pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jinak mý osmipístky Spiegler jdou na kompletní repas, protože jsem zjistil, že se v nich někdo vrtal a jeden pístek zkrátil cca o 8mm a nechci riskovat, že po sjetí destiček mi ten pístek vyskočí a nebrzdím. Jsou z duralu, ale nevím jestli to zvládnou udělat i s tvrdoeloxem jako original, takže nechám vyrobit pístky z titanu, zatím tam půjdou monobloky z R1, jen mě sere, že zas musím koupit nový desky za 1800,-, když jsem teď koupil nový desky do Spieglerů za 2500,-
Koukej na to pozitivně. Třeba než dáš dohromady ty pístky z titanu, tak ty desky do brzdičů R1 stihneš sjet.