chtel bych se vas zeptat co byste si vybrali z techto stroju(Monster,SV650,Bandit,Hornet,ZR-7)...nejde mi o vykon, ale spis o dostupnost dilu,jejich cenu, spolehlivost stroje + vase zkusenosti..diky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
... tak se nejdřív svezte (ale rychle - plyn, brzda, zatočit) na motorce s pořádným vodpružením a porovnejte si ho (hlavně ty přední vidle) s milým SVčkem. Pak teprv doufám zjistíte, že na tom asi něco bude... anebo není rady, není pomoci
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
mimochodem: my dneska dali hoodně rychlejch (až moc) přes 450 km po jižních čechách, před zatáčkama většinou tvrdě na brzdy a často prudce odbrzdit - a ejhle, s pořádným podvozkem (gsxr 1000) jistota a klídek, se nějak nic neděje! Proč asi?
Naposledy editováno 31.03.2008 00:45:16
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Lumberjack>No to je mo sice líto tvýho zranění, sám vim jaký to je s ramenem, taky sem loni boural a rameno cejtim do teď. Na druhou stranu, né motorka, ale řidič je zodpovědnej (pokud nejde vyloženě o technickou závadu, zas si máš stroj zkontrolovat) a řidič má přizpůsobit jízdu dopravnísituaci, stavu vozovky a taky STAVU VOZIDLA a má bejt schopnej zastavit vozidlo na vzdálenost rozhledu. Já si ten předek pošteloval a nemam s SV problém. Taky sem boural díky vybraci do řidítek(Triumph 955i), moch bych to svést na motorku, ale já jel jak kokot, vjel sem na hrbol v neadekvátní rychlosti a to na rovině, nebyla blbá motorka, sama by to neuďála, kdybych nebyl kretén a nechtěl po ni víc než na co má...
tankslapper je ale něco úplně jinýho, s tím bez tlumiče pod plynem musíš počítat... jak to můžeš srovnávat s rozskákáním vidlice po tvrdým brždění a rychlým odbrždění, s kterým se setkáš poprvý v životě a v krizovce - když v zatáčce najednou protijedoucí auto vyjede na tvojí půlku? V takovýmhle případě si ty kecy o stavu vozovky a stavu vozidla nech na fejeton z nemocnice, až se ti tohle někdy stane! Mj. silnice byla suchej asfalt a motorka rok stará v sériovým nastavení.
Tohle motorka s pořádným podvozkem prostě dělat nesmí, takže jinak skvělý SVčko: už nikdy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
neznamyMonsterD>oxygen: tady už jsem to vzdal, protože se z toho stalo fórum SVčkařů , kterejm vysvětlit, že s SVčkem to zase tak růžový není prostě nejde, a řeči že SV udělá horneta poslouchat nemusim, obě motky mám v garáži, tak vím, že stačí trochu něco umět a SV nemá šanci, uvažuju, že se domluvím s kamošem a uděláme nějakej test, protože mi stejně nikdo neuvěří. Je pravda že ta přední vidlice je nic moc. To se třeba s UPDčkama z Horneta nedá srovnat. Ale co může bejt lepší, motka, která nová stojí 130tis, nebo ca 160tis?
... tak, přesně, SV je holt hezká motka s prima motorem, ale furt ošizená rozpočtovka - ať si tu tvrdí kdo chce, co chce. Buď rád za Monstříka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
pylot>PopiSV>pylot>Ja bych vubec rek ze na rovince delsi jak 300 metru nema SV proti ctyrvalovejm sestkam (ktery maj vetsinou 100 koni) sanci. Nemyslim treba bandoura kterymu naklepe jak nic ale treba na horneta by se na rovine nechytlo. SV je na zatacky a na hrani a ne na sprinty.
no tak to by jsi se asi i s ostatníma divil..
mám to vyzkoušený na 200m a poseru v poho H6 i Fazera...
Prave proto pisu nad 300 metru protoze co se orzjezdu tyce tak SV vyhraje. Jenze asi jenom do kilca pac jak se vysavace dostanou do otacek tak si skoncil. Muzes se treba na hlavu postavit ale 72 koni na rychlosti nenapraska 100 konim. O rozjezdu a zatackach nemluvim.
no na těch cca 150-200m jsem tam měl přes 150kmh a H6 ani Fazer pořád nikde...
to bych řekl že se do otáček už dostaly nemyslíš?
neznamyMonsterD>oxygen: tady už jsem to vzdal, protože se z toho stalo fórum SVčkařů , kterejm vysvětlit, že s SVčkem to zase tak růžový není prostě nejde, a řeči že SV udělá horneta poslouchat nemusim, obě motky mám v garáži, tak vím, že stačí trochu něco umět a SV nemá šanci, uvažuju, že se domluvím s kamošem a uděláme nějakej test, protože mi stejně nikdo neuvěří. Je pravda že ta přední vidlice je nic moc. To se třeba s UPDčkama z Horneta nedá srovnat. Ale co může bejt lepší, motka, která nová stojí 130tis, nebo ca 160tis?
no tak s vidlicí u horneta bych se tu moc neoháněl, je to větší blinec než na SV...
PopiSV>pylot>PopiSV>pylot>Ja bych vubec rek ze na rovince delsi jak 300 metru nema SV proti ctyrvalovejm sestkam (ktery maj vetsinou 100 koni) sanci. Nemyslim treba bandoura kterymu naklepe jak nic ale treba na horneta by se na rovine nechytlo. SV je na zatacky a na hrani a ne na sprinty.
no tak to by jsi se asi i s ostatníma divil..
mám to vyzkoušený na 200m a poseru v poho H6 i Fazera...
Prave proto pisu nad 300 metru protoze co se orzjezdu tyce tak SV vyhraje. Jenze asi jenom do kilca pac jak se vysavace dostanou do otacek tak si skoncil. Muzes se treba na hlavu postavit ale 72 koni na rychlosti nenapraska 100 konim. O rozjezdu a zatackach nemluvim.
no na těch cca 150-200m jsem tam měl přes 150kmh a H6 ani Fazer pořád nikde...
to bych řekl že se do otáček už dostaly nemyslíš?
no kdyby ten sprint byl na delší vzdálenost (aspon 300 m) tak s SV nemas sanci...
PopiSV>
no na těch cca 150-200m jsem tam měl přes 150kmh a H6 ani Fazer pořád nikde...
to bych řekl že se do otáček už dostaly nemyslíš?
Tak musíš do toho zahrnout taky lidský faktor.
Z vlastní zkušenosti můžu říct, že na čtvrt míli s malým SVs problém nemám, zato s H6kou jo. Takže já bych určitě vsadil na Horneta. Stačí se poprat s tim hluchym pásmem mezi 0-50 km/h a je to v kapse.
na druhou stranu i na těch 150m já musím 3x přeřadit zatímco suprsporty jen 1x a to mi taky dost ubírá...
Schválně si zkusím dát sprint s H6 z 0 na 180kmh nebo 200kmh a uvidíme...
pokud pojedu na 1km tak je jasný že mě 4V dají protože dosahují mnohem vyšší maximálky, bohužel SV končí už po 200kmh...
a pokud budu mít po 500m dávno překročeno 200kmh tak je jasný že potom už budu jen čekat až mě 4V dojedou...
pylot>Ja ti nevim. Vyzkouseny to nemam ale proste neverim tomu ze se na 200 dostanes driv nez stokonovej ctyrval.
hele, dával jsem si sprint i s VFR750 a nepředjel mě a to jsme jeli přes 500m
je sice těžká ale 100HP má určitě a krouťák nad 75Nm...
PopiSV>pylot>Ja ti nevim. Vyzkouseny to nemam ale proste neverim tomu ze se na 200 dostanes driv nez stokonovej ctyrval.
hele, dával jsem si sprint i s VFR750 a nepředjel mě a to jsme jeli přes 500m
je sice těžká ale 100HP má určitě a krouťák nad 75Nm...
to je všechno pravda,ale mám rv. 2000 a se mnou sis to ještě nerozdal
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
takže to odsprintujem jak bude teplo a doplníme pro ty,co říkají jak SV nejede
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
oxygen>toPopiSV: plácáš blbosti a eště jseš drzej...
toNeznamyMonster,Droppi, aj.: pojďte odsud pryč, na tohle vlákno se ale nabalili borci vypravěči
pozor dámy a pánové, projevila se oxygenova "inteligence"... lol
můžeš něčím svůj výrok odůvodnit? říkám jen fakta a nemyslím si že bych byl na někoho tady drzej, nebo tu má kromě tebe někdo stejnej názor?
Pokud krok nedrzi, je to o rozvoru prip. vaze, kde vyhodu ma delsi rozvor/vetsi vaha.
Ale SV650 je fajn motorka, z dvouvalu na me udelala nejlepsi dojem, podvozku ovsem nerozumim.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
oxygen>toPopis: když se do někoho jen tak pustíš, že to nemá v hlavě srovnaný a k tomu připojíš pohádky o tom jak ti jede sv 650 (já měl obě, Nko i Sko - a už stříkačky), tak se pak nediv
no hele, k tomu jsem psal obecně... ty jsi se toho chytl, zdřejmě víš proč...
prostě to že není SV nabytý technikou je jednoznačný, to že má slabej podvozek je známý. ale svádět svou chybu na stoj se mi nelíbí, SV není sport, o nedokonalé vidlici jsi věděl, byla to tvoje blbost že jsi jel jako prase a neuřídil. Je to jako by jsi si koupil harley a divil se že tě vyfackovaly řidítka když jsi se to snažil skládat na koleno... porstě musíš vědět na co ta motorka má a přizpůsobit se tomu...
Jo a k těm sprintům. Taky nejsem kdovíjakej sprinter, ale když jsem si byl zazávodit na amaterských elektronicky měřenejch sprintech na 150m tak jsem dával i starší CBR600F,monstera600, H6 2000 a FZS600 2003???
novej horne je nabytější moderní stroj, sprint jsem s ním ještě nejel...
Ještě jen dodám že mám 190cm a 85km, takže odpor taky nemám nejmenší..
http://www.burniemor...1000_performance.jpg
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 114 | 17.6.2024 v 13:47 Metric |
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet | Cula2 | 2 | 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis |
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |