FiZzeR píše: assassin> Dá se někde nasourcovat za nějakou rozumnou cenu?
U totálu co jsem lil už do 36 mě spotřeba litr na tisíc moc nebolí, ale asi by stálo za to zkusit, jestli ta spotřeba není taky trošku olejem...
cenu jsem moc neresil, spis jsem se snazil brat z nejakeho duveryhodnejsiho zdroje, bal jsem se padelku...a lil jsem tam nakej ten racing a menil casteji...
Naposledy editováno 26.09.2016 09:44:08
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale poslední dobou celkem cajk, co jsem rezignoval a přestal se v tom furt hrabat to auto přestalo vyžadovat pozornost, to musim zaklepat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: ... tak dneska máme s Mrdkou tříletý výročí
Ale poslední dobou celkem cajk, co jsem rezignoval a přestal se v tom furt hrabat to auto přestalo vyžadovat pozornost, to musim zaklepat
Já už měl o prazdninách čtvrté. A vcera kdyz se mi z mokre krizovatce povedlo vyjet hezky bokem, tak misto pochvaly od spolujezkydně jsem dostal vynadano, že se ji rozsypal nakup. Co je to dneska s těma holkama ?
SVSkritek píše: Já už měl o prazdninách čtvrté. A vcera kdyz se mi z mokre krizovatce povedlo vyjet hezky bokem, tak misto pochvaly od spolujezkydně jsem dostal vynadano, že se ji rozsypal nakup. Co je to dneska s těma holkama ?
Hm, já když posledně na mokré křižovatce vyjel bokem, tak jsem vyjel tak hezky bokem že jsem vlastně vyjel po prdeli a od tý doby zvažuju, že si koupím fábii.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
(Zprovoznit teploměr považuju až za krajní možnost, páč nevim kde je závada a vzhledem k tomu že je to konzernová ludra z 94 může bejt kdekoli v okruhu sto kilometrů od vozidla )
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Najit diru a zalepit zvejkou? (Izolepu nemam, uz jsem hledal...)
Nebo znackovej service? (Samozrejme bych to tam nechal odtahnout, nejsem vrah a sebevrah...)
Jeste me napadlo vymontovat ventilek, vystrikat vnitrek montazni penou a natlakovat, to by mohlo zabrat.
Kurva nevdecna, a to jsem ji nedavno menil olej!
PetrXX píše: Ciwe, lehce mi uchazi leve predni kolo... opakuji, leve predni kolo... co mam delat?
Najit diru a zalepit zvejkou? (Izolepu nemam, uz jsem hledal...)
Nebo znackovej service? (Samozrejme bych to tam nechal odtahnout, nejsem vrah a sebevrah...)
Jeste me napadlo vymontovat ventilek, vystrikat vnitrek montazni penou a natlakovat, to by mohlo zabrat.
Kurva nevdecna, a to jsem ji nedavno menil olej!
zkousis drogy? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: Ciwe, lehce mi uchazi leve predni kolo... opakuji, leve predni kolo... co mam delat?
Najit diru a zalepit zvejkou? (Izolepu nemam, uz jsem hledal...)
Nebo znackovej service? (Samozrejme bych to tam nechal odtahnout, nejsem vrah a sebevrah...)
Jeste me napadlo vymontovat ventilek, vystrikat vnitrek montazni penou a natlakovat, to by mohlo zabrat.
Kurva nevdecna, a to jsem ji nedavno menil olej!
Poradne doufoukat a rychle prodat
Jinak ja mel kolo na lepeni 2x a porad pomalu uchazelo, nez typek v tretim pneuservise zul pneu, a obrousil patku do hladka a znovu nastrikal. Ale to byl zimak (ale hlinikovej), kterej si uzil v soli...
Naposledy editováno 04.10.2016 20:48:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: assassin> Dá se někde nasourcovat za nějakou rozumnou cenu?
U totálu co jsem lil už do 36 mě spotřeba litr na tisíc moc nebolí, ale asi by stálo za to zkusit, jestli ta spotřeba není taky trošku olejem...
A co tam lejes za total? Ja davam 5w40 energy a radsi beru z ofiko distribuce, uz jsem mel parkrat u totalu podezreni na fejk.
SVSkritek píše: Poradne doufoukat a rychle prodat
Jinak ja mel kolo na lepeni 2x a porad pomalu uchazelo, nez typek v tretim pneuservise zul pneu, a obrousil patku do hladka a znovu nastrikal. Ale to byl zimak (ale hlinikovej), kterej si uzil v soli...
Ucházení kolem ráfku jsem vyřešil sanitárním silikonem.
FiZzeR píše: Na jinou notu, nenapadá vás někoho, jak levně měřit nebo aspoň příležitostně zjistit teplotu motoru, když nefunguje teploměr?
(Zprovoznit teploměr považuju až za krajní možnost, páč nevim kde je závada a vzhledem k tomu že je to konzernová ludra z 94 může bejt kdekoli v okruhu sto kilometrů od vozidla )
Opakuji dotaz, aby neupadl v zapomnění.
Napadl mne test zavařovacím teploměrem vloženým do expanzky, ale máma řekla že prej ne-e
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: A co tam lejes za total? Ja davam 5w40 energy a radsi beru z ofiko distribuce, uz jsem mel parkrat u totalu podezreni na fejk.
Jeden čas jsem taky dával energy, ale asi jsem koupil fejk (z reximy, která už nefunguje, takže to asi BYL fejk ) a ačkoli mají být ty oleje stejný (energy je jen marketigovej název pro asijskej trh tuším) tak mi to s ním žralo mnohem víc oleje, kupoval jsem 15 litrů a když jsem podolejval, tak jsem měnil (zpravidla 8kkm). Teď mám na obyč ne-energy 12kkm a ještě mi tři litry zbejvaj Ale musim to dojet, páč chci zkusit ten veleslavnej mobil1.
Jinak k těm fejkům, ruku do ohně za to nedám, ale už jsem párkrát dostal trochu jinou flašku a taky jsem měl těžko identifikovatelnej pocit že ten olej není úplně dobrej, tak radši beru tam kde jsem si jistej.
quartz
quartz energy
Naposledy editováno 05.10.2016 07:06:18
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Sice to není Bmw ale zkusím to i zde protože si už nevím rady.
Na autě VW Tiguan 2.0 Tdi 4Motion 2011 se propadlo ložisko spojky skrz přítlačák, servis vyměnil celou sadu včetně dvouhmoty a vypínacího ložiska (Sachs) a složil vše zpět. Od té doby se začal propadávat pedál spojky, jelikož to napřed nedělalo vyndala se znovu převodovka a vyměnilo se již podruhé vypínací ložisko což nepomohlo.Přišel na řadu hlavní válec pod pedálem + celé vedení kapaliny až k ložisku a problém přetrvává. Systém je několikrát odvzdušněn různými způsoby ale bez změny. Přišel jsem na to že když se pedál podrží lehce přišlápnutý aby zůstal zavřený kanálek ve válci tak se pedál nepropadne, takže jsem měl podezření na nějakou vůli která způsobuje pulzování ložiska a to vyhází část kapaliny zpět do nádržky která po té chybý. Vyndal jsem proto převodovku znova abych se podíval bohužel nikde jsme nic nenašli ani vůli na klice nebo hřídely převodovky. Máte někdo zkušenosti s něčím podobným ? Mám dost známých automechaniků i v autorizovaných servisech a i já sám auta spravuji ale s podobným problémem jsme se nikdo nesetkal. Předem díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: A jinak nesháníte někdo zimní kola na jedničkovou fábii? Ženy prarodiče se zbavili slepice a zbylo jim to v garáži, plecháče se skoro novejma pryžema.
Mozna jo..sirsi nebo uzsi? znacka, cena?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: _monty> co jsou širší nebo užší? Gumy jsou SAVA, 185/60 R14, rádi by za to dostali čtyřku.
Segra potrebuje zrovna ty uzsi a to jsou 165/nevimnakolik..me se teda pokazdy povedlo sehnat zanovni contiky nebo goodyeary do 3000..4000 za savy je takova normalni neatraktivni cena..
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Já měl za to, že je to napojený na jeden vývod z se statoru před usměrňovačem a budík "počítá" pulzy. Ale na tom mým je stálejch +12V, wtf? (Otáčkoměr samozřejmě nefunguje)
Znamená to, že je prostřelená nějaká dioda?
Naposledy editováno 20.10.2016 15:34:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Hele, nevíte někdo jak funguje měření otáček z alternátoru u starejch vw kamen?
Já měl za to, že je to napojený na jeden vývod z se statoru před usměrňovačem a budík "počítá" pulzy. Ale na tom mým je stálejch +12V, wtf? (Otáčkoměr samozřejmě nefunguje)
Znamená to, že je prostřelená nějaká dioda?
VW kamna otackomer nepotrebuji, to prestane jet nekde kolem 3500ot a do cerveneho jeste minimalne 1000 chybi ... nejlepsi je to tahat stejne porad na petku, nejlepe s cipem na 400Nm za radu dekovat nemusis
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Ono těch problémů je tam víc a začíná to všecko tak nějak směřovat k tomu alternátoru. Odešla cca rok stará baterka (ale údajně to dlouho stálo vybitý), nefunguje otáčkoměr, po nastartování nedobíjí, po prošlápnutí hovna kterýmu bůhvíproč říkaj plynovej pedál začne dobíjet i na volnoběh a dobíjí 14.5 V bez zátěže (při dožhavení 13.5-13.8). Klidovej odběr auta je cca 5mA (ale krom rádia tam nic na elektriku neni).
to dobíjení je vlastnost,dělalo to hodně starejch aut. například transit.