Potom bych se chtěl zeptat jak je na tom podvozek, protože když jsou testy v magazínech tak je to jen o tom, jak se mu daří na silnici. Dá se s tím jet komfortně po polní cestě nebo to bude kostitřas? (semtam nějaký ten hrbol atd.). A co nějaké srovnání s podvozkem od V Stromu? Světlá výška je tuším nějakých 186mm, kolik tomu ubere central-stand?
Co se týče zpřevodování tak sice každý říká, že to nemá šestku, ale když se podívám na http://www.gearingcommander.com/ a srovnám to s V-Stromem, tak to má na 5. stupěň větší zpřevodování než Strom na 6 stupeň Dále to má lépe brzdit než Strom a má to lepší ABS.
Naposledy editováno 21.08.2016 21:19:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence
Vlnič píše: fockewulf> chtěl bych jen říct, že ten "fórový" plast s dírou na koleno výfuku, zase až tak fórový není, to je moje osobní zkušenost, praštil jsem s ním o asfalt a motorka se nějaký ten metr klouzala, a nic se tomu nestalo, krom toho, že je odřenej. A navíc to celkem dobře odvádí vodu od nohou za deště a byl v základu, Strom má v základu kulový ... jen vystrčenej olejovej filtr.
Člověče, čteš vůbec, co píšu? Přínos šustplechu/schutzplechu/bash platu není na silnici, tam ti při pádu má motor a kapoty ochránit padák, tahle věc ti chrání motor a svody při nárazech zespodu nebo zepředu a sory, ale mít v šusplechu díru na koleno nebo díru uprostřed je úplně k ničemu, proto ti, co s TA700 myslí terén alespoň trochu vážně, tak si tam dají něco lepšího např. toto
Strom sice nemá nic, ale když si vezmeš, že TA700 má tenhle nefunkční šmejd, tak jsou na tom obě motorky de facto stejně - pro TA700 hraje už snad jen to, že má drátové kola, ale to taky není žádná devastující výhoda, když uvážíme, že ani s jednou motorkou na sériových tlumičích žádný hardcore jezdit nepůjde. Největší výhoda TA700 je snad jenom to, že nevypadá jako přerostlý skůtr
Resumé-TA700 je v základu do terénu úplně stejně nahovno vybavený jako DL650 a bez dalších investic to je prostě pořád jenom na nějakou blbou rovnou polní cestu
Naposledy editováno 25.08.2016 09:05:25
Transalp - v terénu o něco lepší. Motorka je kratší, než Strom, takže i když nemá o moc lepší světlou výšku, jestli vůbec (ve srovnání s 2012 stromem), tak riziko uváznutí na břichu je o něco menší. Je celkově obratnější, než Vstrom. Tomu zase sedí rychlé táhlé zatáčky. Nastavit zadní tlumič Alpa se nedá bez použití nářadí, Strom má na předpětí přístupné kolečko. Alpovi během výletu trochu tekly přední tlumiče. Brzdy Transalpu s ABS jsou o dost lepší, než brzdy Vstromu (bez rozdílu abs/ne-abs). Jízda po dálnici je na Transalpu méně příjemná, než na Stromu. Na rychlejší přesuny se Strom hodí lépe. Motor Stromu je lepší, Alp má dle mě lepší sériový zvuk. Proti Stromu menší nádrž a větší spotřeba - rozdíl byl i přes litr/100. Alp má drátová kola a duše. Strom vždy bezdušová (i verze XT s dráty). Alp má lepší sériové bástry, pokud jde o ochranu před počasím. Alp je celkem malý - pokud jsi vysoký, velký, tak bych dost váhal. Strom, byť 650, je vzhledově a pocitově velká motorka.
No já nakonec pak zvolil nového stroma :)
Jinak souhlas, do terénu je to na hovno, díky těm dírám. A na seriových tlumičich s ní toho celkově v terénu moc nepojezdíš. Tak nějaký šotoliny.
(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence
Vlnič píše: fockewulf> chtěl bych jen říct, že ten "fórový" plast s dírou na koleno výfuku, zase až tak fórový není, to je moje osobní zkušenost, praštil jsem s ním o asfalt a motorka se nějaký ten metr klouzala, a nic se tomu nestalo, krom toho, že je odřenej. A navíc to celkem dobře odvádí vodu od nohou za deště a byl v základu, Strom má v základu kulový ... jen vystrčenej olejovej filtr.
Souhlasim ze ta dira v plastovym krytu motoru vespod moc logická neni ale krome skrabancu se mi s tím taky nic neprihodilo a to dostava sutrem v šotolinach každou chvili...
(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence
Pycovina...prosim definici terenu! Jel jsem s tim po sutrech velikosti fotbalovyho mice a mensich a stval me jen central a ja.Nerikam ze to je srovnatelny s Afrikou ale tvoje posledni veta viz vyse je total mimo misu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nová alebo jazdená cestovná motorka Suzuki DL 650 V-Strom, CFMOTO 800MT | engine_er | 8 | Dnes v 14:16 engine_er |
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... | F1lkoo | 24 | 19.6.2024 v 12:29 Koudy01 |
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |