kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: spajazacatecnik> twoe já to myslel jakože tuhle budeš mít u baráku a Beta opravdu dělá to samý i s druhejma stupnama,kdybys chtěl na něčem v létě třeba s mlaďasem k vodě,nebo tak.Nás dva by asi nedala Lítaný enduro opravdu smrdí,počítadlo motohodin je často vypnutý atd. a 250ka se mi na tvojí postavu zdá málo.Na ovládání nejsi jelito,tak bych tou 350 začal a asi i skončil,bo víc zas potřeba není.Tady kámoši co se bahněj a sou hodně dobrý taky jdou objemově dolu na 350 a ty lehčí na 250
Lítaný endůro smrdí? Ty moje určitě né...
na lítačku-brblačku do lesa i na pole doporučuju XR400. Nesmrtelný TDi motor, držák a obratnost trialovky. Pokud ovšem ještě seženete dobrej kus. Jinak pokud se chceš fakt odvézt, Beta 350, dnes asi nej hračka na všechno. Já měl kladivo 450 a i když se to ovládat dalo, bylo to spíš na dálkové rallye než na motokrosovou trať. Ale dalo se i na ní, v klidů...
Kdyby nebylo všude v kopcích tolik cyklistů, tůristů, policajtů, lesníků a zahrádkářů a medvědů, jezdil bych do dnes. Lepší ale bylo přeorinetovat se na MTB a užívat si tu přírodu bez devastace a v tichosti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: drippera> mtb nedělají s plynovou rukojetí
Elektro kolo! Viděl jsem něco na styl downhilovyho kola a týpek vypadal spokojeně Ale kdybych vybíral, tak jdu samozřejmě do něčeho co smrdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Este se uvidí, jestli chci a hlavně budu moct nak prodat Explorer. Dyz jo, tak pak můžu koupit nake frajerske enduro. Dyz si ho nechám do koupím jen nakou Hiroshimu a budu zkoušet co dál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Naked není superbejk, kde je dva roky stará motorka hnědý uhlí... Ono to v týhle kategorii nějak moc dál nejde, už se tam toho moc vymyslet nedá krom vzhledu (kterej jde od desíti k pěti, snad krom zeda).
A vůbec, vzhled je věc subjektivní, možná kdyby se vypeckovala sama, co od toho čeká. Na papírový hodnoty krouťáku apod kašli, občanku má, dospělá je a beztak každá motorka jede jenom tak jak jí pravým zápěstím nakrmíš. Jediný co bych řešil je váha (motorky, né řidičky, nezapomeň to výslovně zmínit nebo dostaneš válečkem).
Naked sice není sbk ale na druhou stranu původní monster je stroj z roku 1993, dneska je 2016. Novej monster je 2008? To je uz celkem dost dlouhá doba aby se neco posunulo. Jak říkám, s2r1000 je krásnej klasickej bajk, co funguje a vzhledem k tomu ze je to nahatá motorka, naprosto dostačuje všemu. Ale když uz mladá po těch letech chce neco jinýho, chápu ze by to mělo být neco víc než 200ccm a jinej dekl spojky
Jinak všem díky za informace, uvidíme jak se mladá rozhodne, nakonec je to stejně její rozhodnutí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: Bojs jen zas mensi annonce. Mam moznost objednani karbon koncovek Akrapovic na 848 - 1198. Za chvilku uz skladem nebudou. Pro mistni je dokazu po 26ti tisicich az domu.Klasicky pod 33 nejdou.
Ty ďábelskej našeptávači !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Naked sice není sbk ale na druhou stranu původní monster je stroj z roku 1993, dneska je 2016. Novej monster je 2008? To je uz celkem dost dlouhá doba aby se neco posunulo. Jak říkám, s2r1000 je krásnej klasickej bajk, co funguje a vzhledem k tomu ze je to nahatá motorka, naprosto dostačuje všemu. Ale když uz mladá po těch letech chce neco jinýho, chápu ze by to mělo být neco víc než 200ccm a jinej dekl spojky
Jinak všem díky za informace, uvidíme jak se mladá rozhodne, nakonec je to stejně její rozhodnutí.
