Plánuju koupi KTM 690 smc R a zajímají mě názory především vlastníků co je lepší jestli 690 smc R s karburátorem nebo vstřikováním, hlavně mě zajímají závady, jízdní vlastnosti a celkově zkušenosti s daným typem.
Děkuju za odpovědi

Patrne jsi myslel LC4 640 a 690ku.
640ka - karbec ma motor, kterymu musis venovat troche pece, jsou to motory nachylny na mechaniku hlavy - rolny, vahadla, rok 2002 - 2004 vacky a pak takovy klasiky jako volnobezky starter a podobne.
Motor ma hrubsi beh, kolisaji otacky, na semaforech se nesmis na plyn ani podivat jinak ti to chcipne a tak

Po jizdnich vlastnostech ale ten motor oproti 690ce je vybusnejsi (spravne naladenej s vejfuckem)
Pokud mas penize na 690ku tak jdi do ni, teda za predpokladu, ze jsi ochotnej do toto motoru investovat za KIT, 1, 2, 3 aby to nebylo tak tupe.
Po servisni strance je ten motor na tom lepe jak 640ka
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

Ale ten motor ma svuj projev a pocitove se to s 690 neda srovnat, 690 je proti tomu takovej uhlazenej cajicek. (jel jsem jen na 690 v origo stavu s origo laufama).
Neni pravda, ze by ses na krizovatce nemohl na plyn ani podivat, ze by to chcipalo atd .... to se deje leda v pripade ze mas zasranej karbec, coz neni az takova vyjimka protoze tam neni filtr.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec
gugo píše: Mno ja to upravim. 640 je buchar bez vyvazovaku, a sere se na nem kde co ...ne jen hlava. Vlivem vibraci na ty motorce praskaj srouby jak na zadny jiny. Treba vcera jsem menil sroub co drzi vejfuky smerem k podsedlaku. Jsou tam dva jeden se povolil a druhej rupnul Jednou me vibracema upadlo zrcatko, proste ta M8 rupla hned za zavitem.
Ale ten motor ma svuj projev a pocitove se to s 690 neda srovnat, 690 je proti tomu takovej uhlazenej cajicek. (jel jsem jen na 690 v origo stavu s origo laufama).
Neni pravda, ze by ses na krizovatce nemohl na plyn ani podivat, ze by to chcipalo atd .... to se deje leda v pripade ze mas zasranej karbec, coz neni az takova vyjimka protoze tam neni filtr.
Vyvažovák tam přece je ale je malý kvůli nedostatku místa a nestačí dělat svou práci..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec
Děkuju za reakce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec
Zachbros píše: Já celkově scháním informace o rozdílech hlavně u modelů 690 dejme tomu od roku 2013 až po 2015, jestli s rokama byli motory vylepšovaný, něco přidáno nebo celkově nové inovace které stály za hovno :D
Děkuju za reakce

2008 prvni generace. E = civilni se zdvihy 275/275 a cerny ram. R = podvozek z EXC se zdvihy 300/300, oranzovy ram. Objem motoru tusim ze 645ccm, 46kw.
2012 druha generace. R zrusena. E prejmenovana na R a vsechny ramy uz oranzove. Jiny tachometr, jine predni svetlo. Objem motoru 690ccm, 49kw.
2014-2017 treti generace. Dve svicky, ride-by-wire, palivove mapy, ABS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec
K660S píše: seikos> nevis nahodou, proc se to pro tyhle dakarovy motorky delalo v karbecu? chapu vlastnosti karbcu a strikacky, ale nenapada me, proc by to nemohli jezdit se vstrikem.. jedina vec, ktera me vlastne napada je, ze karbec bude "snadnejc" opravitelnej v nejakejch horsich podminkach, ale vic nevim..
nevim. Zřejmě kvůli těm servisním důvodům, jak píšešTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Olej a zivotnost v originalnim obalu [1, 2] TM Racing SMR 450 FES, KTM 690 SMC R | digitl | 34 | 27.3.2025 v 17:55 Marut |
Oversteering - zavírání řídítek KTM 690 SMC R | rage | 30 | 11.2.2025 v 22:24 ramlik |
KTM 690 SMCR veľký únik oleja [1, 2] KTM 690 SMC R | RR690 | 49 | 23.5.2024 v 06:59 metal82 |
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... | La_micka | 25 | 18.4.2024 v 13:49 strive |
Husqvarna SM 701, Gas Gas SM 700, K... Husqvarna 701 Supermoto, KTM 690 SMC R, Gas Gas SM 700 | Fíla-rider | 9 | 23.12.2023 v 14:52 MotoPeta |