2 reakcí na tento příspěvek Spojka pro jakýkoliv olej (V-Strom 650)
Se chystáš na Vostromu objet svět, že řešíš takovou ¶ čovinu?
Není snažší prostě jezdit jeden olej který spojce vyhovuje?
Naposledy editováno 28.09.2017 07:11:39
Dokážu si to představit leda,že bys tam dolil ten super recyklát z Lidlu..
edit ten olej si kupoval tam?, máš jistotu, že to nebyl padělek?
Naposledy editováno 28.09.2017 16:05:25
2 reakcí na tento příspěvek Spojka pro jakýkoliv olej (V-Strom 650)
bushman7 - jojo, po přijetí domů, šla spojka ven, lamely a jezdí to dál. Samo sebou, že ohledně pravosti oleje mohu jen spekulovat. Rusko, to je mi jasný.
Jen se směju tomu, že se tu řeší ostatní věci kolem, proč a jak a jakto, že jsem udělal tady to a támhle to. Ale furt jsem se nedopídil odpovědi na moji otázku.....
Pajitu66 píše: .... Ale furt jsem se nedopídil odpovědi na moji otázku.....
Zkus napsat nějakému výrobci,jestli nevyvine speciální lamely na V-Strom které nebudou klouzat v ruským oleji Každá normální spojka sežere jakýkoliv normální olej.Osobně jsme neslyšel o žádných speciálních lamelách.Pokud je tam podle tebe korek,tak kde je problém.Vezmi staré lamely a vykorkuj si je
Další řešení je koupit Ducati se suchou spojkou....
A řešit rozdělení syntetika a polosyntetika je dneska ptákovina - všechno už je dneska na jedno brdo - část je minerální základ, část syntetický a liší se to jen aditivy a reklamním sdělením na obalu. Nejjistější je používat furt stejnej olej, když ho změníš, tak se může stát (ne musí, ale může!) že po výměně si to v plným zatížení klouzne, ale většinou se to po čase zas srovná, když se do lamel zasákne novej olej.
Jo - a korek tam určo není, fakt.
Edit: Nebo pořídit bramboru se suchou spojkou, ta by měla chroupat i ruskej olej.
Naposledy editováno 29.09.2017 09:03:29
1 reakcí na tento příspěvek Spojka pro jakýkoliv olej (V-Strom 650)
Pajitu66 píše: Bendo ale já za to nemohl, prostě jsem vzal jedinnej olej co byl na krámu. Nejde o to, že jsem měl na výběr. Šlo o to, že jsem bral, jen to co bylo na krámu.
bushman7 - jojo, po přijetí domů, šla spojka ven, lamely a jezdí to dál. Samo sebou, že ohledně pravosti oleje mohu jen spekulovat. Rusko, to je mi jasný.
Jen se směju tomu, že se tu řeší ostatní věci kolem, proč a jak a jakto, že jsem udělal tady to a támhle to. Ale furt jsem se nedopídil odpovědi na moji otázku.....
Možná ani nedopídíš, ber to tak, pokud to byl třeba obyčejný motorák bez přísad pro mokrou spojku, tak bude velmi pravděpodobně klouzat jakákoliv spojka, i kdyby se výrobce na hlavu postavil.
http://www.mrclutch....plate_materials.html
2 reakcí na tento příspěvek Spojka pro jakýkoliv olej (V-Strom 650)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka pro jakýkoliv olej (V-Strom 650)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka pro jakýkoliv olej (V-Strom 650)
1 reakcí na tento příspěvek Spojka pro jakýkoliv olej (V-Strom 650)
Nebo investuj do sady Barnett s kevlarem
1 reakcí na tento příspěvek Spojka pro jakýkoliv olej (V-Strom 650)
2) když mi na výletě začal sáknout (tedy spíš už regulerně kapat) z karteru olej, holt jsem za dovču (cca 5 tisíc km) jsem dolil několik litrů autooleje a opět bez poškození nebo prokluzu.
Takže chybějící aditivum nebo naopak špičkový 300V způsobí prokluzování spíš díky spojce skoro před smrtí než tím, že by lamely dostaly alergii na autoolej.
MichalR66 píše: Ses si jistej ze tomu rozumis? Napriklad je naprostej nesmysl, ze kvuli klouzajici spojce motorka nejede pres 120. Vzdyt nad tu rychlost se dostanes pozvolnym zrychlovanim, kdy ti ta spojka ani nezacne klouzat.
Proc by to mel bejt naprostej nesmysl? Kdyz bude spojka klouzat hodne, tak to proste pres 120 jet nemusi... Odpor vzduchu roste a ve chvili kdy se to vyrovna s momentem kterej spojka prenese tak je konecna... Kdyby podradil tak to dostane na vyssi rychlost, ale asi to neni moc ekonomicky...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka pro jakýkoliv olej (V-Strom 650)
vilemx píše: 1) ne třech kouscích jednoho typu motorky jsem najezdil kolem pade tisíc km na čistě autoolej, spojky i převodovky v pohodě,
2) když mi na výletě začal sáknout (tedy spíš už regulerně kapat) z karteru olej, holt jsem za dovču (cca 5 tisíc km) jsem dolil několik litrů autooleje a opět bez poškození nebo prokluzu.
Takže chybějící aditivum nebo naopak špičkový 300V způsobí prokluzování spíš díky spojce skoro před smrtí než tím, že by lamely dostaly alergii na autoolej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 11 | Včera v 21:09 krize93 |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |