1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
3 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
pepinow píše: Cau,zkus to dat jednomu borcovi tady-gugo nebo gagtoy,bude te to sice stat dost penez ale zato budes menit motor podruhe vazne,dej si pozor na kvalitni mechaniky,levy ruky muzou i nesmrtelnej rotax usmrtit
Ty jsi vazne ubozak... Jediny co umis je mlatit do lidi... Ale zkus si sahnout do vlastni kapsy... Jen pomlouvas, ale ani jeden rozumnej nazor jsem od tebe jeste nikdy necetl...
Co se tyce tematu... Proc jsi kvuli ventilum menil celej motor??? I kdyby se ti nejaky ventil podpalil a netesnil ti valec, tak sundas palici, nechas udelat sedla, seridit vule, das novy tisko a jezdis... Jinak pohledej tady na foru... Urcite to uz nekdo resil... Jednou jsem tady cetl o nejakym servismanovi v Pardubkach a celkem ho chvalili... Ale jmeno uz fakt nevim...
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru
Ale to už je fuk, teď tam mám zpátky original ŘJ a jiný motor, který má už taky nalítáno kolem 36 tis., tak bych rád našel někoho, kdo by se na něj podíval, zkontroloval ho a případně seřídil.
Jinak statý motor mám doma, přední válec je plný hliníkových střepů. Až budu mít někoho, kdo by se do toho se mnou podíval, protože sám si na to určitě netroufnu, tak se třeba bude moct opravit.
Někde jsem tady našel zmínku o servisu u Prahy (snad Častolovice?), že tam je chlápek, co dělá motory, ale už to nemůžu dohledat. Budu hledat dál a ptát se i jinde, ale je tady spousta lidí, co má RSV, tak mě napadlo, že by někoho mohli doporučit.
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru
A že by se zadřel kvůli nezkontrolovanejm vůlím, eh? A zrovna V990, která je pověstná tím že vůle jednou nastavíš a v životě už nemusíš sundavat ventildekl?
To že se to hryzlo chvíli po "ladění" náhoda asi spíš nebude, ale třeba taky jo.
A na závěr hypotetická (ale v principu celkem běžná) situace: "Pane, tak to máte naladěný, a když už jsme tam byli, tak jsme vám za dalšího trojáka seřídili ventily, abyste to měl ťip ťop." "No ale to vám nezaplatím, to jsem si neobjednal!" (nemusej to bejt ventily a jednotka, stačí třeba brzdová kapalina při výměně destiček )
(A můj tip, podle těch "hliníkovejch střepů" - na brzdě s tím zdatně flákali o omezovač, načež se protočily vačky a koplo se to, běžnej problém tohohle motoru)
Naposledy editováno 10.02.2017 12:01:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
FiZzeR píše: Aha, takže ono je to trochu jinak
A že by se zadřel kvůli nezkontrolovanejm vůlím, eh? A zrovna V990, která je pověstná tím že vůle jednou nastavíš a v životě už nemusíš sundavat ventildekl?
To že se to hryzlo chvíli po "ladění" náhoda asi spíš nebude, ale třeba taky jo.
A na závěr hypotetická (ale v principu celkem běžná) situace: "Pane, tak to máte naladěný, a když už jsme tam byli, tak jsme vám za dalšího trojáka seřídili ventily, abyste to měl ťip ťop." "No ale to vám nezaplatím, to jsem si neobjednal!" (nemusej to bejt ventily a jednotka, stačí třeba brzdová kapalina při výměně destiček )
(A můj tip, podle těch "hliníkovejch střepů" - na brzdě s tím zdatně flákali o omezovač, načež se protočily vačky a koplo se to, běžnej problém tohohle motoru)
ale mu se to dojebalo až 300km po servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
yetti_cz píše: Sonicek> po 300km a v zátěži :). Spíš bych to celý tipoval na malej předstih, chudou směs a díru v písu
tak na brzdě taky motorka dostane čočky, záleží kolikrát to pullnou. Mě 4x a to byla pouze korekce v mapě, takže tipuju že když byla nová RJ (ingnitech) takže naladit celou mapu....motorka klidně mohla dát 20km v max zátěži. Kdyby to bylo špatný, tak by to asi nedala.Sonicek píše: tak na brzdě taky motorka dostane čočky, záleží kolikrát to pullnou. Mě 4x a to byla pouze korekce v mapě, takže tipuju že když byla nová RJ (ingnitech) takže naladit celou mapu....motorka klidně mohla dát 20km v max zátěži. Kdyby to bylo špatný, tak by to asi nedala.
Nojo, ale taky ten píst nejni z papíru aby to nedal během ladění :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
StiefTomas píše: Ty jsi vazne ubozak... Jediny co umis je mlatit do lidi... Ale zkus si sahnout do vlastni kapsy... Jen pomlouvas, ale ani jeden rozumnej nazor jsem od tebe jeste nikdy necetl...
Co se tyce tematu... Proc jsi kvuli ventilum menil celej motor??? I kdyby se ti nejaky ventil podpalil a netesnil ti valec, tak sundas palici, nechas udelat sedla, seridit vule, das novy tisko a jezdis... Jinak pohledej tady na foru... Urcite to uz nekdo resil... Jednou jsem tady cetl o nejakym servismanovi v Pardubkach a celkem ho chvalili... Ale jmeno uz fakt nevim...
pepinow píše: nemas pravdu kamarade,musis uznat ze jsem ti objasnil rodokmen u tve jawky 250,tak me nekrivdi
Jj to jsi mi ale objasnil neco co jsem uz vedel... Ten rok jsem tam dal kvuli tomu, ze original strihnuty technicak s rokem narozeni je 56, ale druhy papiry co jsem sehnal jsou na prvni kyvacku z roku 54... Ver mi, kdyz jsem motorku skladal a shanel dily, mel jsem tohle celkem nastudovany...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
Vision píše: Nechci řešit, co se mělo a nemělo dělat. Jsem laik a dal jsem to k profíkům, kteří ladí motory. Chtěl jsem dát Ignijet řídící jednotku, namapovat a k tomu samozřejmě vyladit motor tak, aby dosáhl optimálního výkonu a spotřeby. Od profíka bych čekal info, že je dobré zkontrolovat ventily, případně udělat to a to, v tom případě bych řekl, ať je zkontrolují a udělají, co je potřeba. S tím motorem jsem měl najeto 16 tis. bez problému a 300 km po výměně jednotky a "vylazení" motoru se zadřel. Jsem rád, že jsme se nerozsekali, když se to kouslo.
Ale to už je fuk, teď tam mám zpátky original ŘJ a jiný motor, který má už taky nalítáno kolem 36 tis., tak bych rád našel někoho, kdo by se na něj podíval, zkontroloval ho a případně seřídil.
Jinak statý motor mám doma, přední válec je plný hliníkových střepů. Až budu mít někoho, kdo by se do toho se mnou podíval, protože sám si na to určitě netroufnu, tak se třeba bude moct opravit.
Někde jsem tady našel zmínku o servisu u Prahy (snad Častolovice?), že tam je chlápek, co dělá motory, ale už to nemůžu dohledat. Budu hledat dál a ptát se i jinde, ale je tady spousta lidí, co má RSV, tak mě napadlo, že by někoho mohli doporučit.
Takže takhle,... motor se zadřel na klice nebo na vačkách. V obouchané případech nemá seřízení ventilů vliv na zavření motorku.
Na 99% jsi přetočil motor a protočily se ti palce váček na vačkové hřídeli. Jedina věc co se občas stala u prvních generacích V990. Takže to není chyba servisu, ale tvoje. Proto je přední válec plný pilin...
Sonicek píše: tak na brzdě taky motorka dostane čočky, záleží kolikrát to pullnou. Mě 4x a to byla pouze korekce v mapě, takže tipuju že když byla nová RJ (ingnitech) takže naladit celou mapu....motorka klidně mohla dát 20km v max zátěži. Kdyby to bylo špatný, tak by to asi nedala.
Tak pro presne nastaveni je treba udelat mapu na predni a zadni valec zvlast,k tomu jeste predstihovou,korekcni a dalsi veci.Bezne se najezdi pri takovemhle ladeni dvouvalce 150-200km.Hlavne tim,ze Ti daji 4x plnej to neni serizeny.
Ja bych tipoval,ze je jednotka spatne nastavena a urcite ji tam nedavej.A zacal bych tim,na kolik Ti nastavili ometovace.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
rogyze píše: dakarista> hoj,a da sa nejako tomu pretoceniu tych palcov na vackach zabranit?alebo ked sa stym bude jazdit na okruhu palba tak sa to moze kludne stat hocikedy?
Projdi apriliaforum.com kluci to občas bodli TIGem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
Ono hodně lidí vůbec nic nepozná... Neslyší... A někdy zbytečně dorvou do konce něco co by druhýmu ihned cvaklo a zhasnul zapalování.
Mám za to, že zrovna rotax je servisně poměrně nezaludnej... A pokud jde o standardní servis, asi neni co moc hledat. Spíš bych tam nedával tu "vytuněnou" jednotku...
Ani nerozumím proč ignitech když jsou běžně dostulný mapy pro jednotlivý kroky ladění tohodle motoru přímo od Aprilky.
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru
Nechápu, že si pořád někdo myslí, že je chytřejší než team zkušených inženýrůp, kteří ten motor konstruovali a ví líp, jaký z toho motoru dostat parametry při zachování rozumné životnostia spolehlivosti, přestože reálně ví kulový hovno.
Naposledy editováno 11.02.2017 10:44:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
Ale dělá, je to bežná věc, dává se to tam na přesah, za normálních okolností to přenese velký moment zcela spolehlivě, jen je nutné dodržet přesně průměry, aby byl přesah takový jaký má být..
pech. píše: Takže pro zakladetele tématu: NEVYMÝŠLET PÍČOVINY, kdybys nevymejšlel píčoviny a nerozvrtával doposud funkční věc svými nápady z nudy, jezdli to dodnes.....
Nechápu, že si pořád někdo myslí, že je chytřejší než team zkušených inženýrůp, kteří ten motor konstruovali a ví líp, jaký z toho motoru dostat parametry při zachování rozumné životnostia spolehlivosti, přestože reálně ví kulový hovno.
Aaa to je klasika, pritom z tovarny casto vyjede spousta vydnych reseni - treba moje TL je jich plne. Druha vec je, ze delam ve vyvoji a bezne delam chyby a rozhodne bych netvrdil, ze jsem nejchytrejsi a nikdo odsud z fora nedokaze vylepsit moje reseni..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |