1 reakcí na tento příspěvek Na co si dat pozor u YBR 250
Takze kontrolovat klasicky veci jako u vsech motorek.
Pocitej stim ze jich tady jezdi hodne malo protoze 250 pomer cena/vykon je dost bida. Takze budes blbe shanet jety dily apod.
Osobne pokud se boji vykonu sel bych do nejaky skrceny 5-6 , er5 apod moto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor u YBR 250
gugo píše: Neznam 250. 125 je v podstate nesmrtelna. POcitam ze u ty 250 to bude podobny.
Takze kontrolovat klasicky veci jako u vsech motorek.
Pocitej stim ze jich tady jezdi hodne malo protoze 250 pomer cena/vykon je dost bida. Takze budes blbe shanet jety dily apod.
Osobne pokud se boji vykonu sel bych do nejaky skrceny 5-6 , er5 apod moto.
Moc jich není, a za tu cenu je i Yamaha FZ 6 N Fazer
Díky, náhradní díly vezmu v úvahu.
PS:
Spíš se bála váhy.
Včera večer si na cvičáku vyzkoušela moji motorku a už se jí velké motorky zase nezdají těžké.
S FZ 6 N dělá autoškolu, tak by asi brala i ji.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor u YBR 250
A taky samozrejme o tom jak stim kdo umi zarabat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor u YBR 250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor u YBR 250
gugo píše: mstejska> pak je podle me zbytecny uvazovat o 250, protoze ji to zarok bude pripadat liny. Vaha je relativni, zalezi natom kde to ta motorka ma a jak je vysoka.
A taky samozrejme o tom jak stim kdo umi zarabat.
Na FZ6 je vysoká dost. Zkušenosti ještě nemá, teď si dělá řidičák. Chtěla napřed jen YBR 125 a to jsem jí rozmluvil.
Na stounu včera kroužila v pohodě.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor u YBR 250
gugo píše: mstejska> prijde me lepsi na zacatek 2valec nez 4. Ale mozna je to proste jen muj uhel pohledu. To chovani je podle me citelnejsi , vono se pak rada zacatecnic boji za to vzit protoze jim to kolem 7 tis ujizdi pod prdeli a jezdej v tom nezazivnym rezimu kdy je ta motka strasne nudna.
Jo, řval jsem na ni "toč to výš". Dala si říct. Musí se vyjezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor u YBR 250
gugo píše: mstejska> prijde me lepsi na zacatek 2valec nez 4. Ale mozna je to proste jen muj uhel pohledu. To chovani je podle me citelnejsi , vono se pak rada zacatecnic boji za to vzit protoze jim to kolem 7 tis ujizdi pod prdeli a jezdej v tom nezazivnym rezimu kdy je ta motka strasne nudna.
to bych nevidela jako nevyhodu..jezdit jako zacatecnik v nudnym rezimu...1 reakcí na tento příspěvek Na co si dat pozor u YBR 250
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dat pozor u YBR 250
je to fajn motorka na naučenie, fakt som sa na nej naučil vela, ale kvôli váhe to veľký význam nemá (má 160kg), napr. taká CBF500 má asi len o 20kg viac a tá je už viac použiteľná a vydrží nenudiť dlhšie.
keď som sa viezol napr. na ER-5 pripadalo mi to váhou aj ovládateľnosťou zhruba tak isto (bicyklík) ako YBR250.
Čo sa techniky týka, nie je tam veľmi čo riešiť. Vzduchom chladený jednovalec 2-ventil s vahadlami. Pri 45000km som musel vymeniť rozvodovú retiazku. Ventily som šteloval po 20tis, po 45tis samozrejme a potom ich znova šteloval nový majiteľ po cca 60000km.
Okrem toho sa lial benzín, menil olej a jazdilo sa. Vymenili sa raz brzdové platničky a olej v tlmičoch, samozrejme brzdová kvapalina každý rok a tak, ale to je klasika u každej moto. Reťaz som ja nemenil, motorku som predával s cca 50000km s pôvodnou reťazou, ale na konci života reťaze. Mal som tam automatický oiler, tak preto asi toľko dala.
Je to skvelá moto na naučenie, fakt myslím že som sa celkom dobre naučil na tom prechádzať zákruty, ten podvozok je naozaj slušný aj keď je to rozpočtovka, brzdy už toľko nie, ale zas na tom sa nedá jazdiť ani 140km/h, takže nepotrebuješ nejaké razantné brzdy.
Neviem čo viac k tomu dodať. Ak máš dačo konkrétne, pýtaj sa.
Naposledy editováno 31.08.2016 22:46:57
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dat pozor u YBR 250
těch 140kg bez paliva je při manipulaci, ve městě, hodně zatáčkovité trati určitě příjemnějších než 180kg er5, 190kg cbf500.
Ale jestli nepujde o městské ježdění a slabou malou dívku bude to pětikilo praktičtější (výkon,nd)
bledemon píše: ybr: tužší sedlo, někomu zazlobí čerpadlo vstřiku (kvůli biolihu), svolávačka na čep přepákování, jinak pohoda, jezdí tu asi 200kousků
těch 140kg bez paliva je při manipulaci, ve městě, hodně zatáčkovité trati určitě příjemnějších než 180kg er5, 190kg cbf500.
Ale jestli nepujde o městské ježdění a slabou malou dívku bude to pětikilo praktičtější (výkon,nd)
Strizlik neni, jen si jeste neni jista.
Ani tech padu se neboji. Z kone pada uz 20 let
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
yamaha YBR 250 najeto pouze 500KM ... Yamaha YBR 250 | radimhk | 5 | 3.6.2022 v 08:42 Pecan78 |
Jaké cestovní enduro 250 ccm Yamaha YBR 250 | matej20 | 8 | 27.8.2018 v 22:39 mariano |
rozvody - výměna, zkušenosti, náhra... Yamaha YBR 250 | anti_talent | 4 | 7.3.2016 v 08:53 kilix |
Motorka na ježdění do práce [1, 2] Yamaha YBR 250, Kawasaki Ninja 250R | phobos | 44 | 25.10.2015 v 16:40 radi5 |
Yamaha ybr 250 - nájezd skoro 50tis. Yamaha YBR 250 | mirad | 4 | 20.7.2015 v 11:53 mirad |