pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: assassin> spíš mi řekni jak tlustej tam mám ocelovej plech, začalo mi to vrtat hlavou
no a mas naky cisla z kterejch by to slo vymyslet? tipuju 0,5-0,8?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: assassin> to mám, moje výfuky délka 450 mm, obvod asi 350 mm. Já to teda počítal pro délku 500, ale teď jsem si vzpomněl že to bude míň. Bral jsem že titan bude tak o 45 % lehčí, a hustota oceli byla snadno dohledatelná.
ocel cca 7800kg/m3 - tvuj plast 0,972kg
titan cca 4500kg/m3 - tvuj plast 0,561kg
alu cca 2700kg/m3 - tvuj plast 0,42kg
ocel a titan budou mit cca stejnou tloustku 0,8mm? hlinik cca 1mm? - hmotnosti pro tyhle tlousky nahore
Naposledy editováno 02.02.2017 16:56:11
Titan jsi bral slitinu?
e: a určitě ten titan bude stejně tlustej? To bude nějaká low grade slitina, ale zas jen můj nekvalifikovaný odhad ... Otázky, samé otázky, a zajoch stejně vezme titan stůj co stůj, já bych to udělal
Naposledy editováno 02.02.2017 17:00:03
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
pro 0,5mm plech:
Ti- 0,351kg
ocel- 0,609kg
u ty tloustky - jasne ze neni potreba nejaka vetsi tloustka kvuli pevnosti - ale aby nebylo tak snadny to promacknout - estetika. nizsi grade u titanu budou chovanim podobny jako ten nerez. s tim grade 5-6 jsem to asi strelil blbe, to by se jim blbe stacelo....
Naposledy editováno 02.02.2017 17:03:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: assassin> 0,8 mm titanu na plášť ? Z toho bych vařil tanky . Na plášti mám asi nula nula hovno,mi to příjde jak pixla od redbulu,když do toho zatlačím palcem tak ten plech promáčknu.
no jo, jenze na tech produkcnich je to tlustejsi, prave aby to nebylo promackany a osklivy :) pod 0,5 bych uz to netipoval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: assassin> půl kila celkem, no ještě s tím budu chvíli žít, koneckonců stejně je velká šance že tam půjdou alu vincky s origo svodama, pokud nezaberou nový pružinky do karbeců.
hmm asi budu potrebovat alu plaste :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
gagtoy píše: Jasek> jediná správná cesta vede uhlíkem a ty to víš jde to udělat dobře a jednoduše i v domácích podmínkách....
Tak povídej,jestli to není tajný materiál+postup
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
jinak tady je to co mě napsali komplet, obchodní tajemství asi neprozradím
Bohužel se nám nepovedla poptat trubka o uvedeném průměru 98 mm. V úvahu by tedy přicházelo skružit a svařit pláště z plechu. Kvůli obtížné svařitelnosti velmi tenkých plechů bychom doporučovali použití plechu grade 1 tl. 1 mm. S vrtáním do jakosti grade 1 není problém, pouze u grade 5 je vrtání komplikovanější.
2x Plech grade 1 tl 1 mm 308x300 - 2304 kč
2x Skružený a broušený plášť výfuku s dírami pro objímky - 3942 kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Já je už právě nechci kvůli životnosti, tyhle se mi povedly mimo jiné sežehnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
zjednodušeně a doma homemade (pro mě je to účelovka ale vypadá to jak originál) uhlík 200g/m2 letecká pryskiřice mgs, tužidlo dlouhý 287 (snese vyšší teploty).
změříš si jak bude obal velkej tzn délku a obvod přidáš si do obou směrů cca 2cm, naválíš na plocho na igelitu strhávačku, 3 vrstvy uhlíku. A omotáš okolo stávajícího obalu (samozřejmě naseparovaného a dle uvážení a tvaru výfuku možno obal sunda a dělat to jen na obalu. Omotat tak, aby spoj vycházel na stranu ke kolu. Do bodu kde je překryt tkanin odklopíš horní tkaninu a mezi vrstvy vložíš igelit aby se ti neslepily dokupy a znovu přiklopíš (strhávačka je na horní straně). Po vytvrdnutí rozloupnout, sundat, ořezat, dopasovat. Tam kde je přesah vrstev přes sebe nabrousit obě styčné plochy a slepit zahuštěnkou (pryskyřice s balvnou,mikrem,aerosilem nevim co používáš) začistit po slepu. Po strhávačce zůstanou na materiálu ,,pyramidky,, servat celej díl 800 brusem pod vodou a pak zalakovat. Nanejtovat......
tady dávám fotku meho i když bídnou. (povrchová úprava je u mě jiná nechtěl jsem lesklej)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: nechcete někdo? www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/brzdy/kotouce-brzdove/kotouce-yanashiki-tl-1000-r-s-gsxr-1099751.html
možná se pletu, ale od pohledu mi přijdou těžký jak prase, takový antiwheelie. To snad nedal ani na čopra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: assassin> tady ještě potvrzení co psal Yosh, ten na to šel nejlíp. Yoshimury udávaj kolem 200g rozdíl na koncovku.
e: a leo vince pro tu samou motorku rozdíl karbon ocel 350g
yoshimura
leo 1
leo 2
To jsem psal já... Dále pak mají rozdíl u stejné koncovky titan versus karbon 100 gramů ve prospěch karbonu.