globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.2.2017 v 17:01 | Nahoru | #1
bral jsem nejakej prumer - slitiny jsou v rozpeti 4420-4510 ten plast bude grade 5/6 nebo tak neco...

pro 0,5mm plech:

Ti- 0,351kg
ocel- 0,609kg

u ty tloustky - jasne ze neni potreba nejaka vetsi tloustka kvuli pevnosti - ale aby nebylo tak snadny to promacknout - estetika. nizsi grade u titanu budou chovanim podobny jako ten nerez. s tim grade 5-6 jsem to asi strelil blbe, to by se jim blbe stacelo....

Naposledy editováno 02.02.2017 17:03:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.2.2017 v 17:04 | Nahoru | #2
assassin> půl kila celkem, no ještě s tím budu chvíli žít, koneckonců stejně je velká šance že tam půjdou alu vincky s origo svodama, pokud nezaberou nový pružinky do karbeců.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.2.2017 v 17:42 | Nahoru | #3
assassin> tady ještě potvrzení co psal Yosh, ten na to šel nejlíp. Yoshimury udávaj kolem 200g rozdíl na koncovku.

e: a leo vince pro tu samou motorku rozdíl karbon ocel 350g

yoshimura

leo 1
leo 2

Naposledy editováno 02.02.2017 17:47:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist