kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kurňa Šmoulo,snad to opravdu nebude ta Multoška?! na tu máš ještě čas, lépe Panigale nebo Monster....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: strakon> S4RS je jako investice oproti Sport line fakt zero
Tvuj S4RS ma fakt do investice daleko. Ten uz se musi kazdym kilometrem rozpadnout na trsatka ... pak to jenom smetes na lopatku a vyhodis do popelnice
Franco82 píše: Tak já přidám něco toho italského charakteru a vášně
Corsaro má nalítáno 23tkm, a začala mi prokluzovat spojka.
Při zátahu na 4 a 5 RS po dosažení 6500ot poskočí otáčkoměr na cca 7100 a tam "počká", až ho motor a rychlost doženou
Olej jsem měnil před 3tkm a je tam ten samý co vždycky - ENI I -RIDE 10W60, jinak se nic nedělalo
Ve vedlejším vlákně už mi něco poradil Dewwil, ale jestli má někdo tipy co zkusit než dojde na měnění lamel a podobně, rady uvítám
Mimochodem díly na spojku jsou stejný jako u některých Aprilií a Benelli
Já nejdřív zkusím pořádně otestovat, jak a kdy se to projevuje (za tepla/studena, na jaký všechny kvalty). Je totiž možný, že to dělá už delší dobu, jen jsem si toho všimnul až teď, kdy to je výraznější.
Pak je ještě varianta, že to udělala ta výměna oleje, protože v reálu mi účtovali něco jinýho než tam skutečně šlo nebo jsem já koupil fejk (obojí je snad dost nepravděpodobné)
Zkusím ještě zkontrolovat chod spojky a prasátka (hydraulika)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Tvuj S4RS ma fakt do investice daleko. Ten uz se musi kazdym kilometrem rozpadnout na trsatka ... pak to jenom smetes na lopatku a vyhodis do popelnice
Twl... Nemyslím mýho konkrétně... Ten můj už se dávno rozpadl při 48000km...tohle už je druhej... Si blázen že by to jezdilo těsně před 70kou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 05.05.2017 10:17:41
t_freedom píše: strakon> můj pověstný monster... Já to cílím na jinou metu... Při stovce pošlu fotku do Bologně do fabriky... A oni mi pošlou novýho
...hele podobnej plan sem mel s gumama - RoadSmartama. Mel sem uz nekolik sad a nikdo je podle me nesjizdel tak do mrtva, jak ja. Takze kdyz pak vysla soutez o novy RS3 s podminkou, ze pak napises recenzi, chtel sem jim poslat motivacni dopis, ze ja sem urcite ten pravej, co by je mel dostat:D Bohuzel sem se tesne predtim rozbil a sen v podobe budouciho sponzora od dunlopu se rozplynul...
Naposledy editováno 05.05.2017 10:20:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: Ivos> Pan Gosldas kecá ani nevy že prodávám Motorku
A já jsem myslel že prodáváš Ducati
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Prodáno
Kam šla černá mamba???A kdy teda jedeš pro Strýca?!!!?