ve 46 000 km: výměna palivového kohoutu, vyčištění a seřízení karburátorů, nové svíčky, vzduchovej filtr, výměna chladící kapaliny a brzdovky, seřízení ventilů (seřizovat nebylo potřeba, byly tak nějak na půlce tolerancí) výměna oleje v předních tlumičích a výměna těch gum v rozetě, byly vymačkané (rozeta má pak vůli proti kolu a motka cuká).
Kolem 60 000 km se uvolnil jeden nýt na předním pravém kotouči, což jsem neřešil a v 65 000 km začalo téct gufero na pravém předním tlumiči, takže nová gufera. Ventily ani rozvod jsem do těch 65 000... Ložiska v kolech, v krku řízení, rozvody, ventily... nic z toho jsem neřešil do těch 65 tis. km, bylo to v pořádku... Kua jak mě sere že sem ho prodal
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet | Cula2 | 2 | 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis |
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |