globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neteče mi benzín do karburátoru
12.3.2017 v 15:30
Už sem zkoušel snad vše.. Klasicky v pohodě nastartuju a rozjedu se. Po chvilce se benzín co byl v karburátoru spálí a musím zase nacepovat aby se tam nějaký dostal. Zkoušel sem měnit trysky,plovák a nic nepomohlo. (Moto cca15 let stálo) Díky za každou radu! Jaro za rohem tak už to chcu mít v kupě..

Neteče mi benzín do karburátoru

12.3.2017 v 15:48 | Nahoru | #1
Podtlak v nádrži.

Neteče mi benzín do karburátoru

12.3.2017 v 15:55 | Nahoru | #2
Udělej do víčka nádrže ze spodní strany malé dírky vrtačkou a jestli je to podtlak, tak by to mělo pomoct...

Neteče mi benzín do karburátoru

12.3.2017 v 16:00 | Nahoru | #3
Není nějaké šetrnější řešení

Neteče mi benzín do karburátoru

12.3.2017 v 16:09 | Nahoru | #4
Chápu správně že ta malinká dírka ve víčku na tohle původně slouží?

Neteče mi benzín do karburátoru

12.3.2017 v 16:09 | Nahoru | #5
stačí i hodně tenkej vrtáček

Neteče mi benzín do karburátoru

12.3.2017 v 16:15 | Nahoru | #6
No dobrá Můžu to vzít tou původní skrz?

Neteče mi benzín do karburátoru

12.3.2017 v 16:31 | Nahoru | #7
Tak už sem to konečně pochopil Protáhnul sem vrtáčkem tu původní a ze spodu udělal jednu novou do toho prostoru.. Fičím do práce tak to prubnu zítra. Zatím díky všem

Neteče mi benzín do karburátoru

12.3.2017 v 17:45 | Nahoru | #8
A nemáš náhodou přicpaný kohoutek? Pokud to delší dobu stálo,asi zrezla nádrž a teď se to loupe a ucpává kohoutek. Sítko bude asi vyrezlé nebo vyndané.

Neteče mi benzín do karburátoru

12.3.2017 v 18:06 | Nahoru | #9
A co gumička v kohoutku ?Tam bych hledal kámen úrazu.

Neteče mi benzín do karburátoru

12.3.2017 v 18:26 | Nahoru | #10
jestli to dělá hlavně při jízdě na rezervu, vyndej kohoutek a vypust benzín...na sítku kohoutku bude bordel (zrezlá nádrž nebo bordel v ní)

1 reakcí na tento příspěvek Neteče mi benzín do karburátoru

12.3.2017 v 19:22 | Nahoru | #11
Mno dnešní benzín je schopen ta sítka rozežrat, je možné, že už tam z něj zbyl jen ten rámeček...

PO delší odstáce tutově zašlemovaný kohout, vyndat, všechno vyčistit, jsou tam tři cesty, profoukat, bejvá i nabobtnalá guma

Neteče mi benzín do karburátoru

12.3.2017 v 19:55 | Nahoru | #12
Ještě by taky mohl dělaat problém benzinový filtr, pokud ho tam někde mezi nádrží a karburátorem máš.
Mě dělal tohle právě filtr. V pohodě nastartuju, benzin teče, a po 10min. ani kapka.

Neteče mi benzín do karburátoru

12.3.2017 v 20:19 | Nahoru | #13
Vezmi víčko nádrže a zkus do něj fouknout tou malou dírkou na odvzdušnění! Pokud ten vzduch půjde ztuha a nebo vůbec, tak to máš ucpané! Pak zbývá jen víčko rozdělat!. Návod na rozlišování je dost složitý a tak mi raději napiš SZ Je to nejšetrnější způsob opravy! Není u něj potřeba nic vrtat! Před týdnem jsem to dělal na své Jawě!

Neteče mi benzín do karburátoru

12.3.2017 v 22:38 | Nahoru | #14
Než budeš vrtat do víčka, vyzkoušej se projet s povoleným víčkem...
Klonil bych se k ucpanému kohoutu....

Naposledy editováno 12.03.2017 22:38:58

Neteče mi benzín do karburátoru

13.3.2017 v 11:57 | Nahoru | #15
Můj tip - bordel v kohoutu nebo nabobtnalá guma v něm. Mockrát mě to stará jawa-čz provedla.

Neteče mi benzín do karburátoru

13.3.2017 v 12:10 | Nahoru | #16
Lepsi to tesneni do kohoutku udelat z kuze. Ty dnesni gumy stoji za hovno protoze se to vetsinou nedela z toho ceho by melo protoze je to drahy...

1 reakcí na tento příspěvek Neteče mi benzín do karburátoru

14.3.2017 v 17:43 | Nahoru | #17
Tak chlapy především děkuju všem za rady! Musím to uvést na pravou míru. Moto jsem komplet čistil tudíš nádrž je (vyčištěná kyselinou citronovou a není zanesená) Kohoutek a těsnění co je uvnitř je taky ve stavu jak má být. Když ted vypouštím benzín do kanystru teče krásně na normal a to stejně i na rezevu. Provrtal jsem dvě malé dírky do toho víčka ze spodu a malinko zvětšil i tu horní (Když do té horní fouknu pusou tak mám co dělat! Kompresorem to samozřejmě jde.) Víčko jde někdy sotva sundat ale když ho sundám tak to nijak nefoukne tak jako by se tam ten podtlak tvořil. Filtr jsem profukoval jen kompresorem a nevypadá že by byl nějak zaflákanej. Zkuste vyloučit to co jsem udělal a pomozte Díky moc

Neteče mi benzín do karburátoru

14.3.2017 v 19:17 | Nahoru | #18
Vyčisti víčko plovákovky může být přicpané.

(reakce na) Neteče mi benzín do karburátoru

14.3.2017 v 21:21 | Nahoru | #19

Merlot píše: Tak chlapy především děkuju všem za rady! Musím to uvést na pravou míru. Moto jsem komplet čistil tudíš nádrž je (vyčištěná kyselinou citronovou a není zanesená) Kohoutek a těsnění co je uvnitř je taky ve stavu jak má být. Když ted vypouštím benzín do kanystru teče krásně na normal a to stejně i na rezevu. Provrtal jsem dvě malé dírky do toho víčka ze spodu a malinko zvětšil i tu horní (Když do té horní fouknu pusou tak mám co dělat! Kompresorem to samozřejmě jde.) Víčko jde někdy sotva sundat ale když ho sundám tak to nijak nefoukne tak jako by se tam ten podtlak tvořil. Filtr jsem profukoval jen kompresorem a nevypadá že by byl nějak zaflákanej. Zkuste vyloučit to co jsem udělal a pomozte Díky moc



Když to ufoukne, tak ti vzniká v nádrži podtlak, tedy problém je ve víčku.

Neteče mi benzín do karburátoru

15.3.2017 v 19:35 | Nahoru | #20
vidím, že zakladatelé diskuzí se stejným problémem dříve se snaží předat zkušenosti dál jinak tento problém se tu řešil už několikrát...

(reakce na) Neteče mi benzín do karburátoru

15.3.2017 v 19:39 | Nahoru | #21
pech.> jak by to mohl dnešní benzín rozežrat? to je těch pár % lihu tak agresivní? prosím o vysvětlení, děkuji

Neteče mi benzín do karburátoru

16.3.2017 v 08:38 | Nahoru | #22
To by mně taky zajímalo, protože v tom nebude jen líh.... sítka tam byly mnoho let a nebyl problém, pravda, jezdilo se na tom víc, ale jarní oživování taky nebyl problém, Od doby co se jezdí na E5 benzín, sítka rychle zchřadly, první rok se zašlemovaly, další rok se rozpadly... Stejná zkušenost na více kusech starých werglů.... Poslední dobou jarní oživovačka začíná čerstvým benzínem nebo jeho směsí s olejem, jinak je to na posrání.

On to nebude jen líh, protože líh, ať je jakéhokoli původu, by rozhodně nedělal lepivý, hnědý šlem, který lze narušit akorát horkou vodou a pak mechanicky odstranit, benzín to nerozpustí, líh taky ne, ani syntetické ředidlo... To budou nějaké řádné sračky... Nechce se mi věřit, že by se zdrcnul třeba olej, po kontaktu s lihem, to se možná nesmísí, ale asi nezdrcne.... Řepka sklony k rosolovatění má, pokud je ve formě oleje, ale když se z toho vypálí líh? Tak je to snad pořád líh, ne?

Jediné co pomáhá je to, aby tam ten benzín nebyl dlouho.... u werglů v každodenním provozu jsem žádné problémy nezaznamenal.

Neteče mi benzín do karburátoru

16.3.2017 v 13:12 | Nahoru | #23
S benzínem jsme nikdy problém neměli, teď po zimě všechno jede na starý benzín... Dokonce i panelka po pěti letech chytla jak má... Řepka v benzínu, děláte si už prdel? MEŘO je jen u nafťáků a do benzínu je dle zákona přidáno několik procent lihu (myslím, že max 4%) ale to je všechno...
Teorie úplně na h..no pokud to není něčím podloženo... Má k tomu někdo něco bližšího, rád bych se o tom něco dozvěděl...

1 reakcí na tento příspěvek Neteče mi benzín do karburátoru

16.3.2017 v 16:45 | Nahoru | #24
To by mně teda zajímalo, co tam teda rosolovatí, když olej použvám už 15let stejný - do dvoutaktů. U čtyřtaktrů jsem se s tím nesetkal, na starý benzín to sice nechce jet, ale ten humus tam není...

K filtrům: u starých Werglů se používání filtru často nevyhneme, nicméně jsou dva základná druhy filtrů, papírové a sítkové. Papírové jsou pro samospád téměř nevhodné, mají velký vnitřní odpor, lze to eliminovat ke spokojenosti použitím filtru s velkou plochou, ovšem ten se tam často nevejde a někomu i vadí že to blbě vypadá.

Vynikající jsou filtry s jemným sítkem, takové malinké, hranaté, průhledné... jsou děláty tak, že sítko je svisle, borel připlave, dostane se na sítko a upadne pod něj, takže je sítko stále čisté, bordel se hromadí v kasičce pod ním, je dost jemné na to, aby zařídilo bezproblémový chod motoru a neomezuje průtok, protože odpor je minimální, malé rozměry se hodí, protože pod nádrží českých motorek moc místa na výšku není....

(reakce na) Neteče mi benzín do karburátoru

16.3.2017 v 19:22 | Nahoru | #25
pech.> nic nového
čezéťák> super reakce, hned jsem si toho všiml!

Neteče mi benzín do karburátoru

19.3.2017 v 19:19 | Nahoru | #26
Tak jsem zkusil uplně všechno z vašich rad a je to pořád na stejno. Když už sem se ale zamyslel tak je jediná možnost moc vysoký plovák! Když benzín pustí až cepnu tak je to myslím jasné. Nemám ho štelovací tak musím sehnat kratší a uvidím.

Neteče mi benzín do karburátoru

19.3.2017 v 22:21 | Nahoru | #27
Tak se zkus rozjet a až ucítíš, že je benzínu málo, přicupni...za jízdy...když se motorka rozjede, je hladina v plovákovce příliš nízko.
Pokud měnils plovák na štangli, porovnej ho s tím starým.
No a když ho nemáš, zkontroluj výšku hladiny v plovákovce...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ Hery22 14 21.4.2024 v 11:54 krokoš
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 yagi 14 5.3.2024 v 16:52 Deadman
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 Jezdíííík 5 24.12.2023 v 04:19 Hybrš
ČZ 175 450 ČZ 175/450 Matejj12 3 15.9.2023 v 19:24 Benda1
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved


TOPlist