globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
 
9.1.2017 v 21:24
Ahoj vsem co se z novych veci neposerou😃 Asi je to zimou ale uz dlouho si pohravam s myslenkou si postavit neco indy windy. Hlavni prioritou bude fun faktor a spolehlivost. Je to sen, a ty racionalne zrovinka nezacinaji.
Mel bych nekolik dotazu, kdo prestavbu jiz zakusil ci proste vi jak se veci maji.
Dle inspirace ze i na R1 lze objet svet....
Rikal jsem si, ze nejaky padnuty nahac jako zaklad ci odrbana silnicka, co se plastu tyce. Proste bych nejradeji hodil jen vidle na predek z vyssim zdvihem, trochu zprevodoval, hodil drapaky a trochu customizoval k prakticnosti na 39% offroad a cestovani, ha ha.
Prvni mi pro vyber prisla FZ6 - super cena a motor
Samozrejme zaklad s 1000 kubikovym motorem by byl ideal.
Takze prvni dotaz:
Jaky off road vidle napasovat na nahace ci silnicku?
Rozdil hmotnosti 6ky motoru vs litrik.
Zadni tlumic se podda na meko ci bude potreba taky vymena.
Rad bych se do toho pustil ale jsem taky pekne linej, tak jestli si nepockat na novou Yamahu endurko T7. Ale ta cena asi vyleti pres 200 a tak drahy moto tahat treba do Mongolska je chujovina. Odjet se to da i na 250 ale prejezdy silnicni pres Rusko by byly nuda, toz tak.
Dame dohromady virtualni porno masinu?


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 14:03 | Nahoru | #1
Anti> pekna odpoved diky. Takze jednodussi komplet s kolem ale to bude vetsinou 21. Nebo z motarda, to by byly i novejsi a tuzsi, coz by vyvovovalo asi nejlip;). Co konkretne pasuje ci nekdo prehazoval nevis?

(reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 14:18 | Nahoru | #2
tkubik2004> tak to jo,bral jsem co mas v profilu,pak neni problem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?

11.1.2017 v 15:50 | Nahoru | #3
tkubik2004> Ideální případ je komplet z nějaké dvouválcové KTM.Plná stavitelnost dva kotouče a váha podobná.Z jednoválce je jiná váha a jeden kotouč.Jinak připadá v úvahu nějaké dvouválcové SM,třeba Aprilia,nebo cestovní mastodontní endura,i tam budou lepší zdvihy,
V případě kompletu je potřeba pohlídat jen podobnou rozteč brýlí(délku krku) v případě UPD,a tvarování brýlí aby se příliš nesnížil rejd.Nic jiného.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist