pročítal jsem diskuze na fóru a nevím jestli se přiklonit ke křivým kotoučům nebo gumě, ale radši se zeptám jestli s tím nemáte i jinou zkušenost. Při vyšších rychlostech, od 180 km/h výše při prudším brždění cejtím poměrně silný vibrace, při nižších rychlostech prakticky vůbec... vibrace jsou spíše stylem jako by sem přejel ve velký rychlosti po retardérech :-/ no, ještě mě napadá bordel na přední gumě, mám tam trošku žmolky, který jsem ještě nestačil "ojet" před výměnou brzd.desek vibrace prakticky nebyly, nic co by stálo řeč... Máte někdo nějakou radu? Co třeba zatuhlý pístky? Má smysl to celý rozebrat a ještě jednou pořádně pročistit?
dík
nez jsem to zjistil, tak jsem vycistil brzdy, vymenil loziska a porad nic.. tak bylo treba vymenit kotouce..
uz mam nove a je to ok.. sranda je, ze tu deformaci jsem ja ani kamos nechanik okem proste nevidel ,(( byla sice mala, ale delala hodne velky bordel pri brzdeni..
a nejakym balastem na gumach to nejspis nebude..
zkus sehnat nekoho, kdo ma stejnou motorku, nebo aspon stejne predni kolo a normalne to vymenit a uvidis jestli to jsou gumy, desky, pistky nebo jako treba v mem pripade kotouce..
preju hodne stesti ,)
Jinak ještě zkus odmastit koutouče a kouknout jak vypadá nýtování, ale moc nadějí ti nedávám. Nevím jaké jsi dával nové destičky ale i ty dokáží zkurvit kotouč ani ne po tisíci km a projevuje se to právě začínajícími postupnými vibracemi. A to i "drahé, značkové" (nás loni na GSXR -K3 takhle pohřbily Bremba) a to dokonce dvakrát. Kotouče šli na přeměření a OK, ovšem na motorce - opět vibrace. Až změna destiček na "Bendix" a výměna kotoučů vše vyřešila. Takže zkušeností a kotoučů na rozdávání . Zkoušeli jsme různé kombinace (jak na okruhovkách tak na silnicích) a každé motorce "sedlo" něco jiného...........
Ideální je možnost půjčit si od někoho kolo a projet to ......................... a většinou hned víš načem jsi.
Naposledy editováno 05.04.2010 16:48:56
Naposledy editováno 06.04.2010 11:01:52
když to nepomůže, tak sundej jeden třmen a zkus brzdit jen na jednu stranu. a pak zkus druhou. i když v těch rychlostech, co píšeš.... nepřijde mi to jako křivý kotouč, zvlášť když před výměnou desek to nedělalo a po výměně jo křivý kotouč klepe do páčky už od malých rychlostí
Naposledy editováno 08.04.2010 22:07:09
2 reakcí na tento příspěvek Vibrace od přední brzdy
Přeje - Pohřební ústav "Bratři Černí"
včera jsem to byl ještě kouset projet abych zjistil víc a např. při ještě vyšší rychlosti (250 km/h) při velmi prudkém brždění, žádné vibrace, pak při méně prudkém brždění a nižší rychlosti (cca 170 km/h) lehle zavibroval předek a při nižších vůbec. nejvíc mě ale přišlo divný, že to vibruje jak na kterém povrchu, takže mě to spíš svádělo k tuhýmu podvozku na předku, ale v garáži jsem si pak všiml, že přední vidle je trochu "mastná" takže mě napadá jestli neprosakuje... Dá se to nějak i v garáži poznat jestli je těsnění KO? Předek mi ale přijde na nerovnostech dost tuhej, takže ještě budu špekulovat jak je vůbec nastavenej... rozhodně ale necitím, žádné velké vibrace v brzd. páčce, ta je celou dobu v klidu, ať jsou vibrace tak či onak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace od přední brzdy
country1>A nezapomeň se v zatáčkách dostatečně modlit.
Přeje - Pohřební ústav "Bratři Černí"
U dealera Suzuki zvoní telefon : "dobrý den,tady pohřební ústav,prosím vás,kolik jste dnes prodali GSX-R 1000?" - "tři kusy" - "sakra,tak to nám jeden ještě někde lítá"
kotouče naprosto Ok
brzdové destičky a vůle Ok
krk řízení Ok
tlumiče Ok
olej v tlumičích KO
Po výměně oleje je to mnohem lepší, vibrace sice tu a tam nějaká je, ale v tomto případě to přisuzujeme oskákané přední gumě, takže se uvidí při příští výměně předku.
pomůže tato informace / zkušenost na GSX1400K4 , která se může týkat více typů a nejen Suzuki :
Pod dutými nýty upevňujícími vlastní brzdový kotouč na držáku, jsou firmou Sunstar (subdodava-
telem brzdových kotoučů pravděpodobně celé japonské čtyřky výrobců motocyklů) montovány
vlnovité pružící podložky vymezující axiální vůli kotouče .
Kvalita těchto podložek pravděpodobně nebude na potřebné úrovni, poněvadž dochází k jejich
praskání, vypadávání jejich částí a posléze i celých podložek a to i na více nýtech .
Pokud podložka vypadne na dvou vedlejších nýtech, nebo ob jeden z nich, na jedné straně
kotouče, začnou vibrace .
Je tedy dobré oba kotouče v tomto směru pečlivě zkontrolovat . V našem případě k tomuto nežá-
doucímu jevu došlo překvapivě brzo po montáži zcela nových kotoučů ( orig, ND Suzuki ! ),
kdy pracovní plochy kotoučů ještě neměly prakticky žádnémé opotřebení !
Řešením je bohužel jedině výměna kotouče, na kterém je několik popraskaných, případně už
vypadlých podložek nýtů . Vzhledem k tomu, že i na těch koupených nových "orig. Suzuki" nejspíš
naleznete na držáku kotouče vyraženou opět značku Sunstar,
není to ten nejlepší výhled do budoucna ...
Je potřeba zvážit, jestli nesáhnout po opravdové kvalitě a to kotoučích Brembo, které jsou sice dražší,
ale už jejich zpracování, ukazuje na první pohled ten rozdíl kvality, ze které vyplývá i jejich životnost,
tak jako jsme se o tom přesvědčili my .
Chlapi mám na Vás dotaz. Brzdy mě nepatrně kopou do páčky. Kotouče jsem měřil hodinkama a na jednom kotouči je házivost 0.1mm a na druhém je 0.08mm to mě připadá v cajku. Podle servis. manuálu je max. házivost 0.3mm. Vlnovité pružící podložky vymezující axiální vůli kotouče taky O.K. Brzdové desky Brembo. Nejvíc to jde poznat pří dobržďování v malé rychlosti jak nepravidelně brzdy brzdí (cuká). Co by to ještě mohlo způsobovat kromě kotoučů???
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace od přední brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace od přední brzdy
Zítra proměřím. Ale nejde mě moc na rozum jak by k tomu došlo. Jedině že by se nevracel nějakej pístek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace od přední brzdy
Mik164 píše: assassin>
Zítra proměřím. Ale nejde mě moc na rozum jak by k tomu došlo. Jedině že by se nevracel nějakej pístek.
jo bejva to tak, zatuhlej pistek a "tvrdy" desky - v mem pripade stare goldfren v te "obyc" smesi - v miste kde to skrta o kotouc ho to vybrousi a pak to vibruje moooc pekne, ja na tom dal jezdil, az mi z tech vibraci pod brzdama prasknul ram
Mel jsem cinknuty kotouc, nastesti jeste bez prosoupaneho mista.
Presne mereni, pripravek a rana palici...
Vysledek hazivost 15 mm na druhou stranu.
Nakonec jsem to rovnal pocinaje unasecem a konce kotoucem a srovnal jsem to v ruce do 0.15mm.
Jezdi to do dnes.
Díky za názory.
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace od přední brzdy
Naposledy editováno 26.10.2016 20:47:35
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace od přední brzdy
Mik164 píše: Tak můj výsledek problému pumpování brzdové páky. Konzultace a proměření kotoučů u firmy zabývající se výrobou a repasi kotoučů oba kotouče K.O. A hlavní příčina jak k tomu došlo je brzdové desky BREMBO Po 7tis km kotouče v hajzlu Prej v posledních 5 letech došlo k ojebávání mat. při výrobě. (výroba v Polsku atd.) Teď prej docela opakující se problém s těmato deskama a výsledek kotouče K.O. Takže jdu zpátky do NISSIN + nový kotouče. Mě z toho praskne ko..t.
... čímž jsi mi v podstatě potvrdil můj závěr.
(Momentálně mám třetí motorku, kde mi desky brembo zkurvily kotouče)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1201, 1202] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36042 | Dnes v 16:02 Chuďas899 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 634 | Včera v 08:56 Krautkopf |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |