Tady je video, jak to vypadá:
Na netu jsem našel informaci o tom, že se jedná o možný projev poškozeného těsnění pod hlavou, takže to vypadá, že normální to není. Setkali jste se s tím někdo prosím?
Jinak kompresi bych změřil, ale nemám jak, manometr nemám. Jen jsem zjistil, že na otočení klikovkou je potřeba 13Nm, tam, kde dojde (kažedé dvě otočky) ke kompresi, je potřeba cca 20 - 21Nm, víc toho bez manometru asi nezjistím
Předem díky za jakoukoliv pomoc.
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
Zemba82 píše: Tak jsem koukal na servis toho motoru a mají to tam řešený dost nešťastně. Například nastavování rozvodů. "není to na čárky"! A kontroloval jsi správně napnutí rozvoďáku, nespoléhal jsi se doufám na to odřené místo.
Rozvody v pohode nastavim, to mi prijde vcelku easy.
Co znamena "spravna kontrola"? S napinakem byl retez napnuty, ale pri otaceni se v nekterych chvilich trochu provesil mezi vackovymi hrideli, napadlo me jestli nemuze byt nerovnomerne vytahany.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 | lacerta82 | 7 | 11.10.2023 v 10:33 Radek2107 |