Viz název tématu. Studený to chytá na tři válce. Pokud ho dám hned do záběru (tím myslím výjezd z garáže, ale je to docela do kopce) tak po výjezdu už jede na 4. Když to nechám klapat na 3 a čekám, tak to trvá o dost déle. Pro představu. Výjezd z garáže cca 30, 40 sekund. klapání tak 5minut. A dnes ještě navíc jedna pecka. Před tím jak se chytli na 4, tak to jelo normálně. ale teď to prostě po cca 7tis. ot. citelně uvadne. vytočit jde, ale netáhne. Rychlost cca 140 čtvrtej kvalt, plnej plyn a nechce to nijak zrychlovat. Svíčky nový, vzduch. filtr nový (standart), olej nový, olej. filtr nový, Tlaky OK, ventilové vůle v limitu. karburátory vyčištěny a seřízeny, nový regulátor dobíjení. Předem všem díky za případné rady.
1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...
1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...
(reakce na) Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...
(reakce na) Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...
Trojku jsem tam měl před tím. Na tu čtyřku jsem tam měl něco kolem 8000 ot. cca. Takže na trojku by to 140 jelo taky, teda kdyby to v těch otáčkách táhlo. Po těch sedmi, sedmi a půl (přesně nevim, v tý rychlosti čumim spíš na cestu) to je jako bych ubral plyn. nahoru to leze, ale neuvěřitelně pomalu. Sem za to tahal jak ďas. De o to že ta čtyřka už nepřetlačí odpor vzduchu. Na motorce jezdím šest dní. (absolutní začátečník) by mě nenapadlo, že po tak krátký době pojedu pořád na plnej plyn.
1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...
1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...
POdle me jestli jste predtim cistili karbce a tudiz je meli venku, tak mas bud blbe hladinu a na volnobeh to nesaje a nebo neni udelany synchro takze ten valec nesaje taky.
Zjisteni prave na par minut.
Naposledy editováno 03.09.2017 14:27:35
1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...
1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...
1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...
(reakce na) Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...
(reakce na) Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...
Naposledy editováno 04.09.2017 22:50:58
Ne netrvalo to opravit tak dlouho, ale ve volných chvílích jsem jezdil, a když ne, tak jsem si nevzpomněl sem napsat.
Byla vypadená palivová tryska u jednoho z karburátorů. proto to ve vyšších ot. nejelo. Taky se to dá poznat podle spotřeby. Asi tak 30l na 100km.
Proč chytá na tři válce se bude řešit po sezóně. Mechanik říkal, že je pravděpodobně ucpaná hadička od sytiče, ale jen u jednoho karbce. Tak uvidíme zda se jeho odhad vyplní. Až bude závada nalezena doplním.
Naposledy editováno 17.07.2019 01:44:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |
Hornet 600 2005 omezený výkon Honda CB 600F Hornet | MISTRSVĚTA | 21 | 30.7.2024 v 13:18 MISTRSVĚTA |
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 13 | 26.7.2024 v 14:19 combust |