Téma: Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
 
9.1.2017 v 21:24
Ahoj vsem co se z novych veci neposerou😃 Asi je to zimou ale uz dlouho si pohravam s myslenkou si postavit neco indy windy. Hlavni prioritou bude fun faktor a spolehlivost. Je to sen, a ty racionalne zrovinka nezacinaji.
Mel bych nekolik dotazu, kdo prestavbu jiz zakusil ci proste vi jak se veci maji.
Dle inspirace ze i na R1 lze objet svet....
Rikal jsem si, ze nejaky padnuty nahac jako zaklad ci odrbana silnicka, co se plastu tyce. Proste bych nejradeji hodil jen vidle na predek z vyssim zdvihem, trochu zprevodoval, hodil drapaky a trochu customizoval k prakticnosti na 39% offroad a cestovani, ha ha.
Prvni mi pro vyber prisla FZ6 - super cena a motor
Samozrejme zaklad s 1000 kubikovym motorem by byl ideal.
Takze prvni dotaz:
Jaky off road vidle napasovat na nahace ci silnicku?
Rozdil hmotnosti 6ky motoru vs litrik.
Zadni tlumic se podda na meko ci bude potreba taky vymena.
Rad bych se do toho pustil ale jsem taky pekne linej, tak jestli si nepockat na novou Yamahu endurko T7. Ale ta cena asi vyleti pres 200 a tak drahy moto tahat treba do Mongolska je chujovina. Odjet se to da i na 250 ale prejezdy silnicni pres Rusko by byly nuda, toz tak.
Dame dohromady virtualni porno masinu?


Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 03:21 | Nahoru | #61
Nikdo zkusenosti s napasovanim tech enduro tlumicu na silnicku. Jak to napasovat cestou nejmensiho odporu?

1 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 05:36 | Nahoru | #62
Máš dvě možnosti.Buďto to vezmeš komplet včetně brzdiče a kola,nebo musíš sehnat takové vidle do kterých napasuješ původní kolo a brzdiče.Musíš dodržet minimální rozteč pro kolo což není problém.Horší to bude s brzdiči.Pokud jsou napřímo,musel by dárce mít stejný typ brzdičů i počet a průměr kotoučů.Pokud jsou přes desky,je to jednoduché.
Pokud vezmeš jen tlumiče je potřeba brát buď tlumiče stejného průměru jako originál,nebo i s brýlemi.Pak stačí vylisovat původní osu krku a nechat si utočit "křížence",tj. osu která bude pasovat jak do nových brýlí,tak do krku rámu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 09:33 | Nahoru | #63

tkubik2004 píše: VlaHa> kdyz mi rozumis tak bychom mohli dat vyjizdku. V lete samo . Malokdo se vyjadruje k veci



Nehci aby to vypadalo nějak namyšleně,ale jesli máš transalpa tak by jsme se spolu moc nesvezli,kdyz se dem projet tak je taková běžná cestovka 140-150,to uz na transalp není,trnu kazdou jízdu kdy mě změří,zatím to vychází mnoho let,kolem stovky mě to prostě na týhle nebaví,proto i zvazuju zpět horneta,tam mě brzdil vítr a jezdil jsem pomaleji

(reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 13:59 | Nahoru | #64
VlaHa> ted mam V-stroma, takze do 160 ideal. Nez to dam na drapak tak ideal. Nechci aby to znelo namyslene. Na rovinkach umi potahat kazdy ale do zatacek to musime poustet. Me by i zajimalo srovnani s TDM. Neprijde mi ze V-strom cesky silnice zehli

Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 14:02 | Nahoru | #65
Na tu přestavbu zkus vybrat radši vzducháč, vodník by se nemusel vyplatit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 14:03 | Nahoru | #66
Anti> pekna odpoved diky. Takze jednodussi komplet s kolem ale to bude vetsinou 21. Nebo z motarda, to by byly i novejsi a tuzsi, coz by vyvovovalo asi nejlip;). Co konkretne pasuje ci nekdo prehazoval nevis?

(reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 14:18 | Nahoru | #67
tkubik2004> tak to jo,bral jsem co mas v profilu,pak neni problem

1 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 14:47 | Nahoru | #68
takovejch pěknech a spolehlivejch motorek na cestování a ty se chceš prznit s nějakym fazerem.. to nechápu.. ale proti gustu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 15:29 | Nahoru | #69

VlaHa píše: Nehci aby to vypadalo nějak namyšleně,ale jesli máš transalpa tak by jsme se spolu moc nesvezli,kdyz se dem projet tak je taková běžná cestovka 140-150,to uz na transalp není,trnu kazdou jízdu kdy mě změří,zatím to vychází mnoho let,kolem stovky mě to prostě na týhle nebaví,proto i zvazuju zpět horneta,tam mě brzdil vítr a jezdil jsem pomaleji



A teď si vem jezdit nějaký GT, který má 150 - 180 koní, krouťák jak medvěd, ale ani jedno z toho nemá položený do 15 000 ot., ale někam o půlku dolu. A třeba jenom 5q. A ohromný kapoty. To pak vnímáš rychlost ještě mnohem, mnohem míň než na TDM. Hlavně tyhle motorky jsou dělaný na komfort kolem 160 - 200 km/h. To je pak teprv problém jezdit s někým, kdo tohle nemá (typicky třeba 600, 650). Já když měl Pan Europeana, kterej je teda o něco slabší, ale stejně je dostatečně dynamickej, to mi každej jenom nadával jak letim atp. Přitom jsem to lochtal a jezdil hluboko pod svýma limitama. A to nejsem žadnej Fitipaldi. To tě teprve jízda nebaví ...

(reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 15:34 | Nahoru | #70

Piwell píše: A teď si vem jezdit nějaký GT, který má 150 - 180 koní, krouťák jak medvěd, ale ani jedno z toho nemá položený do 15 000 ot., ale někam o půlku dolu. A třeba jenom 5q. A ohromný kapoty. To pak vnímáš rychlost ještě mnohem, mnohem míň než na TDM. Hlavně tyhle motorky jsou dělaný na komfort kolem 160 - 200 km/h. To je pak teprv problém jezdit s někým, kdo tohle nemá (typicky třeba 600, 650). Já když měl Pan Europeana, kterej je teda o něco slabší, ale stejně je dostatečně dynamickej, to mi každej jenom nadával jak letim atp. Přitom jsem to lochtal a jezdil hluboko pod svýma limitama. A to nejsem žadnej Fitipaldi. To tě teprve jízda nebaví ...



naprostej souhlas!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 15:50 | Nahoru | #71
tkubik2004> Ideální případ je komplet z nějaké dvouválcové KTM.Plná stavitelnost dva kotouče a váha podobná.Z jednoválce je jiná váha a jeden kotouč.Jinak připadá v úvahu nějaké dvouválcové SM,třeba Aprilia,nebo cestovní mastodontní endura,i tam budou lepší zdvihy,
V případě kompletu je potřeba pohlídat jen podobnou rozteč brýlí(délku krku) v případě UPD,a tvarování brýlí aby se příliš nesnížil rejd.Nic jiného.

(reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 16:12 | Nahoru | #72
Anti> jj KTM ideal, jen to sehnat. Asi zacit tim kompletem vidli a prikoupit moto bude jednodussi. Diky za prinosne info.
Ted uz jen pockat na rozumnou cenu zborenyho KTM na zadek:D

Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 16:17 | Nahoru | #73
No a co to litrový esvéčko ?

Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 16:47 | Nahoru | #74
Jak už tady zaznělo - Cagiva Navigator. Motor "otevřít" na výkon TeLete, pokud by stačilo 19" kolo vepředu, tak tam nacpat předek z Gran Canyonu (což by neměl být problém - základ moto je stejný) a odlehčit odebráním plastů, které si jiný majitel Navigatoru jistě rád koupí. Zdvihy ale nebudou ohromující.

2 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 17:40 | Nahoru | #75
Proč "jen" litr?

2 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 22:33 | Nahoru | #76
jeden pěknej Harley je v Otrokovicích v Harley pubu
















Naposledy editováno 11.01.2017 22:34:02

Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 22:35 | Nahoru | #77






Sice to asi není to co hledáš, ale vypadá to dobře

Kurva Kazy byl rychlejší, tak nic

Naposledy editováno 11.01.2017 22:37:17

1 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 22:44 | Nahoru | #78

(reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

12.1.2017 v 00:00 | Nahoru | #79

MCKrocan píše: https://www.youtube.com/watch?v=txXwjuFz4CM



ajajajaj...

Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

12.1.2017 v 00:04 | Nahoru | #80
Tusim ze Honda dela takovy hezky SUVčka... NC750X to tuším je

(reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

12.1.2017 v 00:12 | Nahoru | #81
.

Naposledy editováno 12.01.2017 00:13:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

12.1.2017 v 00:13 | Nahoru | #82

tkubik2004 píše: SPIJKER> spijkerkuu kamarade to je cesta!Vidle to zvednou. Jen podlozka pod zadni tlumic o 3-6 cm.



TYVOLE KUBATORKU VODELS TO VIDEO S TOU STAROU VRÁNOU VOD HONDY... ??? ..jake z toh plyne pouceni.. mrdat to s farykem.. a doslouzi na okruhu... a na hlinu poridim neco jinyho...

...a kdyby preci jen slo nekd yjet nekam na dlouho a chteli bychom mit neco zajimavyho... tak si neco ubastlime ne? ..ja letos aale nikam.. max na vikend nebo tak..

(reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

12.1.2017 v 03:22 | Nahoru | #83
Corela91> tak mi je vyjmenuj. Do 120 tis, do 10ti let s vykonem a zdvihama a do 200 kg?spolehlivy kousky

(reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

12.1.2017 v 03:34 | Nahoru | #84
SPIJKER> nooo videl. Moc se mi to nelibilo teda😊. Ale taky to byl olitanej stunt a lital s tim na trati.

Ja chtiit na hodne dlouho. To Mongolsko bychom mohli dat jednou, to na tuty😉 Ve finale to odjedu na cemkoliv. Toto bych si chtel ale vyzkouset.

Ideal bude ale neco lehciho ci s tezistem dole. Pro nas proste motky nedelaj, takze custom!

(reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

12.1.2017 v 08:09 | Nahoru | #85

HonzaBrno píše: jeden pěknej Harley je v Otrokovicích v Harley pubu
















no ty vole.....
zoufalstvi a jeste ani neumi napsat popisek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

12.1.2017 v 09:04 | Nahoru | #86

seikos píše: Radovej ctyrvalec je do terenu na pytel. Moc sirokej, spatne ovladatelnej. Postav to z nejakeho 2V. Myslim ze koni bude mit 2V i tak az po kokot


tywoe tak tohle je normálně krásná motorka!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

12.1.2017 v 14:05 | Nahoru | #87
Nějaký ten čtyřvál litr a víc s přívěrou by do terénu také nebyl marný. Krásně se dávkuje, neškube, nekope. Ani ta šířka by nevadila. Kvůli naklonum na okruhu mají kliku víc nahoře, ale zase mají dost hlubokou vanu. Takže světlá výška nic moc :( Hmotnostně nevím, vážil jsem jen XRV (cca 60 kg) a Varadero (cca 80 kg). Tedy jestli si to dobře pamatuji.

(reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

12.1.2017 v 14:18 | Nahoru | #88
Kazy> pro vepre ideal na trat

(reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

12.1.2017 v 14:19 | Nahoru | #89
HonzaBrno> xr1200 a vrod umi i sportovni svezeni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

12.1.2017 v 14:23 | Nahoru | #90
vilemx> 20kg znacny rozdil. Ta svetla vyska se zvedne dostatecne. Neni to na kmeny v lese.Jo litr ideal.Jen zjistit jaky vidle do jaky zastavby ideal.Bude to zrat dlouho
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist