paolo_novy Přidat reklamu

Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800


Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52

Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
87%
72
ne?
13%
11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 13:53 | Nahoru | #2131
Markob> Jojo,mezi 5 a 6 převodem mi zdechla potvora. Jsem se lekl,když začala brzdit motorem při puštění spojky...

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 15:55 | Nahoru | #2132
JollyJoker> tak to není závada,ale vlastnost neřeš

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 15:55 | Nahoru | #2133
mimochodem aprilka už to taky 3x udělala

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 16:43 | Nahoru | #2134
pycha> Zjišťuji,že si MV žije vlastním životem...
No u Tuona bych to nečekal







Naposledy editováno 22.05.2017 16:45:12

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 16:46 | Nahoru | #2135
JollyJoker> Vsechno se da vychytat.. jen vedet, jak na to.. zase ten motor vydrzi do duchodu, takze to okolo uz je brnkacka..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 18:22 | Nahoru | #2136
JollyJoker> To chcípání vždycky nějak začíná. Většinou zhoupnutím volnoběhu, když pustíš ze středních otáček plyn a vymáčkneš spojku. Já to chcípání v další fázi už dokázal nasimulovat. Ale řešení existuje. CPU Microtec a poladit v Motoxn. Funguje úplně perfektně a motor bere odspodu jak buldozer. Je potřeba totiž otevřená jednotka, aby se poladily kromě paliva i předstihy.





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 18:24 | Nahoru | #2137
pycha> čau, si děláš srandu ne? Italská qvalita 2017 ?

Ale máš důvod koupit tu otevřenou jednotku ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 18:57 | Nahoru | #2138
Markob> tak hele ja to nějak neřeším. jede to, tak co dokud to jede nemá cenu u italů nic řešit

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 18:59 | Nahoru | #2139
pycha> tojo, počkej až ti to chcípne ve 130 před zatáčkou v Brně na okruhu jako mně pak bude pozdě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 20:10 | Nahoru | #2140
Markob> Udělalo mi to jednou,zrovna,když jsem si jí vezl domů. Od té doby ani jednou. Údajně je eRko dobře vyladěné,oproti eSku. Nemá propad v krouťáku,dá se říct,že táhne pořád dost. Asi jsem to s ní tehdy ještě moc neuměl..uvidíme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 20:59 | Nahoru | #2141
Markob> ááá, koukám, nehomologovanej lauf taky jsem ho koupil a nakonec vyměnil za jinej s homologací. Každopádně se dá řešit mapa i výměnou EPROM v ECU do roku 2006, od 2006 je to údajně složitější, ale taky to jde ladit, není nutně potřeba kupovat novou ECU. Já jsem si k otevřenýmu výfuku objednal mapu v čipu pro otevřený výfuk a zatím to funguje, ikdyž to bude potřeba trošku doladit.

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 21:04 | Nahoru | #2142
JollyJoker> R i S měly z výroby stejnou mapu, ECU a v podstatě všechno, kromě brzd a kol. Řešilo se to výměnou EPROM v ECU, tuším že to originálně prodávala i MV Agusta EPROMs

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 21:17 | Nahoru | #2143
Eagleking> Mně se hydroform moc líbil, ale četl jsem na mvagusta.net foru, kde psali že je děsně uječenej. Je to pravda? Máš tam arrow svody a jde na ně koncovka hydroform napasovat? Dík za info

u 1090 jde ladit i originál ECU, ale jen částečně. Na moje chcípání neúčinný pokus a to i s připojením power commanderu od Rapid biku. Takže jsem koupil ECU od Microtecu a je to bomba. Plug and play výměna. od té doby nechcípla. Naladit tam jde vše i takový blbosti jako srovnání tacho na přesnou rychlost, nastavení trakce atd.

Bacha na to ladění na brzdě, agusta jsou citlivý na správnou směs a obecně hodně topí, takže radši bohatší směs.

Naposledy editováno 22.05.2017 21:17:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 21:26 | Nahoru | #2144
Markob> škoda že mikrofon na mobilu to nedokáže přenést. Ten zvuk je dost hlubokej, uječenej určitě ne. Každopádně jsem tam teď dal otevřený dbkiller, protože úplně bez toho ta motorka dělá strašnej bordel a při normální jízdě (<6000/min) jsem to nemohl v helmě vydržet, jak se roztočí, je to OK, ikdyž je pak ten lauf slyšet na +-10km

Mám to napojený na orig. svody, v ceně toho hydroformu byla redukce 2 to 1. Instalace naprosto bez problémů. Právě jsem to taky řešil na mvagusta.net fóru a vypadlo z nich, že jdou ladit v podstatě všechny ECU, jen ta 2007-2008 EURO3 jde nějak hůř, ale údajně to taky někdo umí. Já mám EURO2 2006 (bez lambda sondy) a tam jde vyměnit EPROM bez problému. Každopádně to bude potřeba poladit, právě pod těch cca 6000/min se mi zdá, že to blbě funguje.

Naposledy editováno 22.05.2017 21:28:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 21:38 | Nahoru | #2145
Eagleking> já právě slyšel že bez dbkilleru ten hydroform pro ježdění po silnici hlukově nepoužitelný, leda s špuntama do uší. To mě odradilo. V arrowu mám taky db killer, bez něho se klepou tabulky v oknech kolem ulice.
kompatibilní hydroform koncovka a svody arrow asi nebudou Zkusím někde hodit dotaz. STK s tím já sám asi neprolezu (nezkoušel jsem). origa mám ale přehazovat to nechci. takže kdyby šla tahle koncovka hydro na arrow svody tak to by byla pohoda.

že ti to blbne kolem 6 tis není dobrý, tam se brutalce hodně líbí.

quick shifter nemáš?

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 21:50 | Nahoru | #2146
Markob> quickshifter nemám. To že to je bez dbkilleru nepoužitejný potvrzuju, ale jen pro klidnou jízdu, jak ji roztočíš, tak je to OK. Tys kupoval ten lauf i se svodama? Já jsem ho objednal s redukcí na orig. svody.
Já jsem si právě ani moc neuvědomil, co přesně znamená "for racing use". Ale když mi ten lauf přišel a na něm nápis "not for road use", radši jsem ho vrátil, přecejen se třeba někdy vydám do zahraničí.
Právě mě to blbne pod 6000, ale jako normálně to jede, jen je to háklivější na plyn a třeba od 2000 to akceleruje hůř, než jsem by zvyklej.

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 22:05 | Nahoru | #2147

JollyJoker píše: pycha> Zjišťuji,že si MV žije vlastním životem...
No u Tuona bych to nečekal







To je to, že jsi nekoupil Tuono

MV Agusta Brutale -rady a tipy

22.5.2017 v 22:09 | Nahoru | #2148
Eagleking>Mám to i se svodama. Arrow zní suprově, ale homologaci jsem holt podcenil.
Mimochodem ten rozdíl ve váze origo sysém a arrow systém je propastný.

V současný konfiguraci motor táhne jako prase od volnoběhu a rozjezdy z křižovatky pohodově na dvojku. Jede z nuly bez propadu. Ten Arrow to právě "odšpuntoval" dole respektive odstranil ten "schod" kolem 3-4 tis otáček. Poladěno v MOTOXN. Takže na brzdě ten blbej spodek určitě odstraníš respektive vyhladíš.

Naposledy editováno 22.05.2017 22:12:20

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

23.5.2017 v 08:12 | Nahoru | #2149
U velky brutale byl u hydro ubytek koni.. Co se tyce ty homologace, pokud tam vrazis db killer a nechas vygravirovat nebo stitek s homologaci, tak nikdo nepozna rozdil, ani v cizine.. kdybys slysel, co tady u nas jezdi a nikdo to neresi, tak bych si hlavu nedelal..
hlavne se ve meste nikdo nepredvadi a rozbali to az na okreskach..

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

23.5.2017 v 08:50 | Nahoru | #2150
Petta> dobrej nápad. zkusím pořešit - to by bylo nejlevnější řešení.

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

23.5.2017 v 15:34 | Nahoru | #2151
Kámoš má tento Arrow a je na něm tuším napsané "only for racing" nebo něco v tomto smyslu. Vytáhnutou vložku a nějakou jednotku Dynojet..




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

23.5.2017 v 19:51 | Nahoru | #2152
JollyJoker> mám dojem, že to má arrow to má napsané na všech svodech

Naposledy editováno 23.05.2017 19:52:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

24.5.2017 v 06:52 | Nahoru | #2153
JollyJoker> tohle je výfuk dělanej u výrobce Arrow, ale já myslím že zakázkově pro značku MV Corse. Je víc "exklusiv" viz absence tlumičové spony apod. Ale taky bez homologace.
evolutionbike

Dodávají i s přečipovanou originální jednotkou ECU.

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

24.5.2017 v 08:16 | Nahoru | #2154
dakarista> Aha,to jsem nevěděl...

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

24.5.2017 v 08:18 | Nahoru | #2155
Markob> Jo homologaci to nemá,to je fakt. Problém byl na STK. Už když prej přijížděl k STK,tak už na něj mávali,ať tam ani nezajíždí...
Je to na špunty a i tak po hodině na ibalgin.

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

24.5.2017 v 09:23 | Nahoru | #2156
S DB killerem by to na STK nemel byt problem, jen poresit ty napisy.. Kazdy svody bez katu budou race only, zalezi taky na technikovi, jestli ho trkne, ze do toho malyho Arrowu se kat asi nevejde..
Na Draga zase chystam Silmotor, co mam v profilovce, ale i se svody. Uvidim, jestli si vystacim s origo jednotkou, az se bude ladit..

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

24.5.2017 v 12:19 | Nahoru | #2157
Petta> Nemyslím si, já na tom hydroformu mám homologaci a kat je fuč, bytlo to dodané s redukcí na orig svody. Navíc jsem k tomu dostal asi 10 stránek, který tu homologaci potvrzují. Má to dva dB killery, jeden průchozí, předpokládám, že jen pro racing a druhý s dírama na bocích, ale rovně neprůchozí, ten by měl být ten homologační.

MV Agusta Brutale -rady a tipy

24.5.2017 v 12:58 | Nahoru | #2158
Tak to je slusnej vymrd.. Ono taky zalezi, jakou emisni tridu musis dodrzet, ale stejne nechapu, jak jim to proslo.. I kdyz u Italu se neni co divit.. Mam taky hlavni kat ve vyfuku a to co prodava Silmotor, jsou jen trubky.. Takze se vlastne ani nedivim. Ale obecne to plati, ze pokud mas ve svodech kat a das bez, nikdo ti na svody homologaci neda..

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

24.5.2017 v 14:43 | Nahoru | #2159
problém je, že Arrow nemá DB killer komorový ale je to jen "užší" trubka zmenšující vnitřní průměr absorpční koncovky. Takže i když je "ON" tak si vejfukem prohlížím lambda sondu. To je teda v tom případě klíčový rozdíl proti HP Hydroformu.

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

24.5.2017 v 15:28 | Nahoru | #2160
Markob> No já hlavně nemám ani tu lambda sondu :) mám verzi EURO2, má jinou ECU a vyráběla se do 2006. Na tu EURO2 verzi stojí ten hydroform cca 800EUR, pro EURO3 verze to stojí cca 1900EUR a je to i se svodama, tam to tam možná mají nějak zaintegrované.

Ale jestli u té mé verze ten katalizátor být nemusí, tak mi vysvětlete, na co tam byla ta 5kg těžká krabice mezi svodama a koncovkama
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist