vím, že můj dotaz má blíže k autům než k motorkám, ale i tak to zkusím. Hodil by se mi do dílny dílenský jeřáb, ale nechci za něj dát bůhví kolik tisíc u našich prodejců. V polsku se dají koupit od cca 3500Kč. Nemá někdo nějakou zkušenost s polským jeřábem? Jak jsou na tom kvalitativně? Je mi jasný, že to nebude stejná kvalita jako u 30 let starýho poctivýho jeřábu vážícího půl tuny, ale dá se s tím vůbec pracovat?
EDIT: ODKAZ
Naposledy editováno 11.11.2016 18:17:12
1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb
1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb
1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb
Dr.fík píše: Tak to je pozitivní . Točnu nepotřebuju, chci ten s kolečkama, ať se s ním dá jezdit po garáži a manipulovat. Je fakt, že dneska už se u aut všechno vyndavá hlavně spodem, ale takový auto než budu mít, tak uběhne ještě hodně času .
já to vidím tak 50/50 něco vrchem,něco spodem.
bez žirafy ani ránu....
2 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb
2 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb
tím nechci říct,že bych v tomto případě tahal motor vrchem,ale to,že i v případech kdy to na první pohled vypadá jako nemožné,to může být v pohodě.
...samozřejmě k tomu,abych ti dal návod jak vytáhnout motor mi jaksi nestačí jedna fotka zhora,z které nepoznám ani auto-asi C4 snad.....,ale ani motor a už vůbec né převodovku......to jsou všechno věci,které to dost ovlivňují.
no a protože mám z tebe pocit,že mi chceš jedním nějakým příkladem ukázat,že se motory vytahují ze spodu,tak ještě dodám,že se jako automechanik živím přes 20 let a že už jsem pár motorů vytáhl........
2 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb
1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb
1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb
petrumr píše: je to grand picasso, neživím se osobákama, pod plastem je přepážka a v rohách máš mcpherson. Já to vidím v dnešní době tak 10 ku 80- spodem. Ještě je otázka, jak musí být vysoký strop v garáži.
moje zkušenosti jsou takové,že je to vrchem často jednodušší,než spodem,ale samozřejmě je potřeba mít k tomu odpovídající nářadí.
jak už jsem psal výše,často se musí demontovat nápravnice-takže pak ještě dělat geometrii,taky výfuk často překáží a demontáž bývá problematická z důvodu zarezlých spojů.
já si za svým 50/50stojím a když tak lovím v paměti,tak si myslím,že možná častěji vytahuju nahoru,než dolů.
a strop neřeším,já mám 4 metry.samozřejmě,když to někdo kutí v garážce se stropem 2,10m,tak to asi vrchem nedá.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb
petrumr píše: to je benzín a když to udělali motoráři od bmw, tak je to motor od bmw. Mě spotřeba není ukradená.
jo tenhle, to tam delaj asi brigadnici :) rozsypany rozvody u automobilky ktera byla povestna neznicitelnym rozvodem :)
no vystrelit statisice za novy auto a pak resit spotrebu je taky vtipny :)
nevyslo by lip koupit auto za par supu a jezdit za 15/100?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb
assassin píše: jo tenhle, to tam delaj asi brigadnici :) rozsypany rozvody u automobilky ktera byla povestna neznicitelnym rozvodem :)
no vystrelit statisice za novy auto a pak resit spotrebu je taky vtipny :)
nevyslo by lip koupit auto za par supu a jezdit za 15/100?
Taky spotřebu neřeším a motor taky spodem néé (OOOO 2,7bTQ)
1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb
Naposledy editováno 11.11.2016 23:15:24