Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
se-se píše: assassin> prostě jsem se z nějakých důvodů rozhodl jak to udělám, mnohokrát jsem napsal, že jsem rozhodnutý a přesto mě tu dost lidí neustále napadá za to, že si chci svou motorku za své peníze upravit po svém. Rady jsem vzal na vědomí a přesto jsem rozhodnutý to po svém udělat. Tak jaká arogance? Copak jsem povi en akceptovat co mě jiní radí? I takto jsem to vícekrát napsalma je to houby platné, tak se mě nediv
ja te taky nenutim abys neco takoveho delal, ja reaguju na to, kdyz rikas, ze bys pouzitim jineho trmenu nic neziskal - napriklad reakce na nemaka a jeho prispevek o brzdici brembo - s jistotou pises, ze bys vetsi silu neziskal, pritom netusis jake jsou tam prumery pistu...
se-se píše: Proč ignoruješ fakt, že jsem odpovídal na příspěvek kde se právě toto uvádí jako příklad? Já si žádné takové teoretické podmínky nestanovil, także opět účelově překrucuješ
muzes mi ukazat na co jsi tedy reagoval a co se uvadi jako priklad? nevidim tam zadnou citaci, ci jakykoliv odkaz, ze bys odpovidal na neco co ted popisujes...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
dakarista píše: Popíráš krapet fyziku, ale dobrý. Beru v potaz, že pumpa má pořád stejný průměr pístku, dejme tomu běžných 18mm . Dvoupístek má 2x34mm a čtyřpístek bude mít 4x34mm
Tak dvoupístek vyvine cca 7x větší tlak než na pumpě
a čtyřpístek vyvine cca 14x větší tlak.
Tak a teď mi to vysvětlí, že je to stejný. Je to hydraulický převod, nic víc
pozor na to srovnavani brzdicu - michaj se tu pevne a plovouci... a plovouci dvoupist 2x34mm a pevnej 4pist 4x34mm.... to je zas jina pohadka...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Ty jsi psal o PLOVOUCÍM dvoupístku, tedy dva pîstky vedle sebe nikoli naproti sobě. A toto uspořádání působí na kotouč toutéž silou jako pevný třmen se dvěma páry pístků po dvou proti sobě. Že by takto čtyři pístky na kotouč vyvíjely dvojnásobnou sílu je omyl. Jestli si to opravdu myslíš tak prostě neovládáš statiku. Nemusíš to umět ale nepíš że se pletu já. Sakra já to přednášel tak to fakt asi umím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
gugo píše: se-se> znas lidove prislovi, kdo to umi ten to dela, kdo to neumi ten to uci ?
nevím co umíš ty ale také začínám mít pochybnosti
Naposledy editováno 25.05.2017 22:46:16
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
přečtěte si příspěvek č 709. Na to jsem odpovídall ale všem je vám to naprosto fuk a kroutíte tu co jsem napsal někam úplně jinam. To co jsem psal bylo jen o fyzice protože pisatel se prostě mýlí a chtěl jsem mu to vysvětlit tak tam nemotejte teď něco jiného
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: dakarista> tak a to je právě to, co jsem ti chtěl vysvětlit. Prosímtě nepiš, że já popírám fyziku když opravdu ta neznalost je na tvé straně.
Ty jsi psal o PLOVOUCÍM dvoupístku, tedy dva pîstky vedle sebe nikoli naproti sobě. A toto uspořádání působí na kotouč toutéž silou jako pevný třmen se dvěma páry pístků po dvou proti sobě. Že by takto čtyři pístky na kotouč vyvíjely dvojnásobnou sílu je omyl. Jestli si to opravdu myslíš tak prostě neovládáš statiku. Nemusíš to umět ale nepíš że se pletu já. Sakra já to přednášel tak to fakt asi umím.
Tlak možná, ale hydraulický převod je dvojnásobný a to je co říct říkám. Při stejném tlaku na pumpu vyvineš dvojnásobný tlak. Nebo mi ukaž výpočet, že to tak není ...
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se> Hele, před 70 lety měl benzinovy motor o obsahu 6 litrů vykon sto koni.. Jaktoze má dnes při stejnem objemu víc?
Oni někde ochcali fyziku nebo jak je to možné?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
ramlik píše: PS: na Versysu 650 je v předu 2 X plovoucí dvoupístek od Tokico, na novějším modelu změnili na Nissin. Přes totožný hydraulický převod je celkový brzdný účinek výrazně! lepší. ...ale co ti budu vykládat, s takovými příklady už si se musel v životě setkat mockrát.
Jsou to opravdu dva pístky vedle sebe a ne jeden z każdé strany kotouče?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: dakarista> sakra neni to jak píšeš žádnou dvojnásobnoj sílu nevivineš a žádný výpočet není potřeba. Mohu se zeptat jaké máš vzdělání? Ne proto abych tě kritizoval ale abych věděl jak ti to vysvětlit.
Když jsi to přednášel, tak stačí tak jako když to přednášíš aby to všichni pochopili ... vysvětlí mi jak se tedy počítá hydraulický poměr. Berme to jen bez ztráty v tření a pružnosti třmenu.
A třeba i obrázek by byl fajn
Naposledy editováno 25.05.2017 23:06:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: Jsou to opravdu dva pístky vedle sebe a ne jeden z każdé strany kotouče?
samozřejmě, že jsou vedle sebe! proti sobě by to jaksi postrádalo smysl, v tomto případě! To by tam klidně mohl zůstat ten jednopístek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: dva_hrnce> doufám že se neptáš vážně
Naprosto. Když trmen Tokico brzdi hur než Nissin, prestoze je jinak vše stejne, tak asi brzdi líp kvůli tomu nápisu na sobě.
Proto ona Skodovka pořád mění logo a zmensuje motory, už je mi to jasné..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: nevím co umíš ty ale také začínám mít pochybnosti
teprve ted ? ja je mam odjakziva.
ale pokud se ptas na tema hydraulika tak repasuju spojkovy a brzdovy pumpy a valce. Nikdo se tim moc nezabejva a treba na takovy brembo 12mm co je na spouste motorek napr tuonu, monstrech, caponordech atd nesezenes repas sadu, tak lepim diru na trhu. Tenhle mesic jsem delal tech pistku asi 8, nejaky dalsi dotaz ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: ramlik> no tak to je pak ssmozřejmé, že to brzdí teoreticky dvakrát větší silou než jednopístek.Na tom není nic zvláštního
...a proto jsem ti radil raději jeden plovoucí dvoupístek, než dva třmeny!
se-se píše: takže pro všechny co mě tu obviňujete ze samých nesmyslů.
přečtěte si příspěvek č 709. Na to jsem odpovídall ale všem je vám to naprosto fuk a kroutíte tu co jsem napsal někam úplně jinam. To co jsem psal bylo jen o fyzice protože pisatel se prostě mýlí a chtěl jsem mu to vysvětlit tak tam nemotejte teď něco jiného
ja psal nekde kolem 699 takze jsem asi tezko mohl reagovat na tovji reakci na prispevek 709...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Naposledy editováno 25.05.2017 23:14:14
2 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |