Tady je video, jak to vypadá:
Na netu jsem našel informaci o tom, že se jedná o možný projev poškozeného těsnění pod hlavou, takže to vypadá, že normální to není. Setkali jste se s tím někdo prosím?
Jinak kompresi bych změřil, ale nemám jak, manometr nemám. Jen jsem zjistil, že na otočení klikovkou je potřeba 13Nm, tam, kde dojde (kažedé dvě otočky) ke kompresi, je potřeba cca 20 - 21Nm, víc toho bez manometru asi nezjistím
Předem díky za jakoukoliv pomoc.
Každopádně jsem zalil válce petrolejem, nechal jsem je v tom tři hodiny, i jsem s písty hýbal sem a tam (točil jsem klikou tam a zpět) a ani kapka neprosákla, ani bublinka se na hladině neobjevila. Ani když jsem po pístu jezdil štětečkem abych očistil vršek. Ventily katastrofa, pořádně nedosedaly, takže už je jasné kam komprese utíkala Takže teď jsem na rozpacích, co s tím.
Abych pravdu řekl, teď se mi vůbec nechce sundávat válec, zvlášť když to vlastně není vůbec nutné. Mám strach, že akorát až vyjedu s písty, které si ve válci "sedly", že bych po opětovném vložení měl akorát menší těsnost, protože asi nikdy nebude vše na setinu přesně tak jak si to za roky sedlo. Co si o tom myslíte? Mám válec "zbytečně" tahat dolů, abych preventivně vyměnil (na 99% správně těsnící) těsnění pod válcem, nebo už do toho radši dál nevrtat, když je vše v pořádku a závada je objevena a řeší se?
Naposledy editováno 04.01.2017 20:50:30
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
vilemx píše: Na tvůj dotaz jistě přijdou zcela protichůdné odpovědi. Z mé zkušenosti nevytahuj písty z válců, pokud to není nezbytné. Nebudou si potom muset sedat = přizpůsobovat = opotřebovávat.
Děkuji za reakci Původně jsem chtěl měnit preventivně těsnění pod válcem, ale právě z tohoto důvodu teď zvažuji spíše to, že válec vůbec nebudu sundávat.
sullda> Okej ventily jsou slušně obalené, ale petrolejová koupel a kartáček na zuby s otravnou ruční prácí to řeší velmi dobře
Naposledy editováno 04.01.2017 23:02:40
Některé názory tady jsou až k smíchu. Udělej si plán co přesně chceš vědět a kontrolovat a toho se drž. K posouzení toho co ti tu někteří radí použij selský rozum a nedělej zbytečné kroky. Je to drahé.
Sám jsem teď v podobné situaci. Koupil jsem Suzuki VZ800 s poruchou za super peníze a budu ji řešit. Počasí a zdraví mě momentálně brzdí, ale už teď mám přesně naplánován postup a zjištěné možnosti řešení včetně cen.
Držím palec
A ano, poradne to udelat chci, to ale preci neznamena, ze nutne rozeberu i to, co naprosto perfektne funguje, ne? Jen jsem nechtel, aby si valec zbytecne znova nemusel sedat a zbytecne se vic vydirat.
Opotrebeni krouzku bych se asi nebal, tech 38k km ktery to ma najeto by mely byt poctivy,. Moje obava z tesnosti byla spis "nejdou krouzky zarezle a tim treba poskozene?" Ale nejsou, normalne to paradne tesni. Ale jestli se domnivas ze bych to i tak mel sundavat a zkouset?
Jinak ventily vyndane mam, osvedcila se mi na ocisteni petrolejova lazen a kartacek na zuby Pak mozna opatrne zabrousim jemnou pastou tu dosedaci plochu, at to poradne tesni.
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese každé dvě otočky?
To jsem zkoušel, necvakne.
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
O kolik se hlava muze vzit kdyz ji necham srovnat?
Wenca24 píše: Jo, ještě bys měl zjistit, proč ten rozvoďák lítal tak, že vybrousil drážky - to je dost divný...
To bych taky rad. Mate nekdo napad proc by to delalo? Napada me jen volny retez, zasekly napinak (popr. praskla pruzinka v nem kterou pote nekdo vymenil), pochybuju ze se dole hybe klika
dadanek1999 píše: Gufera urcite vymenim. Viditelne netesnily, vyfukove ventily byly i z vnitrni casti (v te "za guferem") od oleje.
O kolik se hlava muze vzit kdyz ji necham srovnat?
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
Zemba82 píše: Tak jsem koukal na servis toho motoru a mají to tam řešený dost nešťastně. Například nastavování rozvodů. "není to na čárky"! A kontroloval jsi správně napnutí rozvoďáku, nespoléhal jsi se doufám na to odřené místo.
Rozvody v pohode nastavim, to mi prijde vcelku easy.
Co znamena "spravna kontrola"? S napinakem byl retez napnuty, ale pri otaceni se v nekterych chvilich trochu provesil mezi vackovymi hrideli, napadlo me jestli nemuze byt nerovnomerne vytahany.
Naposledy editováno 06.01.2017 08:28:28
Jinak jak jsem psal, nevedel jsem to, mrzi me to, protoze jsem o tom nikdy neslysel. Kdyz uz to vim, tak to delat nebudu.
A nikoho jsem mamlasem nenazval, pisu tam, ze jsem byl nazvan mamlasem.
Co podle tebe tedy zpusobilo to vydreni?
Naposledy editováno 06.01.2017 08:33:25
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
http://brotherdan1.b...nder-head-block.html
Naposledy editováno 06.01.2017 09:29:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
sedlo Kawasaki KLE 500 | Ladan66 | 9 | 12.8.2024 v 18:28 Kohlstein |
Problém s bohatostí směsi Kawasaki KLE 500 | dadanek1999 | 19 | 17.7.2024 v 19:38 dadanek1999 |
KLE 500 nestartuje Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 3 | 16.7.2024 v 10:06 dobryvojaksvejk |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |