globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.2.2017 v 20:21 | Nahoru | #1
tak při tloušťce 1mm by to mohlo být půl kila na koncovku, ale nevím jestli se používá tak tlustej plech. Kdyby to bylo 0.5 a titanovej pravděpodobně o něco tlustší, tak by to mohlo dát.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.2.2017 v 20:36 | Nahoru | #2
Stev> To by Jašek nepřežil

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.2.2017 v 21:13 | Nahoru | #3
Stev> Zhruba to může odpovídat. Yoshimura má rozdíl u nějakých koncovek asi 200 gramů (stejný model koncovky titan versus nerez).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist