paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec
21.8.2017 v 05:44
Zdravim
Plánuju koupi KTM 690 smc R a zajímají mě názory především vlastníků co je lepší jestli 690 smc R s karburátorem nebo vstřikováním, hlavně mě zajímají závady, jízdní vlastnosti a celkově zkušenosti s daným typem.
Děkuju za odpovědi

KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 08:11 | Nahoru | #1
Jestli sezenes 690 v karbecu, tak si ji urcite nech, jina takova nebude

Patrne jsi myslel LC4 640 a 690ku.

640ka - karbec ma motor, kterymu musis venovat troche pece, jsou to motory nachylny na mechaniku hlavy - rolny, vahadla, rok 2002 - 2004 vacky a pak takovy klasiky jako volnobezky starter a podobne.
Motor ma hrubsi beh, kolisaji otacky, na semaforech se nesmis na plyn ani podivat jinak ti to chcipne a tak
Po jizdnich vlastnostech ale ten motor oproti 690ce je vybusnejsi (spravne naladenej s vejfuckem)

Pokud mas penize na 690ku tak jdi do ni, teda za predpokladu, ze jsi ochotnej do toto motoru investovat za KIT, 1, 2, 3 aby to nebylo tak tupe.
Po servisni strance je ten motor na tom lepe jak 640ka

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 09:59 | Nahoru | #2
Mno ja to upravim. 640 je buchar bez vyvazovaku, a sere se na nem kde co ...ne jen hlava. Vlivem vibraci na ty motorce praskaj srouby jak na zadny jiny. Treba vcera jsem menil sroub co drzi vejfuky smerem k podsedlaku. Jsou tam dva jeden se povolil a druhej rupnul Jednou me vibracema upadlo zrcatko, proste ta M8 rupla hned za zavitem.
Ale ten motor ma svuj projev a pocitove se to s 690 neda srovnat, 690 je proti tomu takovej uhlazenej cajicek. (jel jsem jen na 690 v origo stavu s origo laufama).
Neni pravda, ze by ses na krizovatce nemohl na plyn ani podivat, ze by to chcipalo atd .... to se deje leda v pripade ze mas zasranej karbec, coz neni az takova vyjimka protoze tam neni filtr.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 10:06 | Nahoru | #3
Ale jo, 2x vrknes plynem a chcipne to

(reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 10:09 | Nahoru | #4

KubaLC8 píše: Ale jo, 2x vrknes plynem a chcipne to



pak to mas blbe serizeny, klidne si prijed zavrkat, zejtra jedu do Mejta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 10:12 | Nahoru | #5

gugo píše: Mno ja to upravim. 640 je buchar bez vyvazovaku, a sere se na nem kde co ...ne jen hlava. Vlivem vibraci na ty motorce praskaj srouby jak na zadny jiny. Treba vcera jsem menil sroub co drzi vejfuky smerem k podsedlaku. Jsou tam dva jeden se povolil a druhej rupnul Jednou me vibracema upadlo zrcatko, proste ta M8 rupla hned za zavitem.
Ale ten motor ma svuj projev a pocitove se to s 690 neda srovnat, 690 je proti tomu takovej uhlazenej cajicek. (jel jsem jen na 690 v origo stavu s origo laufama).
Neni pravda, ze by ses na krizovatce nemohl na plyn ani podivat, ze by to chcipalo atd .... to se deje leda v pripade ze mas zasranej karbec, coz neni az takova vyjimka protoze tam neni filtr.



Vyvažovák tam přece je ale je malý kvůli nedostatku místa a nestačí dělat svou práci..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 10:24 | Nahoru | #6
qwert> No jako by tam nebyl

(reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 10:37 | Nahoru | #7
gugo>

KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

21.8.2017 v 16:08 | Nahoru | #8
No, když tedy pominu včerejšek kdy mi moje 640 několikrát chcípla, tak obvykle můžu vrkat jak chci a nechcípe

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

22.8.2017 v 03:10 | Nahoru | #9
Já celkově scháním informace o rozdílech hlavně u modelů 690 dejme tomu od roku 2013 až po 2015, jestli s rokama byli motory vylepšovaný, něco přidáno nebo celkově nové inovace které stály za hovno :D
Děkuju za reakce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

22.8.2017 v 13:40 | Nahoru | #10

Zachbros píše: Já celkově scháním informace o rozdílech hlavně u modelů 690 dejme tomu od roku 2013 až po 2015, jestli s rokama byli motory vylepšovaný, něco přidáno nebo celkově nové inovace které stály za hovno :D
Děkuju za reakce

690 s karburatory se delaly. Ale trochu drazsi.


2008 prvni generace. E = civilni se zdvihy 275/275 a cerny ram. R = podvozek z EXC se zdvihy 300/300, oranzovy ram. Objem motoru tusim ze 645ccm, 46kw.
2012 druha generace. R zrusena. E prejmenovana na R a vsechny ramy uz oranzove. Jiny tachometr, jine predni svetlo. Objem motoru 690ccm, 49kw.
2014-2017 treti generace. Dve svicky, ride-by-wire, palivove mapy, ABS

KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

22.8.2017 v 21:55 | Nahoru | #11
to seikos: to dělení na E a R, a ty zdvihy platí pro 690 Enduro, 690 SMC mělo zdvihy 275/265, od SMC-R (2012) 250/250, od 2014 pak 215/250, přepínání pal. map tam bylo už od 2008

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

24.8.2017 v 16:26 | Nahoru | #12
seikos> nevis nahodou, proc se to pro tyhle dakarovy motorky delalo v karbecu? chapu vlastnosti karbcu a strikacky, ale nenapada me, proc by to nemohli jezdit se vstrikem.. jedina vec, ktera me vlastne napada je, ze karbec bude "snadnejc" opravitelnej v nejakejch horsich podminkach, ale vic nevim..

(reakce na) KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

25.8.2017 v 18:40 | Nahoru | #13

K660S píše: seikos> nevis nahodou, proc se to pro tyhle dakarovy motorky delalo v karbecu? chapu vlastnosti karbcu a strikacky, ale nenapada me, proc by to nemohli jezdit se vstrikem.. jedina vec, ktera me vlastne napada je, ze karbec bude "snadnejc" opravitelnej v nejakejch horsich podminkach, ale vic nevim..

nevim. Zřejmě kvůli těm servisním důvodům, jak píšeš

KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

27.8.2017 v 09:42 | Nahoru | #14
Tam šlo tehdá o spolehlivost. A karbec nepotřebuje žádnou řídící jednotku, senzory, dráty ani konektory, pal. pumpa byla podtlaková, akorát to mělo TPS kvůli CDI.

KTM 690 smc-R stříkačka vs. karbec

27.8.2017 v 10:00 | Nahoru | #15
A navíc to měli perfektně odladěné a v Africe je nijak karbec asi neomezoval - až s Amerikou a tamníma nadmořskýma výškama začalo být potřeba vstřikování.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 690 SMCR veľký únik oleja [1, 2] KTM 690 SMC R RR690 49 23.5.2024 v 06:59 metal82
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
Husqvarna SM 701, Gas Gas SM 700, K... Husqvarna 701 Supermoto, KTM 690 SMC R, Gas Gas SM 700 Fíla-rider 9 23.12.2023 v 14:52 MotoPeta
Sedadlo KTM 690R enduro -náhlada za... KTM Duke 690 R, KTM 690 Enduro R, KTM 690 SMC R Majkee 2 22.9.2023 v 18:10 MedWed
KTM 690 SMC R - Servisní intervaly KTM 690 SMC R krepy 4 13.7.2023 v 08:41 Krautkopf


TOPlist