1 reakcí na tento příspěvek Elektrické přívěry
1 reakcí na tento příspěvek Elektrické přívěry
Naposledy editováno 26.12.2016 15:49:23
1 reakcí na tento příspěvek Elektrické přívěry
1 reakcí na tento příspěvek Elektrické přívěry
1 reakcí na tento příspěvek Elektrické přívěry
assassin píše: Kakasek: privera rovnou na rychlopal? To je co za vynalez?
prvotyp nebo vlastní mod ? nevím ,,zkusím to najít bylo to na starší hondě model "RC"., "HRC" cross ještě s trubkovým rámem "cr do 99 tak" ale byla starší tak r90,,tak jsme myslel ,že to jen oprášily a nové hondy makají furt stejně .,i když ta eletrika je přece jen přesněji na celou mapu icm
,.našel jsem to pravě nedávno když jsem hledal "RC500" nebo HRC Cr500 ,ATX500 úpravy atd ,,motor cr500 co měl za díly a hlavně to vypadalo ,že měl taky přívěru z boku nebo o co šlo ,,na dekompresku to prostě nevypadalo ,.ale dostat se k tímto tovarním schématům je peklo ,,kolikrát lítám na čínských a usa stránkách i par hodin když něco takto hledám ,,k portovaní některých továrních dílů do už bohužel "seriovky" všechno měly lehčí a skoro úplně jinak "něco mělo snad i továrně od hondy mugen válce "nebo nějaký podobný nesmysly
Naposledy editováno 26.12.2016 22:17:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrické přívěry
PETARDAK píše: kakasek, je opět vedle ... jinak co lovím v paměti, tak z MX moto má el.servem ovládanou přívěru jen HONDA CR250 od r.2002 až do konce výroby, tedy 2007 a Italská TM od r.2016, jinak zmiňovaný podtlak používal Rakouský Rotax a KTM u 65ky, jinak je to vždy mechanický systém odstředivého regulátoru a soustavy vahadel+táhel...
A rozumime si vubec? Nejsem az tak znalej ale mam za to ze elektricka privera je to ze se ti postupne otvira od spodnich otacek ne? A mechanicka ze do 5000, 6000 ot/min nic a pak sekéres jak sviňa ne? Kdyztak me pouč, jsem v tomto směru po zadu, proto se ptam
Obě přívěrý pracuji +/- stejně, s nárůstem otáček se každá přívěra, má lineárně otvírat u některých moto je ten nárůst i stavitelný (např. u KTM výměnou a nastavením předpětí proti-pružiny).... bohužel u starých ojetin, se dík vůlím v ovládacím mechanismu (v součinnosti s patřičně "pomačkaným" výfukem) chod motoru projevuje tak co popisuješ: nic-nic a (třeba v těch 5-6t) skokový nárůst... Ale věř (že na rozdíl od legend) i MX-2T/250 v opravdu perfektním stavu, má celkem príma lineární průběh samo, jistě ne na úrovni dnešních 4T... i když, třeba 17kové 2T-KTM EXC 250/300 jsou lineárnější a "hodnější" než 4T...
Tady máš CR250/2001 kde odstředivý regulátor(8) přetláčí pružinu a přes mechanickou soustavu ovládá vlastní přívěry (5,6a7)
http://partsdepot.cz...a/2001/CR250R/45837/
a pro srovnání CR250/2002 s RC-VALVE kde přívěry jsou dvě (v tom čárkovaném rámečku) a přes ty dvě lanka je ovládá servomotor pod nádrží... (nikoliv plynová rukojeť jak tvrdí kakasek )
http://partsdepot.cz...a/2002/CR250R/26294/
a tady je to servo:
http://partsdepot.cz...a/2002/CR250R/26320/
Naposledy editováno 27.12.2016 09:16:28
,.PETARDAK ,,nikde netvrdím že to tak mají i dnešní a všechny jiné motorky co mají tu rc přívěru ,.jen říkám ,že jsem to viděl řešené i jinak a také to nespíš fungovalo ,.když na to lítaly nespíš jen tovární jezdci z hondy
tu taky jeden dobrej fake plně automatickou převodovko rc250 r90
automatic transmission
polemrd,.mám za to že žádná přívěra nezabírá hned ,.jinak by neměla ani smysl ,,jde hlavně o změnu komprese a zmenšení vyfukoveho portu při nižších otáčkách ,.co je pak při otáčkách přesnej opak co motor potřebuje
1 reakcí na tento příspěvek Elektrické přívěry
Trošku vám to tady zamotám. Takový DTčko (125ccm), od tří ladiček. (1988 až do konce výroby. s el. ovládanou přívěrou) Všichni známe. Startuje na otevřenou přívěru. Zavírá se samozřejmě hned s nastartováním.
A protože se tady dost mluvilo o Sojčírovejch strojích. Tak CRM 125 (stejný motor jak v NSR) Tak (cirka v 7tis ot/min) otevře přívěru na plno. Lineárně uplně na plno Takže pocitově je ve vteřině z hodnýho endura " motokros"
Abych nezapoměl. Ovládat přívěru plynovým lankem už jistě pár lidí napadlo. Slyšel jsem o jednom samozřejmě "doma rejsingu" který fungoval. (Tamanaco 125 s mitim sedmikvaltem ) Já měl párkrát problémy s přívěrou, tak jsem se o to taky snažil. Ale naštěstí jsem to nikdy nedodělal a vždy se vrátil k vyzkoušenýmu
1 reakcí na tento příspěvek Elektrické přívěry
,,nenapadá mě nic jiného proč to tam měly vyvedeny nahoru na plyn ,,.zjevně z levé krytky "přivěry" tak proto myslím že šlo o nějaké ovládaní rychlopalem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 | pospa5 | 19 | 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX | borec638 | 2 | 3.1.2024 v 18:01 ja1 |
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 | Wrabis | 19 | 19.4.2023 v 13:49 sirr |
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 | Jogo | 1 | 25.3.2023 v 11:59 krokoš |