globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RSV 1000 Mille seřízení motoru
9.2.2017 v 14:38
Zdar ve spolek, loni jsem musel na Miluně měnit motor a rád bych ho letos nechal prohlídnout a seřídit, než vyjedu, aby nedopadl jak ten starej. Doporučíte mi někoho, kdo se vyzná a nezkoní to jako se to povedlo jednomu nejmenované servisu v HK při instalaci nový ŘJ (neseřídili ventily a po 300 km byl konec )? Nejlíp z Prahy a okolí nebo východní Čechy. Díky za tipy.

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

11.2.2017 v 18:57 | Nahoru | #31

pech. píše: [quote=CB600]Tak to je hustý. Stejně nechápu, že ty vačky na hřídel jen nalisovali. To snad nikdo jiný nedělá...

Ale dělá, je to bežná věc, dává se to tam na přesah, za normálních okolností to přenese velký moment zcela spolehlivě, jen je nutné dodržet přesně průměry, aby byl přesah takový jaký má být..



Běžná věc? A jaký další mašiny to mají (teď nemyslím Aprilky se stejným rotaxem)? Že to tam je na přesah, je mi jasné. Páč kdyby to lícovali na vůli,tak to tam ani dávat nemuseli . Dost pochybuji, že to je zcela spolehlivé.Těch Millí na tohle zařvalo celkem dost a kdyby to bylo spolehlivé, určitě by to bylo i v nové generaci. Takže to tak spolehlivé asi nebude

Jinak, co jsi psal nad tímto příspěvkem, je 100% pravda. Lidi, co technice motoru až tak nehoví, vymýšlí "zlepšováky" a pak to tak dopadá. Místo toho dát motor na poctivou prohlídku, tak radší pochybné zvýšení výkonu. Což se určitě dělo za pomocí vyšších otáček...

Naposledy editováno 11.02.2017 20:31:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

11.2.2017 v 20:33 | Nahoru | #32
pepinow> vrať se na předchozí vlákno ty naše mršino ještě osvětlím chování našeho pepina a jeho pomluv. Na jiném vláknu se s náma hádal, že lze složit bloky které nejsou ze série v páru, bez vlivu na funkci. Začal tvrdit, že jeden mechanik to dělá zcela běžně načež jsem mechanikovi volal a ten samozřejmě řekl, že to nelze.Poté přišlo to, že k tomu mechanikovy to vlastně vozí jeho známý a poté přidal na podporu svých tvrzení ještě nový (falešný) profil ze kterého píše další komenty. Stejná IP adresa atd..

to je pro osvětlení a nezlob se, že jsem ti zas... vlákno

Naposledy editováno 11.02.2017 21:04:26

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru

11.2.2017 v 20:59 | Nahoru | #33
ještě doplním k tématu, soudit lépe až po rozhození motoru.. což je práce na cca 3 hodinky to rozhrabat když už je venku z motorky.

RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 10:35 | Nahoru | #34
CB600 z hlediska konstrukce je to při dodržení předepsaného přesahu zcela spolehlivé, chyba nebyla v konstrukci, ale ve výrobě, prostě malý přesah po nedodržení výrobních tolerancí.

Běžně se to používá a automobilových motorech i jiné technice.

RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 10:43 | Nahoru | #35
Pokud to nikdo na motorkách nepoužívá, tak to tak spolehlivé nebude. U aut to moc běžné taky nebude, spíš vyjímečné....

A jak víš, že při výrobě nedodrželi tolerance?

Naposledy editováno 12.02.2017 10:50:30

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 11:04 | Nahoru | #36
protože pokud je dodržíš, tak se to prostě nehne.

RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 11:12 | Nahoru | #37
Primo vacky na hrideli tak casto asi nebyvaji - ale retezova kola na vackove hrideli byvaji nalisovana pomerne bezne, stejnej spoj a rekl bych i stejne namahani...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 13:43 | Nahoru | #38

pech. píše: protože pokud je dodržíš, tak se to prostě nehne.

Jasný, zrovna v Rotaxu, kde vyrábí motory do letadel nefunguje kontrola kvality a díly mimo toleranci pouští vesele do světa....

Jo a ještě si mi neřekl, v jakých konkrétních vozidlech se to používá. Když si říkal, že se to běžně používá v automobilových motorech...

Naposledy editováno 12.02.2017 13:45:02

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 14:03 | Nahoru | #39

gagtoy píše: pepinow> vrať se na předchozí vlákno ty naše mršino ještě osvětlím chování našeho pepina a jeho pomluv. Na jiném vláknu se s náma hádal, že lze složit bloky které nejsou ze série v páru, bez vlivu na funkci. Začal tvrdit, že jeden mechanik to dělá zcela běžně načež jsem mechanikovi volal a ten samozřejmě řekl, že to nelze.Poté přišlo to, že k tomu mechanikovy to vlastně vozí jeho známý a poté přidal na podporu svých tvrzení ještě nový (falešný) profil ze kterého píše další komenty. Stejná IP adresa atd..

to je pro osvětlení a nezlob se, že jsem ti zas... vlákno



Covece vubec bych se kvuli nemu nevzrusoval

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 15:34 | Nahoru | #40
CB600> nevím jak v autech, ale takhle se lisuje třeba i železniční dvojkolí, jak kola, tak brzdové kotouče i ozubené kola na převodovku. Pokud se dodrží přesahy, nikdy se ty kotouče ani ozub. kola neprotočí... A to je podle mě o dost víc namáhaný spoj, než na vačce...

2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 16:00 | Nahoru | #41
Akorát u těch dvojkolí je hřídel plná tyč a ne trubka jak u té vačice na milli. Což asi bude mít vliv. Navíc, když by se to dvojkolí protočilo, tak se zas až tak neděje. Kdežto u mille udělá motor pápá.

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 16:21 | Nahoru | #42
CB600> ty vačky se pokazí jen když to člověk honí v omezovači ... což není normální použití. Tohle je jeden z mála nesmrtelných motorů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 16:30 | Nahoru | #43

CB600 píše: Akorát u těch dvojkolí je hřídel plná tyč a ne trubka jak u té vačice na milli. Což asi bude mít vliv. Navíc, když by se to dvojkolí protočilo, tak se zas až tak neděje. Kdežto u mille udělá motor pápá.



Treba TL1000 ma na vackach nalisovana kola.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 17:02 | Nahoru | #44

assassin píše: Treba TL1000 ma na vackach nalisovana kola.



To mi nerikej ani ze srandy ja si na podzim dovezl TLR :D

2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 17:56 | Nahoru | #45
Tak to bude lahůdka, až se budou dělat rozvody

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 18:00 | Nahoru | #46

StiefTomas píše: To mi nerikej ani ze srandy ja si na podzim dovezl TLR :D

tak se pochlub fotkou, jinak těch vaček bych se nebál, neznám TL, kterýmu by se protočily vačky resp. ozub. kola na nich

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 18:08 | Nahoru | #47

CB600 píše: Tak to bude lahůdka, až se budou dělat rozvody

úplně v klidu, tam se ozub. kola při rozvodech z vaček nesundavají... Ledaže by je chtěl jinak načasovat, rozvody na TL jsou nesmrtelný, je to kombinace ozubených kol a řetězu, řetěz žene od kliky ozubený kolo a to pak pohání přes ozub. kola výfukovou a sací vačici...

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 18:35 | Nahoru | #48

StiefTomas píše: To mi nerikej ani ze srandy ja si na podzim dovezl TLR :D



ja teda bych se na vackach spis bal svaru, nez lisovaneho spoje...

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 18:37 | Nahoru | #49

CB600 píše: Tak to bude lahůdka, až se budou dělat rozvody



na cem myslis? na TL? tam neni potreba s tim nic delat, je to pul rozvodu retezem, pul ozubenejma kolama, na bezny servisni ukony jen shodis vacky s kolama a na retez se nesaha....

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 18:45 | Nahoru | #50

CB600 píše: Jasný, zrovna v Rotaxu, kde vyrábí motory do letadel nefunguje kontrola kvality a díly mimo toleranci pouští vesele do světa....

Jo a ještě si mi neřekl, v jakých konkrétních vozidlech se to používá. Když si říkal, že se to běžně používá v automobilových motorech...



Ve většině a pořád. 6e je hřídel vačky dutá nevadí, jen s emusí dát přesah větší.

Systém řízení kvality je všude, ale všude jsou lidi, mně to vyprávěj po tom co dělám 12let v automotive, co se naprosto běžně dodává za zmrdy i do aut jako je Porsche, jaguar, nebo bentley....

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 18:59 | Nahoru | #51
Dneska jo, ale dřív se to tolik nevojebávalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 20:28 | Nahoru | #52

gagtoy píše: ještě doplním k tématu, soudit lépe až po rozhození motoru.. což je práce na cca 3 hodinky to rozhrabat když už je venku z motorky.

pane,jak vas tak nejakou dobu sleduju,vy mate rozhrabane vsechno hned.kdyz vas delali tak u toho musel pomahat nejakej inzenyr.nedivil bych se kdyby jsi uz zakladateli vnucoval opravu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 20:29 | Nahoru | #53

CB600 píše: Dneska jo, ale dřív se to tolik nevojebávalo...



No to si nejsem vubec jistej... nakej příklad konkretniho technického reseni kterej je na starým stroji ok a na novým ojebanej? Pokud možno ze stejne kategorie...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 20:31 | Nahoru | #54

dekr3555 píše: pane,jak vas tak nejakou dobu sleduju,vy mate rozhrabane vsechno hned.kdyz vas delali tak u toho musel pomahat nejakej inzenyr.nedivil bych se kdyby jsi uz zakladateli vnucoval opravu



Aha a ja mu chtel napsat co by takovou dobu delal :) kdyz je motor venku z ramu a clovek ma vybaveni, je to rozhozeny docela rychle...

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 20:35 | Nahoru | #55

assassin píše: Aha a ja mu chtel napsat co by takovou dobu delal :) kdyz je motor venku z ramu a clovek ma vybaveni, je to rozhozeny docela rychle...

jak pravis,ale gagtoy neni clovek cekam.........

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 20:41 | Nahoru | #56

dewwil píše: tak se pochlub fotkou, jinak těch vaček bych se nebál, neznám TL, kterýmu by se protočily vačky resp. ozub. kola na nich



V to doufám :D to spíš tohle Telátko se už několikrát někde protočilo samo o sobě :) dovezl jsem si ho jednou když jsem byl s kolegou na služebce... Viděl jsem ho a hned zafungovala chemie... :) tady jsou fotky ještě od bývalého majitele... Až někdy jednou při dlouhých zimních večerech budu mít čas a vyrostu z těch počítačových her, tak ho dám do originálu....




















2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 20:46 | Nahoru | #57
me to neprijde tak zly ani v tehle valecnejch barvach, nevypada nejak zprzneny...

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 20:50 | Nahoru | #58

assassin píše: me to neprijde tak zly ani v tehle valecnejch barvach, nevypada nejak zprzneny...



Jj takhle na fotkách to vypadá vcelku pěkně :) Když mě u týhle motorky přijde líto aby nebyla origo...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 20:59 | Nahoru | #59

assassin píše: me to neprijde tak zly ani v tehle valecnejch barvach, nevypada nejak zprzneny...



Jediný co mě čoveče trochu štve, že někdy někam přijedu, chci nastartovat a nic... motor jen točí a prd... Jednou jsem to zkoumal a na svíčky jiskra jde, ale vstřikovač vůbec nezapráší.... Musím nějak pořešit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

12.2.2017 v 21:03 | Nahoru | #60

StiefTomas píše: Jediný co mě čoveče trochu štve, že někdy někam přijedu, chci nastartovat a nic... motor jen točí a prd... Jednou jsem to zkoumal a na svíčky jiskra jde, ale vstřikovač vůbec nezapráší.... Musím nějak pořešit..



to je divny, jestli vrci pumpa si asi nepamatujes?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist