paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

12.6.2017 v 22:39 | Nahoru | #62911
Kire640> Tolik typů Jawek co dnes člověk potká na srazu jsem jako kluk nepotkal za celý život. No a že mě museli od každé motorky tahat a přemlouvat . Podobně u aut. Na každém druhém setkání BMX a v dětství jsem ho viděl jen jednou. Druzetu nikdy a ČZ 501,502 s korbou pouze bez budky. Nanuka jen ve filmu.

Naposledy editováno 12.06.2017 22:40:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

12.6.2017 v 22:51 | Nahoru | #62912
kehaj> Muhehe, jawa je diagnóza, ať jedeš na čem chceš. O verglu to není a nebylo. Mám v garáži krom jaw i dva japonce, němce a číňana.

Milan: Asi ba byla ta totálka lepší, než to nějak flikovat. Pokud by to chtěli nějak ošulit, rozporuj rozhodnutí. Tvá vina to nebyla, tak ať se snaží.

Béďa: Moje řeč. ;)

(reakce na) Jawablázni

12.6.2017 v 23:01 | Nahoru | #62913
Jirka4137> Těsně po revoluci sehnat něco na Jawu, nebylo u nás moc jednoduché. Mototechny prázdný, po stodolách spousta pokladů, ale vše ve stavu k renovaci a člověk se dnes tluče do hlavy, nad čím tehdy ohrnoval nos. Bral bych tu dobu zpátky, ale říkám si, asi to tak mělo být. Zadek mám jen jeden a když vidím u některých kamarádů ten arzenál v garáži, co tam mnohdy po nelehké a drahé GO stojí a nejezdí, chvála za srazy, když se některé ty poklady vydají potěšit oko přihlížejících. Pochválen buď každý, co zachránil kus historie ze spárů kovošrotu a vdechnul znova pístům život.

Jawablázni

12.6.2017 v 23:17 | Nahoru | #62914
Nejsu žádnej cestovák, tož mi ty jawušky babušky a čízy na to moje dopravování do práce a z práce a sem tam 30 kiláků do depa a to samý zpátky stačej. V sobotu jsem si konečně našel kus času a hrabal jsem se ve stávkujícím mustangovi a ejhle, po nějaké hodině snažení zaržál a jezdil jsem po dědině vysmátej jak puberťák sem a tam a do vedlejší dědiny po polňačce...jako kdysi, jenom v montérkách a bez škopku, s cigárem v hubě a šroubovákem v kapse Jak málo stačí ke štěstí Ve středu nebo ve čtvrtek chci jet se Smolíkem na technickou, to bude na silnici za mnou hoooodně modro Pravda, taky stojí v kovárně mimo ty naše strojky dva simáci a jeden čopr virgl. Ale bolej mě z toho záda tak na tu jedinou motyku ze všech nesedám.

(reakce na) Jawablázni

12.6.2017 v 23:28 | Nahoru | #62915
Verdom> A vooooootom to je.

Jawablázni

12.6.2017 v 23:45 | Nahoru | #62916

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

13.6.2017 v 00:16 | Nahoru | #62917
Kehaj - tak co jsi objevil za stroj, že už jsi dal třindu na bazar?

(reakce na) Jawablázni

13.6.2017 v 01:22 | Nahoru | #62918
kehaj: ještě k CB, že teploměr ukazuje za plné provozní teployt motoru na začátek normálu je normální, tachometr si zkontroluj podle radaru, některé ukazují míň než je realita, ale to jsou malichernosti......

(reakce na) Jawablázni

13.6.2017 v 07:13 | Nahoru | #62919
Bimbam> Honda CB500, nebo Revere, povede li se třinda střelit.

(reakce na) Jawablázni

13.6.2017 v 07:40 | Nahoru | #62920

kehaj píše: milan1963> Tak jak jsi to napsal to tak chápu. Je tam jasné NE!! Ale veřím že jsi to tak nemyslel. Dlouho jsem byl muzikant, hrál jsem country ale když se sešlo pár muzikantů tak si s chutí zajamovaly a bylo jedno je-li to jazzman, dechovkář nebo symfoňák. A tak by to mělo bej i u motorkářů. Aspoň já to tak vždy bral. Jawa, Honda, DKW, BMW,ČZ atd. přeci nejsou politické strany aby jsme si šli po krku. Osobně mi je u pr..ele co jede za mnou nebo předemnou hlavně že jedeme.


Motorky by nás měly spojovat a ne rozdělovat

Jawablázni

13.6.2017 v 09:48 | Nahoru | #62921
Jinak včera jsem zjistil, že mi došly náhradní díly do jawáckých tlumičů co jsem měl sysláty z Březnice na repasování.
Poslední dva slavíky a dorazový gumy jsem včera šoupnul do svý kejvy a mám tam na repas asi 4 tlumiče na kšeft.
Máte někdo zkušenost s novýma replikama?
U těsnění v nádrži a gumách do kohoutků mám zkušenost tu,
že guma u novodobých replik bobtná a rozleptává se.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

13.6.2017 v 10:27 | Nahoru | #62922
Verdom - naposled jsem bral gumověci od Sesy ( fichtlkrámek) a po zhruba roce vypadají dobře, nebobtnaj. Co jsem koupil v prodejně (nevím odkud to měli) po měsíci nabobtnalý jak nakynutý těsto.

(reakce na) Jawablázni

13.6.2017 v 10:38 | Nahoru | #62923
Bimbam> Se Sesou se znám, ale dorazový kroužky prý už nemá. Jediný u koho jsem je našel je Moto Ústí. Tak jsem je objednal. Budu referovat co vydrží. Potřebuju repasovat i svou 559 a tak to udělám při jednom. ;)

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

13.6.2017 v 10:51 | Nahoru | #62924
No, já se konečně o víkendu pustím do těch předních tlumičů na sportce. Jak byli na dvoře a "všudeokolo" štěníci, tak se nic dělat nedalo, protože bych nic co si položím na zem po chvilce nenašel. Všechno je strašně zajímalo , se vším pomáhali, zejména rádi uklízeli cokoli kamkoli a lovili koště při zametání i když se nezametalo Do tlumičů mícháš motorák s tlumičákem 1:1 ? Nebo 2 tlumičovýho a 1 motorovýho ? Mám tady šestku, sedmičku a devítku olej, tak přemejšlím kterej tam dát. Ono je to ale asi celkem jedno co s tím tlumičovým smíchám že....

Jawablázni

13.6.2017 v 10:59 | Nahoru | #62925
Verdom - no,kdyby to stálo za prd, tak v Liberci ( to máš skoro za rohem ) je nějakej chlapíček co dělá cokoli z gumy a má i tepelně odolnou i odolnou chemikáliím, prostě i spešl gumu, ne jen obyčejnou. Klukům z bejčka dělal gumy do vodoznaků (dnes už jsou i vzácný uloženky ve skladech ČD skoro k nepoužití, bo za ty roky od výroby zpuchřely a tečou) a prej už rok nebo dva ani kapka a držej dobře. Když tak seženu kontakt na něj od Míry Tauchmana od Jaroměře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.6.2017 v 11:13 | Nahoru | #62926
Bimbam> Do vyšámanejch tlumičů leju čistě motorák 10W40. Dřívější tlumičák měl vyšší viskozitu. Ty dnešní jsou moc řídké a tlumiče (vůbec přes léto) chodí až na doraz. Pokud bys to chtěl měkkčí, můžeš ten tlumičák přidat, ale já už to od tý doby co jsem přelezl 80kg nedělám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.6.2017 v 12:28 | Nahoru | #62927
Kvalita gumových dílů : mám bohužel spíš špatnou zkušenost. Ve Fichtlkrámku jsem už před 2 roky objednal něco gumového ke své dvacítce. Letos je ta guma popraskaná, až drolivá. Kvalita
Naštěstí to nejsou důležité věci, jen průchodky lanek, lemovka zrcátka , kohoutku...ale naštve to. Fichtlkrám za to nemůže, ale ten, kdo tohle vyrábí, by měl zkrachovat. Anebo se nad sebou přinejmenším zamyslet. Nemám rád komunisty, ale ti dělali kvalitní věci, to musím uznat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.6.2017 v 12:44 | Nahoru | #62928
milan1963> Já u Sesy ve fichtlkrámku většinou koupil dobře a i Sesa se snaží o to, aby měl díly tak nějak v pořádku, ale jak říkáš, odhalit šmejd se povede až na motorce. Kupříkladu chobot sání z moto Ústí. Po dvou letech naprostá tragédie. Potřeboval jsem vyměnit hlavní trysku a to musí karb ven. Tenhle chobot byl jak kámen. Až s horkovzduškou trochu povolil. Jinak jak z plechu.

