1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 nebo R6
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 nebo R6
Naposledy editováno 18.07.2016 00:04:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6
JohnJanecky píše: Jo pamatuji na podmínku že to nesmí mít více jak 70kw v základu což hornet má 71kw ale když to nechám napsat na 25kw tak nezáleží na tom jaký měl stroj před tím výkon ne ?
Nejsem expert.Ale myslím,že ani to nejde pak řídit.Myslím,že tam je něco ve smyslu,že můžeš řídit motorku s max.35kw,která před seškrcením neměla víc jak dvojnásobný výkon.Ale sám jsem zvědav,zda to někdo vyvrátí.
Naposledy editováno 18.07.2016 11:18:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6
Pitbullterier píše: Nejsem expert.Ale myslím,že ani to nejde pak řídit.Myslím,že tam je něco ve smyslu,že můžeš řídit motorku s max.35kw,která před seškrcením neměla víc jak dvojnásobný výkon.Ale sám jsem zvědav,zda to někdo vyvrátí.
Pokud má motorka v papírech pouze 25kW (nebo cokoli do 35kW), řídit jí může, i kdyby ve skutečnosti měla 200kW. Pokud má v papírech škrcení z, tak to musí být max. 35kW z max. 70kW.Samozřejmě se nebavím o tom, jestli je v pořádku řídit něco, co bych neměl...
Edit: poslední věta
Naposledy editováno 18.07.2016 12:38:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 nebo R6
famfulin76 píše: Pitbullterier> .... Každopádně - co je v TP, to platí, ať už je skutečnost jakákoli...
...do první chvíle, než přijde nehoda a nějaký horlivec z toho bude chtít udělat exemplární případ s otevřenými moto s TP s 25 či 35kw.
Což samozřejmě povede do slepé uličky, protože řidič bude tvrdit, že prostě nevěděl, že řídí 100 koní místo 47 a bude to házet na prodávající atd.
Nejsem hnidopich, "kdo se bojí - nesmí do lesa"... ale na druhou stranu by člověk neměl jezdit na tom, na co nemá papíry, pokud se nejedná o případ buzerace, kdy mlaďoch honí svého pionýra po polňačkách okolo vesnice...
Velvetek píše: ...do první chvíle, než přijde nehoda a nějaký horlivec z toho bude chtít udělat exemplární případ s otevřenými moto s TP s 25 či 35kw.
Což samozřejmě povede do slepé uličky, protože řidič bude tvrdit, že prostě nevěděl, že řídí 100 koní místo 47 a bude to házet na prodávající atd.
Nejsem hnidopich, "kdo se bojí - nesmí do lesa"... ale na druhou stranu by člověk neměl jezdit na tom, na co nemá papíry, pokud se nejedná o případ buzerace, kdy mlaďoch honí svého pionýra po polňačkách okolo vesnice...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Kdo má ještě A18, tzn řidičák tuším někdy před rokem 2013, může řídit jak COKOLIV do 25 kW (nebo je tam možná taky nějakej poměr výkon/váha?), tak zároveň do 35 kW seškrcené maximálně z dvojnásobku (+výkon/váha).
Pokud máš už nové A2, můžeš sice řídit motorku seškrcenou na 25 kW, ale jen z dvojnásobku, tzn z 50 kW (+výkon/váha), ale takové SV 650, či Bandita, který má tuším 54 kW bys už seškrceného na 25 kW řídit nemohl (ale na 35 kW ano).