Téma: MG Stelvio nestartuje
26.3.2016 v 20:32
Zdravím všechny, dnes mi po 15 km jízdy při jízdě na dálnici v rychlosti okolo 140km z náhle chcípnul motor na MG Stelvio 1200 8V (r.v.2012), veškerá elektrika na motorce fungovala. Po odstavení jsem chtěl nastartovat, startér točil, ale motor nenaskočil, neměl ani snahu, zřejmě kompletně bez přísunu paliva. Kontroloval jsem hlavní pojistky, všechny v pořádku. Dignostika v přístrojovce ukazuje ECU chybu 00 - neznámá chyba. Minulý týden jsem najel 140km bez problémů, natankoval jsem nový benzín. Nemáte někdo tip, na co kouknout? Zemnění, relé? Díky předem za tipy.
1 reakcí na tento příspěvek MG Stelvio nestartuje
Já bych předně zkusil odpojit ten Rapidbike co máš před ECU. Často s ním bylo víc problémů než že by to něco rozumnějšího přineslo.
Zkontroluj i dvě skryté pojistky, které jsou pod černým trojúhelníkovým plastem napravo vedle (pod) sedačkou. Relátka samozřejmě můžeš zkusit procvakat. Jsou jen napravo na lešení pod krytem Stelvio 1200 8V.
Pak samozřejmě poslouchej palivové čerpadlo. Máš ho přímo před koulema pod krytem, jestli bzučí, když otočíš klíčkem.
Naposledy editováno 26.03.2016 20:50:07
Zkontroluj i dvě skryté pojistky, které jsou pod černým trojúhelníkovým plastem napravo vedle (pod) sedačkou. Relátka samozřejmě můžeš zkusit procvakat. Jsou jen napravo na lešení pod krytem Stelvio 1200 8V.
Pak samozřejmě poslouchej palivové čerpadlo. Máš ho přímo před koulema pod krytem, jestli bzučí, když otočíš klíčkem.
Naposledy editováno 26.03.2016 20:50:07
1 reakcí na tento příspěvek MG Stelvio nestartuje
a co ten spínač bočáku? Stelvio jde nastartovat s bočákem? To by asi svítila zase kontrolka?Co?
seikos> Díky, ten Rapid Bike jsem zkusil jako první, sice omezeně odpojil jsem ho z na straně konektorů k Lambda sondám, a ty dva spojil k sobě, jinak RB byl pořád pod proudem. Ty pojistky pod trojúhelníkovým plastem jsem kontroloval též, samozřejmě jen vizuálně vyndat-zandat, jak píše petrumr, na dálnici jsem šťávu do nich neměřil. Relátka mě napadlo na základě informací o problémech se Siemens relátky na V11Lemans fóru z dřívější doby, ale přiznám se, že jsem ani nekoukal jaké jsou na Stelviu
1 reakcí na tento příspěvek MG Stelvio nestartuje
Ahoj, prvně bych vyměnil relé mezi sebou, pokud nemáš náhradní. Je to velká slabina Stelvia. Je tam relé podávacího čerpadla, světel a to třetí si nepamatuji. Potrápilo mě to v Alpách, než jsem na to přišel. Poslechni, jestli bzučí čerpadlo při zapnutí klíčkem.
Zkus kabelový svazek u krku řízení, mně to vypeklo v loňském roce na dovolené ve Švýcarsku, prodřely se tam kablíky na Stelviu a chvilku to jelo normálně a po chvilce to opětovně zdechlo a pořád dokolečka. Zprvu jsem zkoušel pojistky, i relátka, až se poštěstilo po odklopení nádrže přijít na závadu a odstranit ji na místě. Naštěstí to byla "jen" mechanická závada elektroinstalace. Přeji hodně štěstí při diagnostice a ještě více při odstraňování poruchy.
Naposledy editováno 28.03.2016 17:17:44
Naposledy editováno 28.03.2016 17:17:44
Pánové, díky všem za vaše příspěvky, závada odstraněna, Kozy zas mečí naplno . Závada byla naprosto banální, na sestavě palivového čerpadla byl vypadnutý konektor svazku, který propojuje pumpu (přes 2-pinový konektor) do konektoru v hlavě sestavy (ta příruba, která čumí vyen z nádrže). Mínus byl spadlý a pumpa neběžela. Nevím, zda se to mohlo úplně vyklepat vibracema, nikde na fórech jsem to jako závadu u nikoho neobjevil, spíš si myslím, že to bylo částečně povytaženo v servisu při výměně filtru a teď to jen vibrace dokonaly.
.
Měl jsem vše odstrojeno, proměřill jsem kostry a veškeré vedení k hlavnímu a pomocnému relé zapalování a vstřikování, k cívkám a vštřikům, prostříknul všechny konektory a relé, tak to snad bude chvíli držet.
.
Měl jsem vše odstrojeno, proměřill jsem kostry a veškeré vedení k hlavnímu a pomocnému relé zapalování a vstřikování, k cívkám a vštřikům, prostříknul všechny konektory a relé, tak to snad bude chvíli držet.
ahoj, měl jsem podobnou závadu, ale já měl povytaženej jeden kablík u konektorů u čidla otáček, jak k němu někdo nabastlil Gipro moc blízko k němu, tak je to moc našponovaný.
já bohužel musel do servisu, neb jsem na to doma nepřišel a naštěstí to byla jen taková hovadina.
já bohužel musel do servisu, neb jsem na to doma nepřišel a naštěstí to byla jen taková hovadina.
1 reakcí na tento příspěvek MG Stelvio nestartuje
to by mě taky zajímalo, uvidíme co na to ostatní ..
Taky mi to kecá (Stelvio), řekl bych, že je to standardní (tak jako u aut je jen pár vyjímek, kde se tomu s určitou přesností dá věřit). Když jsem jezdil s Rapid Bikem (lambda "ochcávátko"), tak mi to kecalo tak o 2-2,5 litru. Po přehrátí pal.mapy jsem to schválně vyzkoušel - dotankoval plnou před vyjetím a po jízdě dotankoval zpět u stejné pumpy a stejného stojanu po hrdlo a rozdíl mezi PP a spočtenou spotřebou 1,3l/100km (4,9 vs 6,2).
Rychloměr lze kalibrovat v softwaru ECU, měření spotřeby jsem tam nikde neviděl.
Naposledy editováno 10.10.2016 08:55:16
Rychloměr lze kalibrovat v softwaru ECU, měření spotřeby jsem tam nikde neviděl.
Naposledy editováno 10.10.2016 08:55:16
1 reakcí na tento příspěvek MG Stelvio nestartuje
Mě breva dost střílela do laufu, hnulo se s klapkou nebo s čím, střílení je lepší, ale palubak od té doby keca ještě víc než předtím.
Klidně mi ukaze spotřebu okolo 4 a reálné je to 5.5..
Klidně mi ukaze spotřebu okolo 4 a reálné je to 5.5..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG Stelvio nestartuje
dva_hrnce> Mohlo to střílet kvůli chudé směsi.
Vyklepanej kablík, na to bych asi taky nepřišel, dobrá práce.
Ke spotřebě - mám taky spotřebu vyšší, ale podle způsobu jízdy v rozmezí 0,5 - 1 litr/100km. Mám dlouhodobou průměrnou spotřebu 5,6L/100km (zatím za 2500km). Ale jezdím většinou na otáčkách 3500 - 4500 ot a mám stelivo před faceliftem.
Naposledy editováno 10.10.2016 15:04:38
Ke spotřebě - mám taky spotřebu vyšší, ale podle způsobu jízdy v rozmezí 0,5 - 1 litr/100km. Mám dlouhodobou průměrnou spotřebu 5,6L/100km (zatím za 2500km). Ale jezdím většinou na otáčkách 3500 - 4500 ot a mám stelivo před faceliftem.
Naposledy editováno 10.10.2016 15:04:38
kecá to tak 1,5l. Píše si to třeba 4,5 a je to tak kolem 6l/100 což je i tak hodně dobrá spotřeba. Konktrolka na mě bliká kolem 220km a vím, že jsou tam 4l na který v poho ujedu ještě 50km - aspoň to ukazuje, kolik jsi ujel a né kolik dojedeš... to beru jako lepší údaj
stejně jediný co potřebuješ k životu je celkový a aktuální stav km, ostatní chujoviny jsou k ničemu - i když teploměr se hodí :D
stejně jediný co potřebuješ k životu je celkový a aktuální stav km, ostatní chujoviny jsou k ničemu - i když teploměr se hodí :D
1 reakcí na tento příspěvek MG Stelvio nestartuje
Čo je to ten Rapidbike ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 28, 29] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... | pkKun | 851 | 2.8.2024 v 09:10 Simčo |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 | tomas21 | 42 | 10.5.2023 v 08:59 oldyno |
Stelvio - dobíjení Moto Guzzi Stelvio 1200 | akula | 11 | 19.2.2023 v 15:42 akula |