(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
yeuop píše: hodne pekne to pośledni videjko..
jinak nejaky typek z polska jel ted na nove africe do tadzickeho pamiru, na servis se vysral, motorka super
No,mám pocit že ho "vysrání se na servis" jednou dožene...
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Jediné co jsem z toho zjistil, že už potřebuju taky jet na nějakou motodovolenou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 24.07.2016 14:18:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Pokud vím, tak účastníci měli zaplacené od BMW hadry, helmu, cestu a pobyt a motorky si tuším mohou po akci odkoupit za nějaké lepší ceny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: TomasK7> Fajn, tak jim třeba neplatí. To mě tak napadlo, když jsem viděl - všechni stejné nové motorky za půl mega, a stejné hadry za 50 litrů. To je právě ono, GS "komunita" má kolem sebe něco, co mi je hrozně odpudivé. A není to jen o penězích.
Přesně vím o čem mluviš,někdy s mimy jezdím.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
EDIT: Jinak, ten najede km ještě dřív než Šíma, tímhle stylem má ještě letos 100tkm.
Naposledy editováno 26.07.2016 20:59:35
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
EDIT: Jinak, ten najede km ještě dřív než Šíma, tímhle stylem má ještě letos 100tkm.
jooooo má na to super moto!!!!
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: TomasK7> To video je z GS Trophy, čistá propaganda, ten týpek s Afrou si alespoň "mrví" vlastní motorku. Jinak si myslím, že ti jezdci by to 100krát radši jeli na Africe, ale to by jim zase nikdo nezaplatil.
Afrika nevydrží takové zacházení, jeden pád a končí, bmw je na to stavěný, africa je vonavka.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: Afrika nevydrží takové zacházení, jeden pád a končí, bmw je na to stavěný, africa je vonavka.
Aháá, tak proto na Krocanovi odstoupila jediná 12GS za prvním výjezdem s hořící spojkou
Naposledy editováno 04.08.2016 20:46:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: TomasK7> BMW je fakt plečka, pádu odolný to díky válcům relativně je, težiště to má taky solidní, ale jinak děs a hrůza. Zrovna koukám na youtube na Moto cestou necestou z jižní Ameriky, jak se jim tam ty 12GS sypou....nudil jsem se, a tak jsem si tak prošel GS forum. Nestačil jsem se divit, jak jsou na tom "pověstné" 1100 a 1150. Ložisko bezúdržbového kardanu za trojku tam oslavují když vydrží 50tkm (co to je za strojařinu, když na jedné straně hřídele je kuželikové ložisko a na druhé obyč kuličkové - se nedivím že nevydrží), křížky rozervaný, hall senzory nebo co, ložiska paraleveru, ABS, podsedlovky, převodovky, spojky, přehřeje se v koloně, no děs a hrůza....lepší Tiger 955i, ten alespoň jede.
když to chytí do ruky čurák,co není schopný jednou za 10tis km vyměnit v rozvodovce 0,2l oleje-tak se není co divit,že se to zadře......
všechno je to o údržbě.....a co se týká těch motorek v moto cestou necestou-dokážeš si představit,co ty motorky už zažily a kolik mají najeto??věčný je jen Lenin......
Naposledy editováno 05.08.2016 10:22:10
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
bledemon píše: už se tu prodalo dle veřejného registru (nepřesný) minimálně 150ks afrik. Ale v zahraničí ji ta brambora nakonec stejně cca dvojnásobně poráží.
To se rovná 300 očí,to bude potoků slz..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf: Nevím co to stím má společného. Nájezd nad 100tkm není nic co by 99% motorek nezvládlo.
Naposledy editováno 05.08.2016 10:51:18
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: Tech> Schválně jsem se koukal tady do inzerce, jak jsi nedávno psal, jaký jsou majitelé BMW paka. Tak třeba majitelé těch slavných power of dreams transalpů jsou buď jen nějaký mrdalové a nebo lháři, protože v 650ccm transalpech má jeden najeto 65000km, pak 55tkm, pak kolem 50ti a jinak jsou to jen klasické ulhané 10-30 tisíc. U cestovní 10-15let staré motorky. U Baworáků 1150 píšou nájezdy i hodně přes 100tkm. To o něčem taky svědčí
Transalp má jen desetitisícové počítadlo, pokud to nekoupíš jako nový tak nevíš jestli to má 50,150 nebo 250, já znám Transalpy co to jedou po třetí, ale většinou přijde někdo důvěřívej .. ahááá takže ta motorka má 25 tisíc najeto, no supeeer
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz> Až na to, že to odejde i lidem co to mají jak oko v hlavě. To už není o údržbě, ale špatně navržený desing té rozvodovky. A hlavně, u normální motorky vyměníš řetěz, tři ložiska za 500 a máš jistotu, že tě to nikde nenechá. Takhle mi přijde, že ten kardan přinese víc problémů než užitku, a to jsem si naivně mysle, že 1150 na tom jsou dobře a problémy se týkají jen 12gs, ale houby....
karf: Nevím co to stím má společného. Nájezd nad 100tkm není nic co by 99% motorek nezvládlo.
nemyslím si,že by na tom něco bylo špatně navržené-a už vůbec ne vzhled-to na to už vůbec nemá vliv.
je tam prostě málo oleje,žádný filtr a když se nemění olej,tak je to v háji.
měl jsem jak baworáka s kardanem,tak cenduro s řetězem.... a moc z toho řetězu nadšený nejsem.kvalitní řetězovka je celkem nezanedbatelná položka a pokud jezdíš trošku v dešti a né tak ještě v blátě,tak jde do kytek hodně rychle.a to ještě nepočítám věčné mazání a čištění řetězu.
osobně bych raději co 50tis vyměnil ložiska v rozvodovce(což opravdu není potřeba,pokud se tam mění olej),než každý den mazat řetěz a někdy ani jednou denně nestačí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Konkrétně se mi vůbec nelíbí to velké kuličkové ložisko, které musí zachycovat značné axiální síly, pro které není vhodné, od druhého ložiska, které je kuželikové + ještě axiální sílu od ozubení. Kdekoli se použivá kuželikových ložisek, vždy jsou v páru....A taky je ten převod vůbec hypoidní ? Ale to snad proboha je.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: Dolph-cz> není lepší ten řetěz udržovat suchý? Náplň v řetězu za kroužky stejně stříkáním nedoplníš a pomůže to maximálně tak rozetě a kolečku. Dokonce mi před lety pan Středa z motoretezy.cz říkal, že s nima jezdí v partě kluk na litrovém varaderu, nemaže a mění stejně jako ostatní - po desítkách tisíc km
Jako úplně suchý?to můžeš tak na krosce,na cestovní motorce by ti to urvalo uši.....
"Suché" mazivo používám,ale i tak se na to bordel lepí......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz> Prosimtě, slovo "design" neznamená jen vnější vzhled, ten na to fakt nemá vliv.
Konkrétně se mi vůbec nelíbí to velké kuličkové ložisko, které musí zachycovat značné axiální síly, pro které není vhodné, od druhého ložiska, které je kuželikové + ještě axiální sílu od ozubení. Kdekoli se použivá kuželikových ložisek, vždy jsou v páru....A taky je ten převod vůbec hypoidní ? Ale to snad proboha je.
já jsem měl tu rozvodovku kompletně rozebranou,měnil jsem tam všechny ložiska+ gufera a dle mého názoru je to udělané celkem inteligentně a v rámci možností i bytelně.určitě by to šlo udělat tak,aby to vydrželo 3x více,než celá motorka,ale počítá se každý gram,navíc u neodpružené hmotnosti to platí dvojnásob.
o kombinaci ložisek co použili diskutovat nebudu,podle mně je nejslabší článek uživatel a kdo nemění olej,tomu se to vysype rozvodovka i na kombajnu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |