Naposledy editováno 03.01.2017 14:36:11
Trh si žádá čtyři hrnky v řadě a user friendy sračky.
1 reakcí na tento příspěvek Nové SV 1000
1 reakcí na tento příspěvek Nové SV 1000
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000
malčus77 píše: Já bych do ní šel , jakej vývoj ,motor přece maj z Stroma a dvouvalce teď jsou na vzestupu...
myslim ze Suzuki mela co delat, aby u V-stroma splnili Euro4. Aby ta 2V motorka vubec nekoho zajimala, musela by mit alespon 130 koni. To s timhle motorem Suzuki proste nezvladne, aby splnovala Euro4. A v roce 2021 zacne platit Euro5, takze kdyz uz tedy vyjet s novou motorkou, tak aby ten motor byl schopny zvladnout i E5. To je na vyvoj noveho motoru.seikos píše: myslim ze Suzuki mela co delat, aby u V-stroma splnili Euro4. Aby ta 2V motorka vubec nekoho zajimala, musela by mit alespon 130 koni. To s timhle motorem Suzuki proste nezvladne, aby splnovala Euro4. A v roce 2021 zacne platit Euro5, takze kdyz uz tedy vyjet s novou motorkou, tak aby ten motor byl schopny zvladnout i E5. To je na vyvoj noveho motoru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000
miki83 píše: Osobně bych do toho šel taky. Myslím, že o dvouválech je poslední dobou slyšet víc a víc.
Tak lidi si snad konecne uvedomuji, ze pro motorku lepsi motor neni.
R4 -
Horsi adheze zadniho kola
Vynasi ven zezatacky
Tezkopadnejsi ve vlasenkach (preklapeckach)
V2 +
Citelnej grip na zadku a to i po lehke ztrate adheze. R4 se hned roztoci do sracek a padate na hasana.
Motorka nema tendence vynaset a na preklapeni je hravejsi
A hlavne, ten kopace na vyjezdu, to zadnej R4 neumi.
Pak takove ty veci jako je zvuk a i design V2 suprbajku.
1 reakcí na tento příspěvek Nové SV 1000
Dikybohu za moju starou krasku!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000
Hančaa píše: Novy SVecko je hnusny jak noc Po shlednuti nazivo jeste horsi jak na fotkach...
Dikybohu za moju starou krasku!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000
Doufala sem, ze Gladius byl omyl, ale timto "navratem" SVa tomu dali korunu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000
miki83 píše: Hančaa> počkej ale já mám na mysli nové SV 650 2017, ne Gladiuse, ten se mi taky moc nelíbí.
Ano, pochopila sem na prvni dobrou
SLEEPER píše: Tak lidi si snad konecne uvedomuji, ze pro motorku lepsi motor neni.
R4 -
Horsi adheze zadniho kola
Vynasi ven zezatacky
Tezkopadnejsi ve vlasenkach (preklapeckach)
V2 +
Citelnej grip na zadku a to i po lehke ztrate adheze. R4 se hned roztoci do sracek a padate na hasana.
Motorka nema tendence vynaset a na preklapeni je hravejsi
A hlavne, ten kopace na vyjezdu, to zadnej R4 neumi.
Pak takove ty veci jako je zvuk a i design V2 suprbajku.
zrovna u SV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000
seikos píše: když už to říká i blondýna, to by si mohli z toho pánové v Japonsku něco vzít
tak ona je zatim jedina, kdo tady mel co odpovidat..., bo byla tazana, podle zakladatele tematu ..pak mozna jeste nejaky decka
gugo píše: tak ona je zatim jedina, kdo tady mel co odpovidat..., bo byla tazana, podle zakladatele tematu ..pak mozna jeste nejaky decka
každý názor se počítá Ale myslím že Suzuki je na názory veřejnosti stejnak totálně hluchá. Ukázali to už v roce 20013 když představili na EICMA prototyp litrového V-stroma. Lidi jim tam na to blili a žluťákům to bylo úplně fuk. Vydali ho tak jak byl. Se ani nedivím že jde Suzuki do kopru. I v té autobranži excelují. Chtěli vylézt na záda VW s TDI motory a nakonec namísto aby vydělali, museli VW zaplatit 3 miliardy euro jako odškodné. U Suzuki asi pracuje pár zaměstnanců z JawyNaposledy editováno 03.01.2017 20:58:20
SLEEPER píše: Tak lidi si snad konecne uvedomuji, ze pro motorku lepsi motor neni.
R4 -
Horsi adheze zadniho kola
Vynasi ven zezatacky
Tezkopadnejsi ve vlasenkach (preklapeckach)
V2 +
Citelnej grip na zadku a to i po lehke ztrate adheze. R4 se hned roztoci do sracek a padate na hasana.
Motorka nema tendence vynaset a na preklapeni je hravejsi
A hlavne, ten kopace na vyjezdu, to zadnej R4 neumi.
Pak takove ty veci jako je zvuk a i design V2 suprbajku.
Začínáš boj dvouvál vs čtyřvál?
Já myslím, že čtyřvál má prostě plynulejší, předvídatelný chod, lepší na okruhy a nízké náklony.
Ale pro normální ježdění na silnici je dvouvál větší zábava.
Já si vybral nedávno čtyřvál pro lepší spotřebu ve vyšších rychlostech a pro pohodovější cestování a myslím, že má i větší životnost.
Ale 2V má pěkný zvuk, připomíná mi to letadla
Naposledy editováno 03.01.2017 22:18:00
2 reakcí na tento příspěvek Nové SV 1000
..Roko.. píše: Kde V2 má fakt navíc, je vyýbušnost ve středních otáčkách, ovšem to je spojeno většinou s kratšími kvalty. Brutal V2 tu máme od Ducati a proti Duc nikdo stavět už konkurenci ve V2 nebude, ale stroje typu SV1000, VTRF, Falco atd.. mi na trhu fakt chybí. Cest-sport polokapotku V2 130-150koní 1000-1200ccm (na dnešní poměry) to bych možná koupil i nový
jak to? Super Duke GT 1290 by ti snad nestačil?2 reakcí na tento příspěvek Nové SV 1000
1 reakcí na tento příspěvek Nové SV 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000
miki83 píše: GT cena 460 tis.
tak KTM asi nebude nikdy s cenou na úrovni Suzuki. 460 je fakt hodně, na druhou stranu za ty prachy nemáš pouze značku, ale nejmodernější techniku. Navíc jak píše Roko, tak by chtěl 2V cesťáka co má 130-150k. Kolik by stál u Ducati nebo Aprilie? Stejně, možná i víc. A žluťáci už pořádný 2V neumíNaposledy editováno 04.01.2017 15:28:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 | Bajvoj | 8 | 15.1.2024 v 21:06 sox |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 | PM41 | 13 | 8.1.2023 v 12:47 PM41 |
SV1000N Suzuki SV 1000 | PM41 | 1 | 29.5.2022 v 22:20 mirda777 |
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 | Kráca | 19 | 27.12.2020 v 11:23 kratkej01 |