megamoto_megaparts_leden





Téma: Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence
Transalp 700 má nějakých 214kg suchou hmotnost, ten starší měl 191kg. Do čeho šla ta hmotnost? Ten motor je těžší?

Potom bych se chtěl zeptat jak je na tom podvozek, protože když jsou testy v magazínech tak je to jen o tom, jak se mu daří na silnici. Dá se s tím jet komfortně po polní cestě nebo to bude kostitřas? (semtam nějaký ten hrbol atd.). A co nějaké srovnání s podvozkem od V Stromu? Světlá výška je tuším nějakých 186mm, kolik tomu ubere central-stand?

Co se týče zpřevodování tak sice každý říká, že to nemá šestku, ale když se podívám na http://www.gearingcommander.com/ a srovnám to s V-Stromem, tak to má na 5. stupěň větší zpřevodování než Strom na 6 stupeň Dále to má lépe brzdit než Strom a má to lepší ABS.

Naposledy editováno 21.08.2016 21:19:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

25.8.2016 v 07:00 | Nahoru | #1

Vlnič píše: fockewulf> chtěl bych jen říct, že ten "fórový" plast s dírou na koleno výfuku, zase až tak fórový není, to je moje osobní zkušenost, praštil jsem s ním o asfalt a motorka se nějaký ten metr klouzala, a nic se tomu nestalo, krom toho, že je odřenej. A navíc to celkem dobře odvádí vodu od nohou za deště a byl v základu, Strom má v základu kulový ... jen vystrčenej olejovej filtr.


Člověče, čteš vůbec, co píšu? Přínos šustplechu/schutzplechu/bash platu není na silnici, tam ti při pádu má motor a kapoty ochránit padák, tahle věc ti chrání motor a svody při nárazech zespodu nebo zepředu a sory, ale mít v šusplechu díru na koleno nebo díru uprostřed je úplně k ničemu, proto ti, co s TA700 myslí terén alespoň trochu vážně, tak si tam dají něco lepšího např. toto

Strom sice nemá nic, ale když si vezmeš, že TA700 má tenhle nefunkční šmejd, tak jsou na tom obě motorky de facto stejně - pro TA700 hraje už snad jen to, že má drátové kola, ale to taky není žádná devastující výhoda, když uvážíme, že ani s jednou motorkou na sériových tlumičích žádný hardcore jezdit nepůjde. Největší výhoda TA700 je snad jenom to, že nevypadá jako přerostlý skůtr

Resumé-TA700 je v základu do terénu úplně stejně nahovno vybavený jako DL650 a bez dalších investic to je prostě pořád jenom na nějakou blbou rovnou polní cestu

Naposledy editováno 25.08.2016 09:05:25

(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

25.8.2016 v 10:14 | Nahoru | #2
fockewulf> ale jo, buď v klidu, já čtu co píšeš, ale ty čti co píšu já, a to je to, že ten matroš nějakou pevnost má, to je celý co jsem chtěl říct, chápal jsem tvoje fórovy jako že to praskne při prvním kontaktu s něčím tvrdým a to si nemyslím.

Jinak souhlas, do terénu je to na hovno, díky těm dírám. A na seriových tlumičich s ní toho celkově v terénu moc nepojezdíš. Tak nějaký šotoliny.

(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

18.11.2018 v 18:13 | Nahoru | #3
[/quote]-TA700 je v základu do terénu úplně stejně nahovno vybavený jako DL650 a bez dalších investic to je prostě pořád jenom na nějakou blbou rovnou polní cestu [/quote]

Pycovina...prosim definici terenu! Jel jsem s tim po sutrech velikosti fotbalovyho mice a mensich a stval me jen central a ja.Nerikam ze to je srovnatelny s Afrikou ale tvoje posledni veta viz vyse je total mimo misu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
najeto 200 000 km [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom Roman2bk 56 20.1.2021 v 17:19 bisop
ABS Suzuki DL 650 V-Strom medvil 11 20.1.2021 v 16:11 drak0123
Enduro stupačky - co na to legislativa Suzuki DL 650 V-Strom Erenaethan 4 18.1.2021 v 16:20 Erenaethan
stavitelné Plexi Suzuki DL 650 V-Strom standa-vstrom 1 18.1.2021 v 12:38 Snozer
Nezpevnene cesty ve dvou, s batuzkem [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom sotra 53 9.1.2021 v 14:53 Šamot123

TOPlist