Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
Anti píše: To bude spíš tím,že tenhle motor je "autovej",Nemá výkon,tak vše musí obstarat průběh krouťáku.A to je o celý kouzlo toho motoru.Kdyby ho nacpali do solidního opravdovýho enduro podvozku s normální vizáží a stáhli váho pod dva metráky pohotovostní,hodně by mě to zajímalo.V tomhle provedení je to jen velkej skůtr.
A zase dokola, co nemá výkon? Jaký autovéj motor? Proč by ho měli cpát do oravdovýho endura, dlouhozdvihový motor? Lidi by to přestali kupovat, podívej se na studie, proč ten motor vyrobili a možná se v nich aji uvidíš jak jezdíš a nelži, že jezdíš pořád trasu třeba 300KM na deset tisíc oétáček. To dělají střelci a potom odpočívají každých 50km na benzínce.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: Emise, má to eu4. Kdybych měl ty tvoje motorky, tak než bych to startoval všechny zvířata a děcka bych poslal někde dál od tych veterán strojů.Ty vlastně jsi svátečný jezdec, tak to moc nevadí.
Mám letos najeto asi 4 tisíce a to jsem nebyl na dovolený, to není tak špatný na svátečního jezdce, ne? Kolik máš ty jako nesváteční jezdec?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
já nikde nenapsal, že třeba TL(S) není srovnatelný...ale podvozek bych u něj ve standardu moc nevytahoval... a brzdy tam taky nebyly žádnej šlágr...
Problém vidím jen v těch kecech typu " Ducati je předražená mrdka " ... ono, kdyby japonci měli mnoho z těch věcí co tahle značka montovala v základu, taky by nestály ty bajky za co se kupovaly... to je o tom "přimhuřování očí " a "toleranci" majitelů... já jsem např. nikdy nedostal brzdy na hranu vadnutí... zatímco jiní s mým tempem na konci 15minutovky citelně zvolňovali.... ale to je jen jeden příklad. Možná měli stejně výkonný brzdy, ale jen sebou tahali 20kg železa navíc... co já vím.
Problém je ten, že tyhle věci můžeš jako kvalitativní argumenty psát lidem jako Dovi jak chceš, protože oni by mohli mít brzdy klidně z dřevěnejch špalků a ubrzdilo by to jejich tempo a ještě by si libovali jak to maj levný
Naposledy editováno 06.07.2016 12:21:37
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dráťa píše: Mám letos najeto asi 4 tisíce a to jsem nebyl na dovolený, to není tak špatný na svátečního jezdce, ne? Kolik máš ty jako nesváteční jezdec?
Něco přes tři na r 1200GS. Máš druhou otázku?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Mufiozo píše: No tak pojďme něco k tomu NCéčku zase, v motokatalogu to má celkové hodnoceni 7.25, zvláště podivné je hlášená spolehlivost pod 9 (to je jak nějaká Cagiva už), cestovní hodnocení to má skoro jako můj Hornet, tak čím to je?
Jaký cagivy se dají dnes koupit a kde?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: Něco přes tři na r 1200GS. Máš druhou otázku?
Samozřejmě mám druhou otázku. Na R 1200 GS se kilometry počítají jinak než na jiných motorkách, mají jako vyšší platnost, žes to takhle zdůraznil? Protože já mám asi 3 tisíce na DR 650, asi tisíc na XJR, pár set na FMX 650, a ještě nějaký kiláky na XL 1000V a Hydroskunku 125. Tak se ptám, abych jako neměl mindrák, že na BMW nemám ani centimetr.
Naposledy editováno 06.07.2016 12:38:43
t_freedom píše: assassin> hnidopichu
já nikde nenapsal, že třeba TL(S) není srovnatelný...ale podvozek bych u něj ve standardu moc nevytahoval... a brzdy tam taky nebyly žádnej šlágr...
Problém vidím jen v těch kecech typu " Ducati je předražená mrdka " ... ono, kdyby japonci měli mnoho z těch věcí co tahle značka montovala v základu, taky by nestály ty bajky za co se kupovaly... to je o tom "přimhuřování očí " a "toleranci" majitelů... já jsem např. nikdy nedostal brzdy na hranu vadnutí... zatímco jiní s mým tempem na konci 15minutovky citelně zvolňovali.... ale to je jen jeden příklad. Možná měli stejně výkonný brzdy, ale jen sebou tahali 20kg železa navíc... co já vím.
Problém je ten, že tyhle věci můžeš jako kvalitativní argumenty psát lidem jako Dovi jak chceš, protože oni by mohli mít brzdy klidně z dřevěnejch špalků a ubrzdilo by to jejich tempo a ještě by si libovali jak to maj levný
ja jen tak rejpu, protoze jsi nebyl uplne fer, nastavil si pravidla pro srovnavani tak aby z nich jasne vysel vitez jak potrebujes...
evropsky klasicky znacky dokazou prodat par "predrazenejch" stroju, skoro kusovou vyrobu vernejm zakaznikum - proto ty bling bling komponenty...
japonci dokazi prodat technickou prevahu - supersporty, pro "predrazenyho" nahace narvanyho top technikou by nenasli zakaznika, proto nahace delaj ve sfere levnejch stroju s dobrym pomerem cena vykon.
z tehle dvou mnozin kdyz vytahnes typickeho zastupce, nejspis k nemu nenajdes ekvivalent z druhe skupiny a nebo to pripadnej "pribliznej ekvivalent" totalne prevalcuje...
coz teda nic nemeni na tom, ze to vidime podobne, me taky vzdy spis tahly stroje naveseny top komponenty ikdyz to treba nema smysl... jen jsem na bimotu/duc nemel prachy a tak jsem vybral ten japonskej "pribliznej ekvivalent" - i s jeho mouchama....
dneska uz bych asi na duc nasetril... jen si nejak nedokazu vybrat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: Jaký cagivy se dají dnes koupit a kde?
Cagiva se dnes vyrábí pod jménem MV Augusta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dráťa píše: Samozřejmě mám druhou otázku. Na R 1200 GS se kilometry počítají jinak než na jiných motorkách, mají jako vyšší platnost, žes to takhle zdůraznil? Protože já mám asi 3 tisíce na DR 650, asi tisíc na XJR, pár set na FMX 650, a ještě nějaký kiláky na XL 1000V a Hydroskunku 125. Tak se ptám, abych jako neměl mindrák, že na BMW nemám ani centimetr.
Hele ja mel letos gs pujceny od bratranka a najel jsem na nem asi kilo. Jsem teda vic motorkar nez ty
Lustjape píše: Možná že vyzrálý člověk na NC by zastavil, třebaže podle místních motorkářů není motorkář.
Víš, to je tak krásný, ta motorodina na NC, já se až stydím, ale i slza mi ukápla. Úplně to vidím, přede mnou motobrácha na 700, za mnou motoségra na 750, vedle motostrejda na NC 700x, z druhé strany mototeta na NC 700y, všude okolo motomamky a mototaťkové na NC 700a až NC 750z, jedeme od jedné motonehody ke druhé a zastavujeme a zastavujeme... Prostě sluníčková idylka. Hned zítra prodám svoji vražedně silnou vránu s nesluníčkovou spotřebou a běžím si koupit NC. Vezmou mezi sebe vyzrálí lidé na NC jednu vyzrálou mrkev?MARTlN píše: Proc ten zastance NC stale uvadi hodnoty na petku a sestku umyslne ignoruje.
Stále ne. Jednou.
A proč?
Nebylo to svévolně, ale na požádání.
Kolega anti se na to ptal a "zastánce NC" mu odpověděl.
Jestli je s tím i přesto nějaký problém, reklamuj u tazatele.
Dráťa píše: IMHO, 55 koní s objemem 750 ccm věru také není mnoho. V tomhle objemu už má míň snad jen Ural (a nějaký malý choppery a cruisery, ale tam se na to nehraje)
Ten postřeh s čoprama a krujzrama je docela trefný - souhlas. A jako člověk, který měl v minulosti několik čoprkrujzrů (jednoho vzducháče a tři vodníky), si při každé jízdě - při zátahu i při brzdění motorem - uvědomuju, jak moc jsou si čoprácké motory blízké s těma motorama v NCčkách. On ten dlouhozdvihový "řadový"motor (s přesazenými klikovými čepy - ala V-twin) hodně klame tělem.
V naháči na kochačku to nemá chybu.
t_freedom píše: já jsem např. nikdy nedostal brzdy na hranu vadnutí... zatímco jiní s mým tempem na konci 15minutovky citelně zvolňovali.... ale to je jen jeden příklad. Možná měli stejně výkonný brzdy, ale jen sebou tahali 20kg železa navíc... co já vím.
Problém je ten, že tyhle věci můžeš jako kvalitativní argumenty psát lidem jako Dovi jak chceš, protože oni by mohli mít brzdy klidně z dřevěnejch špalků a ubrzdilo by to jejich tempo
Souhlasím. Na pohodový ježdění by to bylo jako chodit s kanonem na vrabce, čili zbytečný.
Na těch okreskách a při menší hustotě provozu jsou pasáže, kdy třeba 10 nebo 20 km nemusím jít při kochačce na brzdy.
Dráťa píše: Samozřejmě mám druhou otázku. Na R 1200 GS se kilometry počítají jinak než na jiných motorkách, mají jako vyšší platnost, žes to takhle zdůraznil? Protože já mám asi 3 tisíce na DR 650, asi tisíc na XJR, pár set na FMX 650, a ještě nějaký kiláky na XL 1000V a Hydroskunku 125. Tak se ptám, abych jako neměl mindrák, že na BMW nemám ani centimetr.
Dráto tys to špatně pochopil a nechápeš k čemu je tady ta diskuze, kdybych měl NC, tak najedu asi za stejný peníze tych km více a ty asi né protože jak napsals výše peníze za benzín ty neřešíš.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dráťa píše: Cagiva se dnes vyrábí pod jménem MV Augusta
Tohle jsem nevěděl.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Zlesa píše: Hele ja mel letos gs pujceny od bratranka a najel jsem na nem asi kilo. Jsem teda vic motorkar nez ty
Nejsi, protože motorka a ženský se nepůjčují.petrumr píše: Jaký cagivy se dají dnes koupit a kde?
Dráťa píše: Cagiva se dnes vyrábí pod jménem MV Augusta
petrumr píše: Tohle jsem nevěděl.
Naštěstí nejde o (nějakou nejspíš čínskou s.r.o.) MV Augusta , ale o MV Agusta. A hlavně s tou Cagivou i MV Agustou je to trochu zapeklitější - celý to šlo v Itálii postupně do kytek a tak poskupovali kdekoho, taky třeba firmu Ducati, když byla na prkně, ale ta se z toho spojení nakonec s pomocí Američanů vyvázala a dneska ji vlastní Porsche spolu s šejkama z Kataru, respektive Volkswagen s Audi prostřednictvím Lamborghini vlastněné Audinou. Teda jestli to už mezitím zase není jinak... A Cagiva mj. koupila i tu zaniklou MV Agustu a vzkřísila ji z mrtvých.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: Nejsi, protože motorka a ženský se nepůjčují.
větší cliché jsi už nenašel...?... obojí se půjčuje ty hloupý
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Já už bych si dnes nevybral...asi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: Něco přes tři na r 1200GS. Máš druhou otázku?
ty mas v polovine cervence najety uz cele 3tis km? Tak to ses ale velikej pan motorkarTo seš spíš pozér
t_freedom píše: petrumr> desmo není zdaleka "patentem" ani výmyslem Ducati...a je jen otázkou času kdy od něj upustěj...jako od řemenů a suchý spojky.
Já už bych si dnes nevybral...asi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: Nejsi, protože motorka a ženský se nepůjčují.
Hele kolik jsi za zivot vyzkousel motorek kdyz razis tohle heslo??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |