už delší dobu uvažuji časem nad koupí laděných výfuků (koncovek) na mojeho Shivera. Zvuk má krásný i s originálními laufy, ale s laďáky to bude teprve to pravé
Po delším hledání mám pár favoritů a pár vyřazených.
Začnu s vyřazenými:
Akrapoviče určitě nechci, to co stojí bych za ně nedal a ani se mi na Shiverovi moc nelíbí.
Zaujaly mě i výfuky českého výrobce značky RP , ale nemají homologaci takže taky ne.
Ještě jsem našel výfuky značky DOMINATOR , ale tomu bych se asi radši vyhl pro jistotu.
Arrow, Leo Vince, Scorpion, Ixil, Creptus apod... a neznámé značky nechci.
Mám dva favority, mezi kterými se chci rozhodnout a to jsou výfuky od italského výrobce G.P.R. a výfuky taktéž z Itálie od MIVV .
Výfuky G.P.R. i MIVV homologaci mají. Zvuk G.P.R. na jedničku!! MIVV taky!! A teď babo raď.
MIVV jsou asi známější a prověřenější značka, ale ty G.P.R. se mi taky moc líbí a hlavně jsou o něco levnější. To hraje taky roli.
+ Se mi zalíbily cenou i zvukem výfuky RoadsItalia. Znáte někdo i tuto značku a máte s nimi zkušenosti?
No, takže se chci hlavně zeptat, jestli někdo máte laďáky těchto tří značek a jak jste s nimi spokojení nebo naopak nejste.
Jestli je to dobrá volba? Např. ty G.P.R. nebo RoadsItalia. Předpokládám, že MIVVY jsou z těch 3 nejznámější a asi i nejkvalitnější, ale to je jen odhad?
Co by jste vybrali Vy?
Pokud máte fotky a videa klidně házejte sem, budu jen rád!!
Díky za reakce a rady
Naposledy editováno 06.09.2015 00:44:37
1 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
zdenofido píše: Kat necháváte? Viděl jsem předváděčku Dorsoduro v Aspiritu s Arowem zněl na místě moc pěkně a jezdil jsem pár let na to na jiném Dorsu taky s Arowy a pěkně to prckalo. Má cenu sundávat kat? Pomůže to něčemu, přece jen je to špunt s dírkama
nevim, školy na to nemám, ale špunt s dírkama je homovložka alias DBkiller, ne? Katalyzátor by z povahy věci neměl bejt až tak průchozí.
1 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
zdenofido píše: Kat je ta baňka na svodu před výfukem. Vygooooogli si jak kat vypadá, je to špunt s hodně hodně dírkama co mj. brzdí plyny a tlumí zvuk, zajímá mě jak moc se to zhluční po demontáži katu. Někdy je kat uložen v koncovce (např u RSV) jindy je jako u Shivera nebo mým eFku na svodu. Homovložka je snadno demontovatelná trubička vložená v koncovce pro snížení hluku.
No, tak už se vyjadřuješ srozumitelnějším způsobem, na svodu před výfukem asi fakt homovložka nebude Guglit nemusim, jakžtakž vím jak to vypadá. Pro moje oko je to spíš taková hustá a hluboká plástev někde na mezikusu.
Teoreticky by sundání katu mělo pomoct jak kraválu, tak výkonu. A spotřebě Ale nebejvá tam někde i lambda...? Ta by se asi zase měla někam vrazit.
1 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
1 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
1 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
Ještě jsem je ani nenamontoval, tak nevím
zdenofido píše: Ale joooo, na Bmw jsou svody Arrow a LeoVince i s dírkou na lambdu bez katu. Kutím jestli koupit svody, co vše se vlastně změní z fabriky mám koncovku od pata atrapa
svody udělají mnohem víc jak samotná koncovka, ale už bude potřeba nechat motorku odladit na brzdě. Jinak pokud laboruješ s tím, že vykucháš katík, osobně Ti to nedoporučím, hlavně u 2V poznáš jak Ti to nepojede a motorka to dost slušně rozhodí. Je to už dost velkej zásah do výfukového systému a taky se nevyhneš odladění. Hodně úprav jsem dělal na své Fz1 a deCat bylo to nejcitelnější co jsem udělal, motorka pak vůbce nechtěla jet....takže nákup PCV a pak nakonec full systém arrow1 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
djastin píše: Chci se zeptat, pomohly vam ty ladaky zmirnit to topeni pod sedlo od katu?
Já jsem hlavně dával jine výfuky kvůli topení pod zadkem a rozdíl je to jako prase. V létě jsem měl problémy se stáním na semaforech a tím jak se to posunulo do zadu a boků problém se minimalizoval.
Naposledy editováno 03.11.2017 22:38:16
lan píše: Já jsem hlavně dával jine výfuky kvůli topení pod zadkem a rozdíl je to jako prase. V létě jsem měl problémy se stáním na semaforech a tím jak se to posunulo do zadu a boků problém se minimalizoval.
Dik to jsem potreboval vede. Ja mel v lete ten samy problem, takze jdu do nich
1 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
2 reakcí na tento příspěvek Laděné výfuky G.P.R. vs. MIVV vs. RoadsItalia
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínač brzdového světla - polarita Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 2 | 11.5.2024 v 22:50 ja1 |
Spínač brzdového světla - polarita Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 2 | 11.5.2024 v 12:43 rob456 |
Výměna kapaliny v hydraulické spojce Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 5 | 22.4.2024 v 17:24 Gahan37 |
Aprilia Shiver 750 35kw Aprilia SL 750 Shiver | V2OTZ | 7 | 4.4.2024 v 21:22 V2OTZ |
Brzdová kapalina + spojka Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 2 | 10.3.2024 v 18:57 Gahan37 |