Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Naposledy editováno 20.05.2017 19:07:14
Vendous píše: Jo takhle mi to bylo taky doporučeno ale nemam nikoho v okolí kdo by mi tam na počkání něco připrd
já bych tedy doporučil hranolek zespodu (podívej kde je to origoš u GSX1250 ta kyvka je skoro stejná), aby se materiál kyvky narušoval svařováním jen minimálně.
V Bosyní uKokořína je firma kde hliník vaří, znám je, mohl bych to tam zkusit vyjednat.
Vendous píše: Jo takhle mi to bylo taky doporučeno ale nemam nikoho v okolí kdo by mi tam na počkání něco připrd
Já druhým takový věci ze zásady nedělám. Mám jednu kyvku na gsx připravenou na na bastlení, ale jen pro sebe. Přeci jen nejsem takovej svářeč profik a potřebuju na všechno víc času na přípravu. Ale zrovna toto je tak jednoduchý, to zvládne každej mistr v učňáku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Vendous píše: No jelikož má sese už stejně rozhodnuto tak mu to zkusim zaplevelit a zeptám se. Můžu tedy bez nějakých dramatických následků navrtat šestku díru v zadní části kyvky?
Přecijenom se ten materiál naruší
A do otvoru přichytit toto ? http://www.sroubyfa...-bl-1-vyprodej-0.htm
www.dovavanik.cz/NYTOVANI.html?xmlid=461240
Naposledy editováno 20.05.2017 19:51:14
2 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Naposledy editováno 20.05.2017 20:47:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
assassin píše: Vendous: jeste to jde resit na napinaku řetězu, dej si do googlu "giles chain adjuster" - ja to z telefonu nevlozim
Tak sem na to koukal a neni ti to špatnej nápad
Každopádně navaření nějakého válečku nebo hranolu na spodek kyvky bude taky good
PS: a nejde to nějak spešl lepidlem přilepit? Přeci jen to v podstatě bude držet jen ten kus co se tam přidá aby neupad, při zvedání to nebude tak namáhaný když to bude ze spodu kyvky
Naposledy editováno 21.05.2017 09:17:09
gugo píše: Vim ze to co napisu nabude k uzitku, protoze si to neprispustis, ale co kdyby.
S reakci se namahat nemusis. Pokud je pravda to co jsem odecetl z vlakna, ze mas prvni motorku, je ti 60 a odjezdil si jednu sezonu za slunicka a pekneho pocasi.
A jednim dechem dodavas , ze umis jezdit a jezdis bezpecne. Tak nemas to cemu se rika sebereflexe. Kdyz tohle rika nekdo kdo ma mokrej ridicak na auto tak to vetsinou skonci jen pocechranejma plechama. Kdyz to rika nekdo kdo jezdi na moto, tak bud ma stesti a to vyvedeni z tohodle omylu prezije a nebo taky ne.
Zaver z dobre minene rady si udelej sam. Good luck.
Gugo, poprvé s tebou v tomto vlákně souhlasím. Po první sezoně člověk nemůže umět ovládat motorku tak, aby dokázal využít plný, snad ani poloviční potenciál brzd. Dnešní motorky jsou odladěné velmi dobře, a to po všech stránkách. Takže končím u toho, co jsem tu psal. Opravdu každý v motorkách vidí něco jiného, se-se je prostě vynálezce, tak to tak ber. Můj kámoš má vždy radost, jak dostal na túře motku na 4,0 litru, já zase se rád vrátím a podívám se na svou čáru ze zatáčky. Ale jedu za 7. A představ si to, jezdíme spolu po světě už 20 let.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: restore> prosímtě, jestli jsi v obraze, tak si podobnou ulohu vlož do nějakého řešitele a uvidíš, že to tak není. Já v tom dělám.
Menší závity naprosto běžně vyvrtávají i přímo výrobci motorek,potažmo zadních kyvek.Třeba na různé chránítka řetězu a podobné vychytávky.Na svoji motorce mám 3 takové závity,vyvrtané přímo výrobcem.Bez okolních nálitků,přímo do profilu.Nemyslím si,že by v Hondě byli padlí na hlavu...M6 není tak velký závit,aby něco ovlivnil a pokud máš na mysli závit jako takový,coby kritické místo,tak v tomto případě by lom nezpůsobil.....Kdybych nevěděl co s časem,tak to můžu hodit do analýzy,včetně barviček pro znázornění,ale taková banalita fakt nestojí za na tom strávený čas...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
restore píše: ...M6 není tak velký závit,aby něco ovlivnil a pokud máš na mysli závit jako takový,coby kritické místo,tak v tomto případě by lom nezpůsobil.......
Spíš než pevnostní problém v novém otvoru se závitem může být riziko ve špatném provedení - vnik trhlinky a její zvětšování vlivem únavy.
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
restore píše: Menší závity naprosto běžně vyvrtávají i přímo výrobci motorek,potažmo zadních kyvek.Třeba na různé chránítka řetězu a podobné vychytávky.Na svoji motorce mám 3 takové závity,vyvrtané přímo výrobcem.Bez okolních nálitků,přímo do profilu.Nemyslím si,že by v Hondě byli padlí na hlavu...M6 není tak velký závit,aby něco ovlivnil a pokud máš na mysli závit jako takový,coby kritické místo,tak v tomto případě by lom nezpůsobil.....Kdybych nevěděl co s časem,tak to můžu hodit do analýzy,včetně barviček pro znázornění,ale taková banalita fakt nestojí za na tom strávený čas...
zase treba u aprilie RSV vyrobce takovej zavit do profilu udelal a kyvka odtamtud pomerne casto praska - novejsi model uz to mel resene jinak.
vilemx píše: Spíš než pevnostní problém v novém otvoru se závitem může být riziko ve špatném provedení - vnik trhlinky a její zvětšování vlivem únavy.
Vím co myslíš,ale kyvka je nejvíc namáhána v jiném směru,takže toho bych se nebál.Třeba u letmáče už bych si tohle nelajznul.Tam se se to mele ve všech směrech...Výrobci na podobných součástech běžně řežou závity klasicky třískovým obráběním.Žádná kosmická technologie.Tam kde se vyžaduje minimalizace únavového lomu v profilu závitu,používá se buď technologie válcování závitu,nebo se upravuje konstrukce součásti...Mám tohle denně na stole...Už jsem o iluze přišel dávno....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
assassin píše: zase treba u aprilie RSV vyrobce takovej zavit do profilu udelal a kyvka odtamtud pomerne casto praska - novejsi model uz to mel resene jinak.
Tohle bych spíš házel na vrub honbě za co nejnižší váhou...
Vendous píše: Díky
Jinak vrtat standartně v zadní části dole kuli rolnám na zadní stojan
...Vendo, kvůli rolnám do kyvky nic nevrtej, to je blbost, to se řeší navařením válečku se závitem na spodní stranu kyvky...ale jinak třeba já do kyvky taky vrtal, mam tam dvě čtyřky díry se závitem na uchycení injektoru Scotta, protože uchycení "drc" páskama bylo pro mě dyzajnově nepřijatelný ...jo a škoda že jsme se nepotkali v Sosnový, já tam byl 12.5. v pátek ...a musim říct, že to bylo fajn a to i přes to, že mám na motorkách nalítáno o moc víc než někteří...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Ten závit na rolny je, myslím M8.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
restore píše: Tohle bych spíš házel na vrub honbě za co nejnižší váhou...
no nevim, a jak poznas ktera kyvka je "poddimenzovana" kvuli honbe za nizsi vahou a vrtat do ni nemuzes a do ktere jo?
zrovna ta u ty aprilky extra lehka neni, ten profil tam neni ani nejak vyrazne tenkej... navic ve mseru namahani je to opravdu vysokej profil. ja bych asi od oka tyhle soudy nevynasel...
Naposledy editováno 22.05.2017 14:00:13
2 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
A_jap píše: Ahoj se-se, prosím tě, jakým způsobem se dá s tvou motorkou projít v dnešní době STK? Musíš to všechno odstrojovat? Předesílám, že nerejpu, prostě mě to opravdu zajímá. Díky za odpověď.
je to nova motorka, jeste na STK nebyl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
A_jap píše: Ahoj se-se, prosím tě, jakým způsobem se dá s tvou motorkou projít v dnešní době STK? Musíš to všechno odstrojovat? Předesílám, že nerejpu, prostě mě to opravdu zajímá. Díky za odpověď.
Také mě to zajímalo (STK má v roce 2019) a říkal, že se dá většina věcí odstrojit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: restore> měl jsem ny mysli to, že díra v tomto případě nemůže vést ke "zpevnění" součásti. Tomu podobný efekt přichází v úvahu asi jen při odstranění tlakem přetíženého bodu v nějaké součásti. Myslím, že analýza by tu díru zaznamenala někde v zelených barvách ale někomu jinému bych si přesto netroufl doporučit do těchto míst vrtat. cokoli vyjma opravdu malé dirky.
Ten závit na rolny je, myslím M8.
Tak to budem asi ve při..... Ale to je jedno.Já měl za to,že jde o M6.M8 už je trochu moc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |