nahřívání jsem dělal pomalu přes celý sklo, pak jsem to přes tričko ohnul a držel. sice to není úplně špica, ale první pokus dobrý. nejvíc mě vyhovoval kýbl od malířské barvy.
Ještě test za jízdy.
mozna to jeste nahreju a vrsek trochu ohnu.
pro kralose fotka u rozhledny bez rozhledny :) jen trosku.
Naposledy editováno 12.04.2017 22:45:25
mno servis na ktm je asi drazsi, vic to zere. ale znam lidi co ujeli 50t a nemuseli na nic hrabat.
chtelo by to uz reinkarnaci staryho Alpa a je vystarano :)
Naposledy editováno 13.04.2017 09:04:44
Já osobně jsem si alpa nechal z důvodu ovladatelnosti, nemá moc výkonu což jednomu přijde občas trochu líto, ale zase táhne krásně plynule a velice nezákeřně, vím, že když ho budu chtít chytit pod krkem tak budu cvičit já s ním, měl jsem i Kačenu 950 a tu pod krkem chytit nešlo, protože už na půlku jejího potenciálu cvičila ona se mnou, což je třebas moje chyba, že neumím jezdit, ale bylo to tak.
Pokud jsi zaměřený víc na silnici tak bych ti tu změnu doporučil, kór na přesuny je ten Alp velmi slabí, když jsem jel s Kačenama do Rumunska tak jsem měl nejvyšší spotřebu, protože jsem na jejich pohodové tempo tahal jak magor v vykloubeným zápěstím..
Vepředu si na to narveš jakékoliv vidle z endurka chceš, jde jen o to, aby měla větší středový trn na brýlých, to ale má snad každá, přecejen je to u těch více terénních motorek dimenzované už i na skoky a podobně, zadek to je trochu oříšek, protože jsi limitován délkou tlumiče, osvědčené řešení nabízí plně stavitelný tlumič YSS.
Jen pamatuj, že z Alpa brutální motorku neuděláš, můžeš ho vylepšit na lepší úroveň, bude to ale pořád Transalp. Tohle si uvědom, pak buď tuň nebo kup jiné :)