Jawablázni

13.6.2017 v 12:55 | Nahoru | #62929
Do tlumičů taky neředím 10W40. Ten chobot mám z Ústí a jak píšeš po roce je z toho plech ale nahřátím se poddá.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.6.2017 v 16:28 | Nahoru | #62930
Verdom> Souhlasím, šmejd se pozná až v provozu. Když už jsme u motorek - známý si koupil nového skútra Yamasaki. Prodejce ho prý chválil , že je to o málo horší Burgmann. Známý najezdil asi 350 km. Variátor "odešel", plasty praskaly atd. Tomu říkám Šmejd jako hrom .

Jinak se zbožím od fichtlkrámku ( dráty do kol, koleno výfuku atd. - vše k Jawě 20 ) jsem spokojen , jen ty gumové díly...

Naposledy editováno 13.06.2017 16:30:21

(reakce na) Jawablázni

13.6.2017 v 16:41 | Nahoru | #62931

milan1963 píše: Verdom> Souhlasím, šmejd se pozná až v provozu. Když už jsme u motorek - známý si koupil nového skútra Yamasaki. Prodejce ho prý chválil , že je to o málo horší Burgmann. Známý najezdil asi 350 km. Variátor "odešel", plasty praskaly atd. Tomu říkám Šmejd jako hrom .

Jinak se zbožím od fichtlkrámku ( dráty do kol, koleno výfuku atd. - vše k Jawě 20 ) jsem spokojen , jen ty gumové díly...

Yamasaki je to nejhořší, co Čína nabízí. Asi kupující uvěřil, že jde o společný projekt Yamahy a Kawasaki To už raději Yuki nebo lepší čínu Kentoyu nebo Keeway.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.6.2017 v 22:25 | Nahoru | #62932
milan1963> Milane na dnešní době je právě vidět ta bída ranného kapitalismu v česku. Komunisty nemusím už pro to že práci lidí kteří něco uměli vydávali za svůj úspěch. To co se dnes prodává za šmejd ale nepustili ani soudruzi.
Částečně je to ale už organizované programově ve vývoji co má kolik vydržet. Naštěstí dnešní mladˇoši už mají taky svoje finty a výrobek který se má pokazit dva měsíce po záruce dokážou poléčit tak že se pos. měsíc před zárukou.

Naposledy editováno 13.06.2017 22:26:05

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.6.2017 v 09:10 | Nahoru | #62933
Chobot jsem už měnil dvakrát,po puvodním vydržel novej rok a byl zpuchřelej a celkově zkrátka sračka,tak jsem koupil novej a dole v tom největším prohybu jsem udělal dírku,aby mohl benzín kterej karbec při startování a pri jizdě fluše zpět aspoň tak si vysvětluju,proč je ta spojka zaolejovaná mohl pří stání vytect pod karbec na motor a spojka je tam třetí sezonu jak nová. (dírku jsem dělal odborně po předešlych vypočtech a hodin bádaní speciálním nářadím zvaným rožhavený hřebík )

(reakce na) Jawablázni

14.6.2017 v 09:44 | Nahoru | #62934
Vlasťák1973> Mě ale vždycky dohání k zoufalství to, že ty lidi neštve to lisovat z takovýho hnoje. Přitom náklady na formu, lis, výrobu dílu jsou daleko vyšší a pokud se koupí materiál na kile o stovku dražší, tak na díle to v ceně u těch pár gramů dělá nula nula prd a alespoň to je funkční. Měnil jsem kamarádovi primár na panele. Jezdí bez side a PAva, většinou sám a rozumně. Primár vytahanej po 5tis. jak dědovy kšandy, že rachotil o nálitek. Samo, že ČZ Strakonice. A jiný primár koupit co vím na Jawu nejde. Jestli je dělají taky v Číně, jako ZVL kuličky? Jako Čína umí už dnes udělat špičkovou kvalitu, ale za cenu jako my. A pokud někdo chce šetřit, udělají to rychleji jak my a levněji jak my. Jen to stojí prostě zaprd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.6.2017 v 09:45 | Nahoru | #62935

Jirka4137 píše: milan1963> Milane na dnešní době je právě vidět ta bída ranného kapitalismu v česku. Komunisty nemusím už pro to že práci lidí kteří něco uměli vydávali za svůj úspěch.



To přeci nesouvisí s režimem. Tak to funguje pořád. Vynálezl by někdo lék, kdyby neměl k dispozici vzdělání a vybavení, které mu někdo musel napřed poskytnout? I ta fakulta se přiživí na úspěchu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.6.2017 v 10:29 | Nahoru | #62936
PetrL3> Na režimu to nezávisí, to je jasné.
Když jsem vloni koupil Astru, vypadala jako nová. Proti škodě 120 hotové "dělo " . Koupil jsem, ale dal jsem ji prohlédnout do značkového servisu. Auto pochválili, prý výborný stav, podle servisky i záznamů v počítači najeto opravdu jen 90 tis. kilometrů, servisováno vždy v Opelservisu, jediný majitel, důchodce. Mělo to ale.
Auto málo jezdilo, tím málo i brzdilo. Zarezly zadní brzdiče, má to bohužel vzadu kotouče. To jsem sám nepoznal. Servis mi nabídl výměnu. Originály za 12 tisíc kus, nebo repliky, 3000 korun za kus. Originál je jistota, ty levné prý vydrží pár tisíc km, jsou z horšího materiálu, musí se po čase zase měnit.
Pro mně je to neuvěřitelné - důležité brzdy a někdo si dovolí dělat šmejd.
Řekl jsem - mám doma Š 120, 37 let stará, brzdiče původní, nic jim není . Odpověd' ? Před 37 lety se dělalo kvalitně, to už dnes nedělá ani Opel u nových aut...tak raději dál jezdím stodvacítkou...o to ale nejde, jde o to, že dnes už oficiálně přiznávají, že se dělá nekvalitně. To mně štve, ale co s tím ??

Jawablázni

14.6.2017 v 11:51 | Nahoru | #62937
Ono u aut to je vůbec maso, když člověk třebas čte toto ,
nestačí se divit.
Dělat se s tím dá buď to, že budu chodit pěšky a nebo díly popř. servis zaplatim.
Do stodváci bych se už asi sednout bál. Jezdím dost dálnici a tam v boji s SUV je škůdka a posádka vždy ten poražený.

Jawablázni

14.6.2017 v 12:19 | Nahoru | #62938
To stěmi méně kvalitními díly, které jsou od stejného výrobce, ale nebyly v prvomontáži, mi říkala i švagrová, co prodává škodovky .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.6.2017 v 12:28 | Nahoru | #62939

milan1963 píše: PetrL3> Na režimu to nezávisí, to je jasné.
Když jsem vloni koupil Astru, vypadala jako nová. Proti škodě 120 hotové "dělo " . Koupil jsem, ale dal jsem ji prohlédnout do značkového servisu. Auto pochválili, prý výborný stav, podle servisky i záznamů v počítači najeto opravdu jen 90 tis. kilometrů, servisováno vždy v Opelservisu, jediný majitel, důchodce. Mělo to ale.
Auto málo jezdilo, tím málo i brzdilo. Zarezly zadní brzdiče, má to bohužel vzadu kotouče. To jsem sám nepoznal. Servis mi nabídl výměnu. Originály za 12 tisíc kus, nebo repliky, 3000 korun za kus. Originál je jistota, ty levné prý vydrží pár tisíc km, jsou z horšího materiálu, musí se po čase zase měnit.
Pro mně je to neuvěřitelné - důležité brzdy a někdo si dovolí dělat šmejd.
Řekl jsem - mám doma Š 120, 37 let stará, brzdiče původní, nic jim není . Odpověd' ? Před 37 lety se dělalo kvalitně, to už dnes nedělá ani Opel u nových aut...tak raději dál jezdím stodvacítkou...o to ale nejde, jde o to, že dnes už oficiálně přiznávají, že se dělá nekvalitně. To mně štve, ale co s tím ??



Při tomhle uvažování bylo poslední pořádné auto Mercedes Benz tzv. "Piáno" s nějakým 2.5D nebo 3.0D. Mělo to kované nápravy a 1 mil. km pro motor nebyl problém najet .... dnes je to prostě vše spotřebák a u našich služebáků platí, že po 300 tis. km je vše průser.

(reakce na) Jawablázni

14.6.2017 v 12:34 | Nahoru | #62940
Teď mi vyskočila reklama na Svět motorů a na titulce je Fabie I, která najela 1 250 000 km. Takže zázraky se dějí i dnes.
Edit: je to pod tím článkem od Verdoma.

Naposledy editováno 14.06.2017 12:36:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist