakcí na tento příspěvek hovado z tunelu
Dál mě zaráží kolik luxusních zánovních aut (BMW, Mercedes, Audi ...) vidím jezdit řidiče s telefonem na uchu. To tam nemají handsfree? Koukám třeba na řidiče X5 na kruháku jestli odbočí (špatně ho vidím přes tmavé okna) a když je u mě (já už stojím na brzdě), tak odbočí bez blinkru a - no jo on ten blinkr neměl čím dát, protože telefon na uchu. Ale metalíza, litý 21" kola, střešní okno a další "důležitý" věci tam má!
Naposledy editováno 14.10.2017 21:08:12
Dát přednost v jízdě" znamená:
[quote]2) SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ: povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy.[/quote
A jinak tedy ja v jednom aute HF mam a nepouzivam to, protoze se me stim blbe telefonuje, ale mam jen 17" kola, tak to snad projde
...metaliza me pobavila...
Gugone 17" te neomlouvaji, jsi prizivnik a zlodej, ktery maka treba i v noci a odporny imperialisticky kapitalista...no mel by ses stydet
1 reakcí na tento příspěvek hovado z tunelu
Mít v autě handsfree a držet telefon na uchu - nechápu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
mito7 píše: Mě v autoškole učili, když mám dát přednost, tak mám dát přednost, ale dneska tam vjede, a když to do něj někdo nenabourá, tak ho jen omezil, a to se dle dnešních předpisů může!
Dál mě zaráží kolik luxusních zánovních aut (BMW, Mercedes, Audi ...) vidím jezdit řidiče s telefonem na uchu. To tam nemají handsfree? Koukám třeba na řidiče X5 na kruháku jestli odbočí (špatně ho vidím přes tmavé okna) a když je u mě (já už stojím na brzdě), tak odbočí bez blinkru a - no jo on ten blinkr neměl čím dát, protože telefon na uchu. Ale metalíza, litý 21" kola, střešní okno a další "důležitý" věci tam má!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
Artepx píše: a bude hůř, v německu blinkr ani na křižovatkách nedává 50% řidičů a když někam chtějí, třeba změnu pruhu, začnou na tebe najíždět
nejvíc ně v Německu točí jízda na dálnici v levým pruhu když je v pravým volno. S tím blinkrem souhlas a na dálnici blinry snad neexistujou.
Vlašák7 píše: nejvíc ně v Německu točí jízda na dálnici v levým pruhu když je v pravým volno. S tím blinkrem souhlas a na dálnici blinry snad neexistujou.
A protože jsou němci pro mnoho čechů vzorem, je tento dobrej zvyk zvykem už i u nás
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
Vlašák7 píše: nejvíc ně v Německu točí jízda na dálnici v levým pruhu když je v pravým volno. S tím blinkrem souhlas a na dálnici blinry snad neexistujou.
jezdite v nejakym jinym nemecku nez ja ne ?
gugo píše: jezdite v nejakym jinym nemecku nez ja ne ?
já to tam zažil mockrát taky, a i "vychovávání auslenderů", za cvolantem. Přesně to vychovávání, které je přisuzováno jen nám a zemím na východ od nás. To samé jsem zažil i v Rakousku.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
gugo píše: jezdite v nejakym jinym nemecku nez ja ne ?
no jelikož v Německu dělámúbydlím a před tím jsem tam byl pěčenej vařenej, takže můžu troche srovnat. Hned po revoluci to vypdalalo, že člověk předjel a hned automaticky do pravýho pruhu I když treba jen na pár set metrů. Teď v dálce vídí lidi kamion a doi pravýho se vůbec neobtěžujou. Je pravda že doprava obecně zhoustla a lidi jsou víc agresivní.No a dále dneska ne všichni s německou SPZ jsou Němci. Po revoluci to bylo jiný. Tam člověk poznal Němce a tureckýho Němce na dálku (podle auta). Dneska bez šance.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
mito7 píše: Vloni v testu dcera měla otázku: řidič vjíždějící na hlavní? a správná odpověď byla - smí omezit jedoucího po hlavní. To si nepamatuju, že by za nás bylo možné. Dohadoval jsem se s komisařem, ale prý je to tak správně. Vyhodil ji od testů, protože zaškrtla - nesmí omezit ani ohrozit řidiče jedoucího po hlavní.
Mít v autě handsfree a držet telefon na uchu - nechápu?
Ale v tomto případě má komisař pravdu a i odpověď na tuto otázku je správná.
Vyhláška 99/1989 Sb.-
Vyhláška federálního ministerstva vnitra o pravidlech provozu na pozemních komunikacích (pravidla silničního provozu) stanovila co je to pojem dát přednost v jízdě.
"Dát přednost v jízdě" znamená povinnost řidiče počínat si tak, aby řidič, který má přednost v jízdě, nemusel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy.
To platí pořád, až do dnešních dnů.
Nikde se v zákoně o provozu na pozemních komunikacích při jízdě na křižovatce v souvislosti dáním přednosti neobjevuje pojem NEOMEZIT ani NEOHROZIT.
Pokud by totiž bylo stanoveno, dát přednost v jízdě znamená NEOMEZIT, v ten moment by v dnešním provozu nikdo, obzvlášť kamion do křižovatky nikdy nevjel.
Jakmile by řidič jedoucí po hlavní musel ubrat plyn, protože dojede rozjíždějící se náklaďák, již by to bylo bráno jako přestupek.
A bohužel, hodně řidičů si to myslí a proto na takový automobil troubí a různě se snaží potom pomstít, protože museli ubrat plyn
Podle výkladu právníka není ubrání plynu nebo mírné přibrzdění NÁHLÁ ZMĚNA RYCHLOSTI.
A to měli v autoškole s Tvojí dcerou probrat. A tím pádem by v testu neudělala chybu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
gugo píše: Vlašák7> Tak ja od dob co nedelam pro t-mobile tam uz Nemeckem spis jen projedu. To ze tam maji blbecky co se vozi v levym pruhu to jsem si vsimnul, porad ne tolik co unas. Vzdycky me prislo ze hodej blinkr a sup do pruhu aniz by se podivali, na to jsem si zvyknul. Ale nejak jsem nezaregistroval, ze by jezdili bez blinkru. Letos jsem projizdel Nemecko jenom 4x.
bohužel, a ještě co tam jezdí řidičů kamionů a dodávek s Německou SPZ pro Německý špedice a je to Rumun, Bulhar apod. Ale neřešme kamiony a Němce ale motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hovado z tunelu
Dněprák píše: Ale v tomto případě má komisař pravdu a i odpověď na tuto otázku je správná.
Vyhláška 99/1989 Sb.-
Vyhláška federálního ministerstva vnitra o pravidlech provozu na pozemních komunikacích (pravidla silničního provozu) stanovila co je to pojem dát přednost v jízdě.
"Dát přednost v jízdě" znamená povinnost řidiče počínat si tak, aby řidič, který má přednost v jízdě, nemusel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy.
To platí pořád, až do dnešních dnů.
Nikde se v zákoně o provozu na pozemních komunikacích při jízdě na křižovatce v souvislosti dáním přednosti neobjevuje pojem NEOMEZIT ani NEOHROZIT.
Pokud by totiž bylo stanoveno, dát přednost v jízdě znamená NEOMEZIT, v ten moment by v dnešním provozu nikdo, obzvlášť kamion do křižovatky nikdy nevjel.
Jakmile by řidič jedoucí po hlavní musel ubrat plyn, protože dojede rozjíždějící se náklaďák, již by to bylo bráno jako přestupek.
A bohužel, hodně řidičů si to myslí a proto na takový automobil troubí a různě se snaží potom pomstít, protože museli ubrat plyn
Podle výkladu právníka není ubrání plynu nebo mírné přibrzdění NÁHLÁ ZMĚNA RYCHLOSTI.
A to měli v autoškole s Tvojí dcerou probrat. A tím pádem by v testu neudělala chybu..
Já dělal řidičák ještě před touto vyhláškou.