Vůbec bych se nebál tý 1100/s/evo po tom co jsem viděl jak jezdí Na dvouvál je zvyklá a zas tak brutální skok to nebude co do výkonu. A jak píšeš, je to motorka zas o kus dál. Prostě ideální kandidát na obměnu.
Fizzer> Nesouhlasím s tím, že nakedy se nikam moc neposunuly. Naopak to za poslední roky docela v týhle kategorii ožilo. SF, V4R 1100, SD...
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.motoplan...2132%22%3A1%7D%7D%5D
miki83 píše: Ahoj, mám dotaz. Dělalo se tuono v tomto barevném provedení nebo je to stříknutý. Co na něj říkáte podle fotek. Děkuji za odpovědi.
https://www.motoplan...3A1%7D%7D%5D [/quote]
V roce 2009 myslim posledni kusy takove opravdu byly. Je to original.
Najdeš ho na dost fotkách i na google.
A měl ho doma myslim i Q-bic.
Naposledy editováno 02.08.2016 07:05:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: Vůbec bych se nebál tý 1100/s/evo po tom co jsem viděl jak jezdí Na dvouvál je zvyklá a zas tak brutální skok to nebude co do výkonu. A jak píšeš, je to motorka zas o kus dál. Prostě ideální kandidát na obměnu.
Fizzer> Nesouhlasím s tím, že nakedy se nikam moc neposunuly. Naopak to za poslední roky docela v týhle kategorii ožilo. SF, V4R 1100, SD...
Jeden moc pěkný M1100S (vymazlenej kousek s Termignoni, spojkou a s origo díly po pánovi, ročník 1968) prodává ho jeden pán z VS-Mota - sklepmistr!
Naposledy editováno 02.08.2016 07:05:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Jeden moc pěkný M1100S (vymazlenej kousek s Termignoni, spojkou a s origo díly po pánovi, ročník 1968) prodává ho jeden pán z VS-Mota - sklepmistr!
Trochu mě děsí prodejce, kterej ani nepozná co prodává. Splést si M1100S s M1100evo....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Lítaný endůro smrdí? Ty moje určitě né...
na lítačku-brblačku do lesa i na pole doporučuju XR400. Nesmrtelný TDi motor, držák a obratnost trialovky. Pokud ovšem ještě seženete dobrej kus. Jinak pokud se chceš fakt odvézt, Beta 350, dnes asi nej hračka na všechno. Já měl kladivo 450 a i když se to ovládat dalo, bylo to spíš na dálkové rallye než na motokrosovou trať. Ale dalo se i na ní, v klidů...
Kdyby nebylo všude v kopcích tolik cyklistů, tůristů, policajtů, lesníků a zahrádkářů a medvědů, jezdil bych do dnes. Lepší ale bylo přeorinetovat se na MTB a užívat si tu přírodu bez devastace a v tichosti...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Je jasný, že člověk nemůže moc provokovat.
Jinak 100km od nás je v Německu parádní megaobrovskej lom, kde je to vlastně enduro okruh. A zadarmo. Už se moc těším.
Naposledy editováno 02.08.2016 08:04:45
DoktorARO píše: značkuju to endurko 250-350, já měl předrozhodnuto 4T 250, ted me matete trochu...ale jsem v tomhle nepolibeny panic :/ a trochu se bojim, postizeni z prace uz...
Na tu 250 musíš být paradoxně trochu šikovnější, aby dobře fungovala. Samo někde na loučce je to fuk, ale ve výjezdu už to poznáš.Je potřeba mít dobře odkvaltováno a více pracovat se spojkou, což v začátcích není úplně snadné.
Jak jsem psal, když koupíš 350, nebudeš mít potřebu jít do 450 nebo 250, protože má síly dost a ovladatelnost je parádní. Když koupíš 250, budeš mít pocit malého výkonu a u 450 zase příliš velkého.
Nicméně pokud se objeví dobrá koupě, jde vzít cokoliv z toho.