1 reakcí na tento příspěvek kolísání otáček při volnoběhu
1 reakcí na tento příspěvek kolísání otáček při volnoběhu
Prvotní impuls byl, že mě motorka jela na volnoběh jak Anča po hrázi.
Všecko seštelované - ventilky, podtlaky...
Byl to takový Poslední Pokus.
Tak sem to tam, podle návodu, chrstl a ejhle - naráz to přede jak náš kocůr.
Teda ujel sem s tým asi padesát kilometrů a až potom, né že by se to leklo hned, jak se to naleje do nadršťky.
Podstatné zlepšení chodu motoru na volnoběh jsme zaznamenali u strojů Jawa Travel 250, Honda XR400R, Yamaha R6, Terra a ČZ 180.
Tu Hondu sem studenů nemohl komfortně nastartovat, hépal sem po páce jak hlůpý a dycky až po dlůhé době to řeklo, že snad pojede.
Po aplikaci Kouzelné vodičky je všecko tak, jak má byt.
Asi to vypucovalo ty měkké biosračky, usazené ve všelijakých kanálkách a tryskách, keré tam v proudu paliva, vzduchu či jejich směsi různě vlajů a dělajů neplechu.
Podle portfólia verglů se dá říct, že to funguje na karburátory, vstřikování a aj na směs s olejem...
Má to ale jednu chybu - spravuje to enom motory.
Šoféra neé.
Naposledy editováno 19.04.2017 16:52:53
1 reakcí na tento příspěvek kolísání otáček při volnoběhu
Tak jsem si dovolil popsat mou zkušenost, nic víc.
A mohu prohlásit, že za tu stovku to stálo.
Naposledy editováno 19.04.2017 18:08:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolísání otáček při volnoběhu
1 reakcí na tento příspěvek kolísání otáček při volnoběhu
Nejlíp fungují věci, které jsou neustále v provozu... Jak to dloho stojí, začnou problémy....
Nic proti kombinuji lakovací pistoli s techničákem nebo acetonem a potom profouknutí kanálků kompresorem. Zachránil jsem i takové karbece, které jiní odepsali Do karbeců dělám asi tři roky a za tu dobu mi jich rukama prošlo asi 300-400 kusů od předválek po simsony...
Jak píšeš prošťourat kanálky je blbost, může dojít k poškození... Ultrazvuk na tyto typy jikovů je zbytečný
Jo ještě k jiné diskuzi, nechceš mi pechu zase tvrdit něco o bio sračkách a řepce v benzínu jak posledně?
jawa354 píše: Zdenalbenal> Jasné, proč nedejbože stlačeným vzduchem? Aspoň poznáš, zda jsou kanálky průchozí...
Když fučitel ví, kam kerý kanálek a ďůrka má vést...páč mnozí pucovatelé sů schopni právě tým kompresorem nahňahlat sajrajt do kůtků tak, že až.
Kamarád opravuje mopedy a jiné velestroje a v tych karburátoroch sů tak malé průřezy...používá jakýsi ultrazvukový aparát, kůpený coby vyřazený ze špitálu (uvaří v něm snáď aj čtyřnásobný emerický karbec, takový je to lavór), ale ke zdárné operaci je potřeba speciální sajrajt, kerý uvolní úsady. Normální Jar néni moc vhodný, protože ten má v sobě nejaké kosmetické přídavky proti vysoušení pokožky - a to prý vyrábí problémy. Fčíl používá cosi od Militu.
On ten sajrajt v koncentrované podobě vpraví do problematických partií a následně, mnohdy i několikrát, vyvrčí.
Taky poléčil mnoho, již odepsaných a "neopravitelných" karbeců...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3987, 3988] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 119637 | Dnes v 05:12 FJRPEPA |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Teče přední tlumič Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 8 | 19.7.2024 v 08:47 vasik006 |
Lamely Taiwan Jawa 250/353 Kývačka | Tom350354 | 1 | 16.7.2024 v 22:17 Drak1 |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 13 | 13.7.2024 v 12:13 Tom350354 |