1 reakcí na tento příspěvek suzuki SV 650 tlumiče
2 reakcí na tento příspěvek suzuki SV 650 tlumiče
1 reakcí na tento příspěvek suzuki SV 650 tlumiče
mam 80kg a neodskakuje.
jeste by jsi to mohl castecne vyresit tim, ze by sis tam hodil riditka, jak jsou na N verzi. Rozlozeni vahy tela se pak dostane trochu dozadu.
A jeste me napada, jestli tam mas vubec origo zadni tlumic. Lidi si tam davaji tvrdsi tlumice...ted nevim z ceho.
Vyfot zadni tlumic a hod to sem
Naposledy editováno 09.02.2017 19:19:43
Jarrinn píše: jestli ti nepomuze repas prednich vidlic, tak to vyresis timto
mam 80kg a neodskakuje.
jeste by jsi to mohl castecne vyresit tim, ze by sis tam hodil riditka, jak jsou na N verzi. Rozlozeni vahy tela se pak dostane trochu dozadu.
A jeste me napada, jestli tam mas vubec origo zadni tlumic. Lidi si tam davaji tvrdsi tlumice...ted nevim z ceho.
Vyfot zadni tlumic a hod to sem
Bože jak já ho miluju
1 reakcí na tento příspěvek suzuki SV 650 tlumiče
Piwell píše: No hele, na SVčku jsem s tim taky bojoval. Spíš si myslím, že vážim jako kamion papírků, resp. 2 průměrní japonci, bůčkovou terapii vyloženě nepotřebuju, ale nebráním se jí . S předpětím pružiny jsem hýbal a zkoušel, i když natvdro to ušlo co se předpětí týče, ale tlumení kde nic, tu nic. Když jsem centrál vyndal a sundal z něj pružinu, bylo poznat, jak je tlumič omezenej, funkční, ale asi jako na Jawě, tak jakože nějak jo, ale skutek utek. No, hledal jsem hledal, až jsem našel převodní tabulku tlumičů, co tam pasujou, ba co víc, který jsou jak silný, co se na nich dá nastavit, co se musí upravit atp. Pak už šlo jen o to ten správnej sehnat a namontovat. Více v deníku SV - tady
Pěkné počtení v to tvém deníku - podobným úpravám fandím!
můj
1 reakcí na tento příspěvek suzuki SV 650 tlumiče
Jestli je motorka po předchozím majiteli dobitá, počítej, že tlumení vlastně neexistuje. Především u centrálu, který je levný nerozebíratelný a tím nikdy neservisovaný.
Kluci Ti radí centrály z jiných motorek, tím určitě neprohloupíš.
K nastavení. Počítám, že tam je origo pružina na centrálu. Tím, jak nastavíš předpětí na nejmenší hodnotu, stlačíš pružinu, jak nejvíce dovoluje a tím si zvětšíš sag. V praxi to znamená, že zmenšíš použitelný rozsah pružící jednotky, klidně i o několik cm. Při přejetí hrbolů potom může dojít s situaci, že už pružící jednotka se nemá kam stlačit, je to natvrdo a proto tě vyhazuje ze sedla.
I přes špatně fungující tlumení je možné nastavit si statig sag. je to dokonce mandatorní. kluci výše uvedli odkazy a nastavení, jak si statig sag nastavit.
Pro Tebe by mohlo být funkční nastavení odhadem na pozicích 2-4.
Ještě jedna věc, podívej se i na natažení řetězu. Velmi napnutý řetěz omezuje použitelný rozsah pružiny
1 reakcí na tento příspěvek suzuki SV 650 tlumiče
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |