famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Ale máš důvod koupit tu otevřenou jednotku ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
u 1090 jde ladit i originál ECU, ale jen částečně. Na moje chcípání neúčinný pokus a to i s připojením power commanderu od Rapid biku. Takže jsem koupil ECU od Microtecu a je to bomba. Plug and play výměna. od té doby nechcípla. Naladit tam jde vše i takový blbosti jako srovnání tacho na přesnou rychlost, nastavení trakce atd.
Bacha na to ladění na brzdě, agusta jsou citlivý na správnou směs a obecně hodně topí, takže radši bohatší směs.
Naposledy editováno 22.05.2017 21:17:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Mám to napojený na orig. svody, v ceně toho hydroformu byla redukce 2 to 1. Instalace naprosto bez problémů. Právě jsem to taky řešil na mvagusta.net fóru a vypadlo z nich, že jdou ladit v podstatě všechny ECU, jen ta 2007-2008 EURO3 jde nějak hůř, ale údajně to taky někdo umí. Já mám EURO2 2006 (bez lambda sondy) a tam jde vyměnit EPROM bez problému. Každopádně to bude potřeba poladit, právě pod těch cca 6000/min se mi zdá, že to blbě funguje.
Naposledy editováno 22.05.2017 21:28:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
kompatibilní hydroform koncovka a svody arrow asi nebudou Zkusím někde hodit dotaz. STK s tím já sám asi neprolezu (nezkoušel jsem). origa mám ale přehazovat to nechci. takže kdyby šla tahle koncovka hydro na arrow svody tak to by byla pohoda.
že ti to blbne kolem 6 tis není dobrý, tam se brutalce hodně líbí.
quick shifter nemáš?
Já jsem si právě ani moc neuvědomil, co přesně znamená "for racing use". Ale když mi ten lauf přišel a na něm nápis "not for road use", radši jsem ho vrátil, přecejen se třeba někdy vydám do zahraničí.
Právě mě to blbne pod 6000, ale jako normálně to jede, jen je to háklivější na plyn a třeba od 2000 to akceleruje hůř, než jsem by zvyklej.
Mimochodem ten rozdíl ve váze origo sysém a arrow systém je propastný.
V současný konfiguraci motor táhne jako prase od volnoběhu a rozjezdy z křižovatky pohodově na dvojku. Jede z nuly bez propadu. Ten Arrow to právě "odšpuntoval" dole respektive odstranil ten "schod" kolem 3-4 tis otáček. Poladěno v MOTOXN. Takže na brzdě ten blbej spodek určitě odstraníš respektive vyhladíš.
Naposledy editováno 22.05.2017 22:12:20
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
hlavne se ve meste nikdo nepredvadi a rozbali to az na okreskach..
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Naposledy editováno 23.05.2017 19:52:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
evolutionbike
Dodávají i s přečipovanou originální jednotkou ECU.
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Na Draga zase chystam Silmotor, co mam v profilovce, ale i se svody. Uvidim, jestli si vystacim s origo jednotkou, az se bude ladit..
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Ale jestli u té mé verze ten katalizátor být nemusí, tak mi vysvětlete, na co tam byla ta 5kg těžká krabice mezi svodama a koncovkama