invelt_unor2




Téma: Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence
Transalp 700 má nějakých 214kg suchou hmotnost, ten starší měl 191kg. Do čeho šla ta hmotnost? Ten motor je těžší?

Potom bych se chtěl zeptat jak je na tom podvozek, protože když jsou testy v magazínech tak je to jen o tom, jak se mu daří na silnici. Dá se s tím jet komfortně po polní cestě nebo to bude kostitřas? (semtam nějaký ten hrbol atd.). A co nějaké srovnání s podvozkem od V Stromu? Světlá výška je tuším nějakých 186mm, kolik tomu ubere central-stand?

Co se týče zpřevodování tak sice každý říká, že to nemá šestku, ale když se podívám na http://www.gearingcommander.com/ a srovnám to s V-Stromem, tak to má na 5. stupěň větší zpřevodování než Strom na 6 stupeň Dále to má lépe brzdit než Strom a má to lepší ABS.


Naposledy editováno 21.08.2016 21:19:03
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

25.8.2016 v 00:09 | Nahoru | #31
OldDog> Jo vlastne, no jo :) ty jsou drazssi jak bavoraky :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

25.8.2016 v 07:00 | Nahoru | #32

Vlnič píše: fockewulf> chtěl bych jen říct, že ten "fórový" plast s dírou na koleno výfuku, zase až tak fórový není, to je moje osobní zkušenost, praštil jsem s ním o asfalt a motorka se nějaký ten metr klouzala, a nic se tomu nestalo, krom toho, že je odřenej. A navíc to celkem dobře odvádí vodu od nohou za deště a byl v základu, Strom má v základu kulový ... jen vystrčenej olejovej filtr.


Člověče, čteš vůbec, co píšu? Přínos šustplechu/schutzplechu/bash platu není na silnici, tam ti při pádu má motor a kapoty ochránit padák, tahle věc ti chrání motor a svody při nárazech zespodu nebo zepředu a sory, ale mít v šusplechu díru na koleno nebo díru uprostřed je úplně k ničemu, proto ti, co s TA700 myslí terén alespoň trochu vážně, tak si tam dají něco lepšího např. toto

Strom sice nemá nic, ale když si vezmeš, že TA700 má tenhle nefunkční šmejd, tak jsou na tom obě motorky de facto stejně - pro TA700 hraje už snad jen to, že má drátové kola, ale to taky není žádná devastující výhoda, když uvážíme, že ani s jednou motorkou na sériových tlumičích žádný hardcore jezdit nepůjde. Největší výhoda TA700 je snad jenom to, že nevypadá jako přerostlý skůtr

Resumé-TA700 je v základu do terénu úplně stejně nahovno vybavený jako DL650 a bez dalších investic to je prostě pořád jenom na nějakou blbou rovnou polní cestu

Naposledy editováno 25.08.2016 09:05:25

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

25.8.2016 v 09:23 | Nahoru | #33
Loni jsem byl v Rumunsku spolu se Stromem 650 (2012) a Transalpem 700 (ABS verze). Tazatel asi srovnává se starším Stromem, ale dám pár postřehů za celý ten výlet.
Transalp - v terénu o něco lepší. Motorka je kratší, než Strom, takže i když nemá o moc lepší světlou výšku, jestli vůbec (ve srovnání s 2012 stromem), tak riziko uváznutí na břichu je o něco menší. Je celkově obratnější, než Vstrom. Tomu zase sedí rychlé táhlé zatáčky. Nastavit zadní tlumič Alpa se nedá bez použití nářadí, Strom má na předpětí přístupné kolečko. Alpovi během výletu trochu tekly přední tlumiče. Brzdy Transalpu s ABS jsou o dost lepší, než brzdy Vstromu (bez rozdílu abs/ne-abs). Jízda po dálnici je na Transalpu méně příjemná, než na Stromu. Na rychlejší přesuny se Strom hodí lépe. Motor Stromu je lepší, Alp má dle mě lepší sériový zvuk. Proti Stromu menší nádrž a větší spotřeba - rozdíl byl i přes litr/100. Alp má drátová kola a duše. Strom vždy bezdušová (i verze XT s dráty). Alp má lepší sériové bástry, pokud jde o ochranu před počasím. Alp je celkem malý - pokud jsi vysoký, velký, tak bych dost váhal. Strom, byť 650, je vzhledově a pocitově velká motorka.
No já nakonec pak zvolil nového stroma :)

(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

25.8.2016 v 10:14 | Nahoru | #34
fockewulf> ale jo, buď v klidu, já čtu co píšeš, ale ty čti co píšu já, a to je to, že ten matroš nějakou pevnost má, to je celý co jsem chtěl říct, chápal jsem tvoje fórovy jako že to praskne při prvním kontaktu s něčím tvrdým a to si nemyslím.

Jinak souhlas, do terénu je to na hovno, díky těm dírám. A na seriových tlumičich s ní toho celkově v terénu moc nepojezdíš. Tak nějaký šotoliny.

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

22.9.2016 v 21:07 | Nahoru | #35
Byl jsem na TA 700 v Rumunsku a musím říct, že seriovej podvozek na teren moc neni. Zadní tlumič je moc tvrdej. Ve dvou to šlo, ale když jsem jel sám tak to byl kostitřas a každou díru jsem cítil v zádech. Přední vidlice je taky celkem tvrdá. Nicméně jinak jsem byl s motorkou spokojenej. Má moc pohodlný sedlo, dobře brzdí. S ABS se dá jezdit obstojně i v terenu oproti BMW GS. S plexi Givi se dá pohodlně cestovat bez velkýho hluku a turbulencí (což byl důvod k prodeji TA 600). Nakonec jsem se rozhodl zainvestovat a dozadu jsem koupil nastavitelnej tlumič Wilbers a do přední vidlice jsem dal progresivní pružiny YSS. Motorka se tím posunula o hodně dál a konečně je to univerzální motorka na všechno. Asfalt i lehčí teren teď zvládá s přehledem. Největší změnu k lepšímu udělal ten zadní tlumič. Určitě to za to stálo a doporučuju. Nejdřív jsem uvažoval o namontování zadního tlumiče z TA 650. Rozměrově je skoro stejnej a mohl by být komfortnější, ale ověřené to nemám.

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

16.4.2018 v 18:37 | Nahoru | #36
Ahoj,
na kolik ta sranda vyjde, taky přemýšlím o změkčení.
Díky Pavel
pavlin11@seznam.cz

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

13.11.2018 v 18:13 | Nahoru | #37
To by mě taky zajímalo. Případně nějaký odkazy na ty použité nové věci. Díky

(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

18.11.2018 v 18:04 | Nahoru | #38

Vlnič píše: fockewulf> chtěl bych jen říct, že ten "fórový" plast s dírou na koleno výfuku, zase až tak fórový není, to je moje osobní zkušenost, praštil jsem s ním o asfalt a motorka se nějaký ten metr klouzala, a nic se tomu nestalo, krom toho, že je odřenej. A navíc to celkem dobře odvádí vodu od nohou za deště a byl v základu, Strom má v základu kulový ... jen vystrčenej olejovej filtr.



Souhlasim ze ta dira v plastovym krytu motoru vespod moc logická neni ale krome skrabancu se mi s tím taky nic neprihodilo a to dostava sutrem v šotolinach každou chvili...

(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

18.11.2018 v 18:13 | Nahoru | #39
[/quote]-TA700 je v základu do terénu úplně stejně nahovno vybavený jako DL650 a bez dalších investic to je prostě pořád jenom na nějakou blbou rovnou polní cestu [/quote]

Pycovina...prosim definici terenu! Jel jsem s tim po sutrech velikosti fotbalovyho mice a mensich a stval me jen central a ja.Nerikam ze to je srovnatelny s Afrikou ale tvoje posledni veta viz vyse je total mimo misu.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Univerzální motorka do města i na c... [1, 2] Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, ... PerNox 55 19.4.2019 v 20:13 PerNox
Alu kufry - svařované nebo nýtované [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom madma 34 9.4.2019 v 16:48 madma
Kufry Suzuki DL 650 V-Strom N3rla 15 9.4.2019 v 08:37 cábek
automatické mazání řetězu - hustota... [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom jerzy_VFR 38 5.4.2019 v 13:25 Mike70
Moto na dloooooouhé cesty [1 ... 4, 5] Honda VFR 800, Yamaha FZ6 Fazer, Honda XL 650V Trans... Rado_ 124 2.4.2019 v 20:45 Gapyra


TOPlist