Mel bych nekolik dotazu, kdo prestavbu jiz zakusil ci proste vi jak se veci maji.
Dle inspirace ze i na R1 lze objet svet....
Rikal jsem si, ze nejaky padnuty nahac jako zaklad ci odrbana silnicka, co se plastu tyce. Proste bych nejradeji hodil jen vidle na predek z vyssim zdvihem, trochu zprevodoval, hodil drapaky a trochu customizoval k prakticnosti na 39% offroad a cestovani, ha ha.
Prvni mi pro vyber prisla FZ6 - super cena a motor
Samozrejme zaklad s 1000 kubikovym motorem by byl ideal.
Takze prvni dotaz:
Jaky off road vidle napasovat na nahace ci silnicku?
Rozdil hmotnosti 6ky motoru vs litrik.
Zadni tlumic se podda na meko ci bude potreba taky vymena.
Rad bych se do toho pustil ale jsem taky pekne linej, tak jestli si nepockat na novou Yamahu endurko T7. Ale ta cena asi vyleti pres 200 a tak drahy moto tahat treba do Mongolska je chujovina. Odjet se to da i na 250 ale prejezdy silnicni pres Rusko by byly nuda, toz tak.
Dame dohromady virtualni porno masinu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
VlaHa píše: Nehci aby to vypadalo nějak namyšleně,ale jesli máš transalpa tak by jsme se spolu moc nesvezli,kdyz se dem projet tak je taková běžná cestovka 140-150,to uz na transalp není,trnu kazdou jízdu kdy mě změří,zatím to vychází mnoho let,kolem stovky mě to prostě na týhle nebaví,proto i zvazuju zpět horneta,tam mě brzdil vítr a jezdil jsem pomaleji
A teď si vem jezdit nějaký GT, který má 150 - 180 koní, krouťák jak medvěd, ale ani jedno z toho nemá položený do 15 000 ot., ale někam o půlku dolu. A třeba jenom 5q. A ohromný kapoty. To pak vnímáš rychlost ještě mnohem, mnohem míň než na TDM. Hlavně tyhle motorky jsou dělaný na komfort kolem 160 - 200 km/h. To je pak teprv problém jezdit s někým, kdo tohle nemá (typicky třeba 600, 650). Já když měl Pan Europeana, kterej je teda o něco slabší, ale stejně je dostatečně dynamickej, to mi každej jenom nadával jak letim atp. Přitom jsem to lochtal a jezdil hluboko pod svýma limitama. A to nejsem žadnej Fitipaldi. To tě teprve jízda nebaví ...
Piwell píše: A teď si vem jezdit nějaký GT, který má 150 - 180 koní, krouťák jak medvěd, ale ani jedno z toho nemá položený do 15 000 ot., ale někam o půlku dolu. A třeba jenom 5q. A ohromný kapoty. To pak vnímáš rychlost ještě mnohem, mnohem míň než na TDM. Hlavně tyhle motorky jsou dělaný na komfort kolem 160 - 200 km/h. To je pak teprv problém jezdit s někým, kdo tohle nemá (typicky třeba 600, 650). Já když měl Pan Europeana, kterej je teda o něco slabší, ale stejně je dostatečně dynamickej, to mi každej jenom nadával jak letim atp. Přitom jsem to lochtal a jezdil hluboko pod svýma limitama. A to nejsem žadnej Fitipaldi. To tě teprve jízda nebaví ...
naprostej souhlas!!!