pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jj, díky, jsem si právě toho všimnul, když jsem dělal přesun loni po dálnici, že se to skoro nedá vytočit do omezovače a při předjíždění, když jsem podřadil a škubl za heft tak vystřelila a pak na úrovni řidiče auta zpomalení jak když Neo v Matrixu uhejbá kulkám a během půl vteřiny se to zas chytlo, tak jsem dal novej palivák, Starej byl plnej sraček a zlepšilo se to, ale furt to není ono, takže jsem pátral co jsem při přestavbě předků kde odpojil atd... a pak jsem narazil na článek o tom spínači spojky a Assassin a tvůj odkaz mi dal rozřešení Dal jsem i o 2 zuby větší rozetu, protože i origo převod na origo TL je takovej do klidu... A šestka pomalu do omezovače nešla vytočit ani u origo TL1000S. Takže se mám zas v čem zatím vrtat...
Jaký palivák si tam dával ? Origo nebo nějakou náhradu ? Taky se mi stalo něco podobného...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: assassin> to je zajímavý, čekal bych že na kulatější gumě se Ti bude jezdit líp protože motorka bude živější. Nepřijde mi že bys byl typ co si dává ohoblovaný gumy na instagram
asi ta 190 neni v tom nizkym profilu kulatejsi nez ta "roztahla" 180.. coz je ale divny, coz? tak mozna to bylo jen rozdilem pneumatik, ta 180 mohla byt malo jeta....
instagram ucet mi uz asi trikrat smazali - asi ho mam nejakym zpusobem hacknutej - nevim jak to, takze s tim je konec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ne,je to fakt rozdíl,nechápu,ale je. Na tý 180/55 se jede jak na kole. Příjde mi to i lepší než 190/55. Nevím teda co to ustojí,jen jsem si to půjčil na kousek od Terezy,ale vodí se to luksůzo. Všechno rosso corsy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 01.02.2017 16:34:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Takže 200g na dvou koncovkách? No super! Kolik chtěli za ten nerez?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: ne že si na něj nemůžu stěžovat, výfuk opravil perfektně a nebál bych se u něj klidně udělat kopie nějakejch svodů.
Naposledy editováno 01.02.2017 17:32:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
To se obávám byl údaj pro Steva,aby už dal pokoj a vzal nerez ,myslím,že to bude víc,o dost
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ten titan by byl 1mm tlustý, být to kilo rozdíl, tak bych šel do titanu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
z.a.j.o.c.h píše: A nechce se to někomu to spočítat?
Ten titan by byl 1mm tlustý, být to kilo rozdíl, tak bych šel do titanu...
kdyz napises delku plaste a prumer te kruznice (oval dva rozmery) tak ti to spoctu obratem. je to easy.