bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec
21.8.2017 v 05:44
Zdravim
Plánuju koupi KTM 690 smc R a zajímají mě názory především vlastníků co je lepší jestli 690 smc R s karburátorem nebo vstřikováním, hlavně mě zajímají závady, jízdní vlastnosti a celkově zkušenosti s daným typem.
Děkuju za odpovědi

KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 08:11 | Nahoru | #1
Jestli sezenes 690 v karbecu, tak si ji urcite nech, jina takova nebude

Patrne jsi myslel LC4 640 a 690ku.

640ka - karbec ma motor, kterymu musis venovat troche pece, jsou to motory nachylny na mechaniku hlavy - rolny, vahadla, rok 2002 - 2004 vacky a pak takovy klasiky jako volnobezky starter a podobne.
Motor ma hrubsi beh, kolisaji otacky, na semaforech se nesmis na plyn ani podivat jinak ti to chcipne a tak
Po jizdnich vlastnostech ale ten motor oproti 690ce je vybusnejsi (spravne naladenej s vejfuckem)

Pokud mas penize na 690ku tak jdi do ni, teda za predpokladu, ze jsi ochotnej do toto motoru investovat za KIT, 1, 2, 3 aby to nebylo tak tupe.
Po servisni strance je ten motor na tom lepe jak 640ka

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 09:59 | Nahoru | #2
Mno ja to upravim. 640 je buchar bez vyvazovaku, a sere se na nem kde co ...ne jen hlava. Vlivem vibraci na ty motorce praskaj srouby jak na zadny jiny. Treba vcera jsem menil sroub co drzi vejfuky smerem k podsedlaku. Jsou tam dva jeden se povolil a druhej rupnul Jednou me vibracema upadlo zrcatko, proste ta M8 rupla hned za zavitem.
Ale ten motor ma svuj projev a pocitove se to s 690 neda srovnat, 690 je proti tomu takovej uhlazenej cajicek. (jel jsem jen na 690 v origo stavu s origo laufama).
Neni pravda, ze by ses na krizovatce nemohl na plyn ani podivat, ze by to chcipalo atd .... to se deje leda v pripade ze mas zasranej karbec, coz neni az takova vyjimka protoze tam neni filtr.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 10:06 | Nahoru | #3
Ale jo, 2x vrknes plynem a chcipne to

(reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 10:09 | Nahoru | #4

KubaLC8 píše: Ale jo, 2x vrknes plynem a chcipne to



pak to mas blbe serizeny, klidne si prijed zavrkat, zejtra jedu do Mejta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 10:12 | Nahoru | #5

gugo píše: Mno ja to upravim. 640 je buchar bez vyvazovaku, a sere se na nem kde co ...ne jen hlava. Vlivem vibraci na ty motorce praskaj srouby jak na zadny jiny. Treba vcera jsem menil sroub co drzi vejfuky smerem k podsedlaku. Jsou tam dva jeden se povolil a druhej rupnul Jednou me vibracema upadlo zrcatko, proste ta M8 rupla hned za zavitem.
Ale ten motor ma svuj projev a pocitove se to s 690 neda srovnat, 690 je proti tomu takovej uhlazenej cajicek. (jel jsem jen na 690 v origo stavu s origo laufama).
Neni pravda, ze by ses na krizovatce nemohl na plyn ani podivat, ze by to chcipalo atd .... to se deje leda v pripade ze mas zasranej karbec, coz neni az takova vyjimka protoze tam neni filtr.



Vyvažovák tam přece je ale je malý kvůli nedostatku místa a nestačí dělat svou práci..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 10:24 | Nahoru | #6
qwert> No jako by tam nebyl

(reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 10:37 | Nahoru | #7
gugo>

KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 16:08 | Nahoru | #8
No, když tedy pominu včerejšek kdy mi moje 640 několikrát chcípla, tak obvykle můžu vrkat jak chci a nechcípe

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

22.8.2017 v 03:10 | Nahoru | #9
Já celkově scháním informace o rozdílech hlavně u modelů 690 dejme tomu od roku 2013 až po 2015, jestli s rokama byli motory vylepšovaný, něco přidáno nebo celkově nové inovace které stály za hovno :D
Děkuju za reakce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

22.8.2017 v 13:40 | Nahoru | #10

Zachbros píše: Já celkově scháním informace o rozdílech hlavně u modelů 690 dejme tomu od roku 2013 až po 2015, jestli s rokama byli motory vylepšovaný, něco přidáno nebo celkově nové inovace které stály za hovno :D
Děkuju za reakce

690 s karburatory se delaly. Ale trochu drazsi.


2008 prvni generace. E = civilni se zdvihy 275/275 a cerny ram. R = podvozek z EXC se zdvihy 300/300, oranzovy ram. Objem motoru tusim ze 645ccm, 46kw.
2012 druha generace. R zrusena. E prejmenovana na R a vsechny ramy uz oranzove. Jiny tachometr, jine predni svetlo. Objem motoru 690ccm, 49kw.
2014-2017 treti generace. Dve svicky, ride-by-wire, palivove mapy, ABS

KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

22.8.2017 v 21:55 | Nahoru | #11
to seikos: to dělení na E a R, a ty zdvihy platí pro 690 Enduro, 690 SMC mělo zdvihy 275/265, od SMC-R (2012) 250/250, od 2014 pak 215/250, přepínání pal. map tam bylo už od 2008

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

24.8.2017 v 16:26 | Nahoru | #12
seikos> nevis nahodou, proc se to pro tyhle dakarovy motorky delalo v karbecu? chapu vlastnosti karbcu a strikacky, ale nenapada me, proc by to nemohli jezdit se vstrikem.. jedina vec, ktera me vlastne napada je, ze karbec bude "snadnejc" opravitelnej v nejakejch horsich podminkach, ale vic nevim..

(reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

25.8.2017 v 18:40 | Nahoru | #13

K660S píše: seikos> nevis nahodou, proc se to pro tyhle dakarovy motorky delalo v karbecu? chapu vlastnosti karbcu a strikacky, ale nenapada me, proc by to nemohli jezdit se vstrikem.. jedina vec, ktera me vlastne napada je, ze karbec bude "snadnejc" opravitelnej v nejakejch horsich podminkach, ale vic nevim..

nevim. Zřejmě kvůli těm servisním důvodům, jak píšeš

KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

27.8.2017 v 09:42 | Nahoru | #14
Tam šlo tehdá o spolehlivost. A karbec nepotřebuje žádnou řídící jednotku, senzory, dráty ani konektory, pal. pumpa byla podtlaková, akorát to mělo TPS kvůli CDI.

KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

27.8.2017 v 10:00 | Nahoru | #15
A navíc to měli perfektně odladěné a v Africe je nijak karbec asi neomezoval - až s Amerikou a tamníma nadmořskýma výškama začalo být potřeba vstřikování.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 Včera v 13:49 strive
KTM 690 SMCR veľký únik oleja [1, 2] KTM 690 SMC R RR690 48 11.2.2024 v 11:24 venakucera
Husqvarna SM 701, Gas Gas SM 700, K... Husqvarna 701 Supermoto, KTM 690 SMC R, Gas Gas SM 700 Fíla-rider 9 23.12.2023 v 14:52 MotoPeta
Sedadlo KTM 690R enduro -náhlada za... KTM Duke 690 R, KTM 690 Enduro R, KTM 690 SMC R Majkee 2 22.9.2023 v 18:10 MedWed
KTM 690 SMC R - Servisní intervaly KTM 690 SMC R krepy 4 13.7.2023 v 08:41 Krautkopf


TOPlist