Já brzdím brzdou až do rychlosti např. 10 km/h a pak to najednou přehrkám z pětky na jedničku. Příjde mi to tak pohodlnější. Motorka neprotestuje, žádné ošklivé zvuky se z ní nelinou. Mluvím o brždění před křižovatkou. Před zatáčkou to dělám stejně, ale nejdu na jedničku přirozeně.
Jak brzdíte vy?
2 reakcí na tento příspěvek Jak brzdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
Krejza píše: Mysli znovu
Sice to byl joke, nicmene nevim co bych vymyslel na tom, ze pouzivani zadni brzdy je spis takova tresinka na dortu. Malokdo z beznych bikeru co ji pouzivaji, ji pouzivaji efektivne. Je to videt i na dromu, vetsinou se brzdi vic nez je potreba. Je podle me lepsi brzdit presne, plynule a casto az do zatacky. Napred bych se naucil dobre s predni a pak pouze na urcitych mistech zacal pouzivat zadni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
Simitom píše: Jo a všiml jsem si kolik lidí podřazuje s meziplynem. Ale nějak mi to nejde do hlavy protože většina motorem nemá mezí kvalty neutráli. Meziplyn znamená: spojka - vyřadit - pusti spojku - zvýšit otáčky motoru - spojka - zařadit kvalt - pustit spojka. Takže zřejmě všichni co řadí s meziplynem jen rovnají otačký při podřazení. Ale to je samozřejmě správně Jen je to špatně pojmenované.
Meziplyn nemusí nutně znamenat mezi kvalty neutrál. Dřív se muselo dávat meziplyn,když převodovky nebyly synchronizované. Bez meziplynu nešlo téměř nikdy řadit dolů. Meziplynem jsi musel srovnat otáčky hřídelí v převodovce a pak šlo teprve řadit.
Dnes je to podobné i když jsou převodovky synchronizované. Jde o srovnání otáček a zabránění prokluzu zadního kola. Samozřejmě se nebavím o rychlosti 40km/hod kdy seřazuješ ze 6 na 5 a níž. To dávat meziplyn je úplně mimo mísu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
1 reakcí na tento příspěvek Jak brzdit
On sam skopava ze sestky az na neutral pri brzdeni - ve smyslu, ze jezdi "na vyhozenou" jako v zigulu.POZOR - se ZX10R!
Naposledy editováno 12.08.2016 09:08:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
selkie píše: dejf.> i skladník ve šroubárně si může přečíst Vergilia v originále
jono
vzpomnel sem si prave na tu vasnivou diskuzi crack vs freedom vs meziplyn
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
SLEEPER píše: Nic ve zlym, ale tady je zase expertu a hlavne drifteru.
Jak brzdit? Vsi silou!
Budu teda mluvit pouze o modernejsich sportovnich strojich. Predni brzda se pouziva tak, ze se v rychlosti a vsi silou zmacke...
Jedine spravne reseni, na otazku, jak brzdit.
V rychlosti vsi silou zamacknout predni brzdu na SMR by bylo to posledni, co bych si pamatoval pred prevozem do nemocnice.
S podobnymi "jedine spravnymi resenimi" bych byl velmi opatrny.
Pointu zanoreni vidlic chapu a souhlasim, ale brzdna sila na pacce bude KUREVSKY zalezet na brzdach a konkretni motorce.
Experte.
je to dost na dlouhy lokte...
koukam ale, ze sem tam hned na prvni strane psal, at zavolaj crecka, takze to asi nebylo poprve
e: aha tak koukam, ze to neni ta diskuze co sem myslel prve. Ale tu uz nenajdu a beztak tahle bude jak pres kopirak asi. Akorat nevim, jesi tady sou ty moudra o skopani kvaltu az do neutralu v kilu z kopce, citace z prirucky o rizeni z roku 1735 b.c. atd...ty byly nejlepsi
Naposledy editováno 12.08.2016 09:59:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
nejsou tam neutrály... jinak já šlapu dvě spojky při řazení dolů v mý krabici na sušenky s 2,4D pořád... je to rychlejší a lepší, zejména pokud se jede ostřeji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
no pěkný to bylo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
No zaplať Pánbůh, že tady nevedeme nějakou teologickou diskuzi.....
Cosmo píše: Ale no tak pánové ..., děláte ze mne vola, ale nikdo jste pořádně neodpovděděl PROČ je postupné odřazování lepší. Jen snad motovlk na příkladu zatáčky - mám vyšší otáčky motoru a tedy rychleji vyrazím. Ok beru, ale já nejsem žádný rychlík, takže mne to netrápí ....
Omezme to tedy na brždění před křižovatkou, kde budu muset zastavit. Proč brzdit odřazováním? Mnou popsané brždění motorce nijak nevadí. Můžu jet na pětku 10 km/h a motorce to nijak nevadí dokud nepřidám plyn. Možná tisknu spojku už při 20 km/h, to nevím. Podstatné je, že můžu jet na pětku velmi pomalu dokud nepotřebuju přidat a ve chvíli, když chci přidat, si odřadím na vhodný stupeň podle aktuální rychlosti. Proč je to takto blbě? Motoru a spojce to podle zvuku nevadí a šetření brzdových destiček neberu jako argument.
Ja napisu za sebe ,brzdim motorem a na trease kterou znam pokud jedu predpisove a neni prudky kopec tak na brzdu nemusim ani sahnout..takze i ke bezne krizovatce prijizdim diky podrazovani krokem na dvojku ( motorka mi neskace ani kdyz jsou otacky nizko) a tak jen zmacknu spojku a lehce pribrzdim...a navic kdyz zastavim na miste tak ne vzdy je motorka ochotna skopat kvalty az dolu. A jeste jak bys to udelal kdyz na 6ku budes krokem dojizdet ke krizovatce a skoci zelena? tak budes kuckat na sestku? nebo honem honem skopavat kvalty dolu? to s plynulou a tim padem dobrou jizdou nema moc spolecneho
Naposledy editováno 12.08.2016 15:04:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
selkie píše: SLEEPER> lítání zadního kola na brzdách není drift
Na co presne z mojeho textu reagujes? Vysvetli...
edit: Ne, nemusim byt opatrny s jedinym spravnym tvrzeni o brzdeni, tak to proste je.
A pokud chce nekdo oponovat, samozrejme muze, ale potreboval bych konkretni vysvetleni.
Naposledy editováno 13.08.2016 02:10:14