pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Franco82> No mě to přišlo na Corsaru ok, brzdy dobrý, dobře předvídatelný a zastavily tam kde jsem chtěl, hodně záleží i na pneu co umí přenést než se dostane do smyku a hlavně nastavení podvozku..., ale extrémně jedovatý mi to nepřišlo, musíš vynechat posilovnu, pak nemáš v prstech cit a hamtáš za páčku jak za kliku od dveří
Me prave prijdou ty brzdy taky tak akorat a davkovani perfektni. Brzdi to vzdycky jak chci, jen ve velkejch krizovkach to asi furt neumim ovladat komplet vedomne a ten reflex to zmackne vic... A v tech situacich ocenuji, ze ten jeden prst na brzde dal skoro vzdycky tolik, ze guma piskala a malovala, ale nezastavila se uplne. Kdybych tam mel nejaky sileny jedovky, tak jsem si stopro rozbil hubu.
Jinak honim levou a dost to se spojkou pomaha
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jinak mý osmipístky Spiegler jdou na kompletní repas, protože jsem zjistil, že se v nich někdo vrtal a jeden pístek zkrátil cca o 8mm a nechci riskovat, že po sjetí destiček mi ten pístek vyskočí a nebrzdím. Jsou z duralu, ale nevím jestli to zvládnou udělat i s tvrdoeloxem jako original, takže nechám vyrobit pístky z titanu, zatím tam půjdou monobloky z R1, jen mě sere, že zas musím koupit nový desky za 1800,-, když jsem teď koupil nový desky do Spieglerů za 2500,-
Koukej na to pozitivně. Třeba než dáš dohromady ty pístky z titanu, tak ty desky do brzdičů R1 stihneš sjet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jinak mý osmipístky Spiegler jdou na kompletní repas, protože jsem zjistil, že se v nich někdo vrtal a jeden pístek zkrátil cca o 8mm a nechci riskovat, že po sjetí destiček mi ten pístek vyskočí a nebrzdím. Jsou z duralu, ale nevím jestli to zvládnou udělat i s tvrdoeloxem jako original, takže nechám vyrobit pístky z titanu, zatím tam půjdou monobloky z R1, jen mě sere, že zas musím koupit nový desky za 1800,-, když jsem teď koupil nový desky do Spieglerů za 2500,-
Jakou maj ty R1 rozteč? Resp. z jakýho je to roku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
5 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Narazil jsem na toto Tele: odkaz plus něco z historie zde
Když už bych jel, tak s sebou vezmu někoho, komu v rukách nepáchá nářadí sebevraždy, když s ním mám něco udělat a pořádně to očíhnul, ale rád bych znal i erudovaný názor zdejší TL komunity...nebo spíš první dojem...
Díky třeba i za poslání dopr...
Dewwile, ty brzdiče z R1, dalo to velkou práci napasovat?
Díky