paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
20%
28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.8.2016 v 19:44 | Nahoru | #1

Tech píše: Dolph-cz> Až na to, že to odejde i lidem co to mají jak oko v hlavě. To už není o údržbě, ale špatně navržený desing té rozvodovky. A hlavně, u normální motorky vyměníš řetěz, tři ložiska za 500 a máš jistotu, že tě to nikde nenechá. Takhle mi přijde, že ten kardan přinese víc problémů než užitku, a to jsem si naivně mysle, že 1150 na tom jsou dobře a problémy se týkají jen 12gs, ale houby....

karf: Nevím co to stím má společného. Nájezd nad 100tkm není nic co by 99% motorek nezvládlo.



nemyslím si,že by na tom něco bylo špatně navržené-a už vůbec ne vzhled-to na to už vůbec nemá vliv.
je tam prostě málo oleje,žádný filtr a když se nemění olej,tak je to v háji.

měl jsem jak baworáka s kardanem,tak cenduro s řetězem.... a moc z toho řetězu nadšený nejsem.kvalitní řetězovka je celkem nezanedbatelná položka a pokud jezdíš trošku v dešti a né tak ještě v blátě,tak jde do kytek hodně rychle.a to ještě nepočítám věčné mazání a čištění řetězu.

osobně bych raději co 50tis vyměnil ložiska v rozvodovce(což opravdu není potřeba,pokud se tam mění olej),než každý den mazat řetěz a někdy ani jednou denně nestačí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.8.2016 v 20:22 | Nahoru | #2
Dolph-cz> není lepší ten řetěz udržovat suchý? Náplň v řetězu za kroužky stejně stříkáním nedoplníš a pomůže to maximálně tak rozetě a kolečku. Dokonce mi před lety pan Středa z motoretezy.cz říkal, že s nima jezdí v partě kluk na litrovém varaderu, nemaže a mění stejně jako ostatní - po desítkách tisíc km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.8.2016 v 21:08 | Nahoru | #3
Dolph-cz> Prosimtě, slovo "design" neznamená jen vnější vzhled, ten na to fakt nemá vliv.

Konkrétně se mi vůbec nelíbí to velké kuličkové ložisko, které musí zachycovat značné axiální síly, pro které není vhodné, od druhého ložiska, které je kuželikové + ještě axiální sílu od ozubení. Kdekoli se použivá kuželikových ložisek, vždy jsou v páru....A taky je ten převod vůbec hypoidní ? Ale to snad proboha je.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist