Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
A ty logany, to je treba presne ta klientela NC a bacha, neni mala.
Naposledy editováno 24.06.2016 08:03:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 24.06.2016 08:09:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
zakladatel vlákna Mufiozo 23.6.2016 v 16:03 píše:
Tak je tady halda příspěvků, ale furt čekám na nějakou tu obhajobu, třeba je ta motorka v něčem dobrá, co třeba extra velká výdrž motoru.
Nepochybně i životnost a spolehlivost robustního motoru a robustního rámu brali při vývoji v potaz.
Před rokem třeba tady na tom NCčku najel japončík v pohodě 200 tisíc km a podle své odpovědi (na dotaz v komentářích) měnil akorát vodní pumpu:
http://nc700-forum.c...700x-200-000-km.html
Předpoklady pro to jsou, např. už jen ten podkoňovaný automobilový "dýzl na benzin" (s příznivým litrovým výkonem) i dlouhodobé zkušenosti výrobce s motory s velkou životností.
A možná bude nějakou roli hrát i skutečnost (pro některé překvapivá), že ani při výrobě NC se nešetřilo za každou cenu - všechny ty Hondy NC jsou od počátku až doposud vyráběny přímo v Japonsku ("vlajková" největší japonská továrna Hondy v prefektuře Kumamoto).
zakladatel vlákna Mufiozo 23.6.2016 v 16:03 píše:
Přece musí být nějaký důvod, proč Honda dělá takovéhle motorky, které mají papírově o ničem parametry.
"Papírově o ničem parametry" je univerzální zaklínadlo aplikovatelné na většinu technických výrobků. Přesto ale ti, kdo se tou formulí zaštiťují a vzhledem k té univerzálnosti vůbec nic neriskují, mají na tato svá moudra právo. Stejně tak mají zase ostatní právo myslet si o tom své.
Takže k tomu důvodu - o tom Ti tu přece už docela dost lidí psalo.
Koukám se, že jsi zhruba ve věku mých dětí, a tak to od Tebe nebudu brát jako lacinou provokaci, ale jako neznalost danou věkem...
Nezbývá než zopakovat, co zde už vícekrát zaznělo ve vzácné shodě jak od odpůrců NC, tak od příznivců:
Primárním důvodem, proč se Honda NC vyrábí, je to, že se NC velmi úspěšně prodává. Honda prostě před pár lety objevila díru na trhu a trefila se s NCčkem do noty mnoha lidem. A naštvala pár českých odborníků - opravdových motorkářů.
Přes všechny ty kontroverzní diskuse zde na fóru je nepopiratelným faktem, že Honda navrhla, vyrobila, inovuje a dále vyrábí a prodává stroj, o který je na trhu (světovém, evropském i českém) velký zájem. TEČKA.
Stačí to takhle?
Jestli ano, tak slovy klasika - hotové, vyřízené.
P.S.
Přece jenom ještě něco.
Odborníci Ti k tomu ale dříve nebo později, tady anebo zase někde jinde, napíšou dodatek, že lidi vlastně ty NCčka vůbec nechtějí - že to jenom Honda je svou reklamní masírkou tak dokonale zblbla, že je chtějí i když je nechtějí, kupují je a jezdí na nich.
osobne si myslim, ze odporcovia ci hateri nemaju v podstate ziadny velky argument proti. Uvadzal som tu porovnanie s 650tkovym Rotaxom. Zaujimave ze nikto na to nepovedal ani fn. NC750X som si osahal na Motosalone, sedelo sa mi na tom dobre - vsetko bolo tam kde by som to chcel mat. Co mi ale vadilo je ze to to dost plastove. Ale to je asi trend dnesnej doby. Za 200 000kc IMHO dobre a spolahlive moto. ja by som si ju ale nekupil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: Já jsem psal něco o MG Já jsem měl jednu MG. Copak jsem blbéj abych si koupil dvě? ČLOVĚK MÁ JEDNY NERVY A JE NA SVĚTĚ DOST KVALITNĚJŠÍCH MOTOREK.Tebe živí seikos?že nemusíš pravidelně do práce? NC je taková kvalitnější, levnější, spolehlivější MG. Znám dost lidí co měli MG a ted mají japonce.Ty prodeje se asi někam promítnou, ale vy dva to nepochopíte.
koukám dle reakcí lidí tady, ses docela (opět, jak jinak) ztrapnil1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
ElFidel píše: JohnnyS08> Však ale to jsem psal, že Hornet má pak dalších 6k otáček a dalších 30 kW, (když to napíšu takhle jednoduše) a že NC už pak nemá nic.. Taky jsem se ale bavil o cestování a o ničem jiném. On se tady zakladatel podivuje nad malým výkonem, zdá se mu 40 kW málo a přitom těch 30-40 kW beztak jezdí nejčastěji na horňasovi...
Šestka ve 4V se prostě musí točit, jinak nejede a to vím moc dobře, protože ji mám... A když ty otáčky nemá, je jako NCčko...
E: Ano, s tím grafem máš samozřejmě pravdu...
... Osobně bych teda Horneta za NC750 nevyměnil, ale takhle fanaticky ho kritizovat jako někteří zde, to není normální...
hele sorry ale tahle tvoje argumetnace ma asi takovou logiku jako kdybych rekl ze vlastne na to cestovani by to mela stacit dvaca nebo 250. Prece vetsina lidi cestuje rychlosti mezi 90-110 khm a na udrzeni tyhle rychlosti ti 11 kw staci. Takze vsechno co ma vic uz je nadbytecny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Tech píše:
Zajímalo by mě, kolik z vás hejterů by se týpka udrželo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: hele sorry ale tahle tvoje argumetnace ma asi takovou logiku jako kdybych rekl ze vlastne na to cestovani by to mela stacit dvaca nebo 250. Prece vetsina lidi cestuje rychlosti mezi 90-110 khm a na udrzeni tyhle rychlosti ti 11 kw staci. Takze vsechno co ma vic uz je nadbytecny.
a jelikož je to nadbytečný, a člověk to tím pádem nepotřebuje, můžeme to zdanit daní z luxusuPak budou i auta stačit jednorodá, ovšem pro vyšší kastu (dříve pohlaváry ÚV) se udělá něco lepšího.
Všichni budou jezdit na dovolenou k Balatonu, pardon, do Itálie, a to zásadně po dálnicích.
Jelikož nebude, vzhledem k použitým motorům, potřeba tak často tankovat, polovina čerpacích stanic se může zrušit, aby si ti zlodějští podnikatelé nepřišli ani na korunu navíc.
Naposledy editováno 24.06.2016 08:47:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
oldy píše: selkie> vsak ano. Kdyz to umis, svezes se na 20k i na 50k motorce a velmi slusne.
tim myslis jako na intruderu jo ? hele natom bych se fakt nesvezl. To uplne narovinu priznam ze radeji pojedu na NCcku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Anyway, asi tady jste všichni větší střelci než jsem myslel, alespoň už vím ským mám tu čest. Pak teda chápu, že je vám NC málo.
Naposledy editováno 24.06.2016 08:57:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Btw, styl supermoto na čtvrt tunový mašině....
Naposledy editováno 24.06.2016 09:06:48
Tech píše: seikos> Tvl vy ste hnidopiši. No co, jede styl supermoto, v uzkých utažených zatáčkách mi to je taky přirozenější než vysedávat. Navíc má kameru na helmě a hlavu drží člověk rovně, takže to trochu zkresluje.
Anyway, asi tady jste všichni větší střelci než jsem myslel, alespoň už vím ským mám tu čest. Pak teda chápu, že je vám NC málo.
Jasně, v utažených zatáčkách to je nejlepší způsob, ale on to láme pod sebe i ve 120-ti
Naposledy editováno 24.06.2016 09:10:21
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Takže NCčkáři bacha. Hlavně se někde na testovačce nesvést s něčím normálním
Naposledy editováno 24.06.2016 09:09:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
supermoto stylem se da jezdit i na 200kg silnici, ale tohle neni supermoto styl, to je spis nejaka komedie... ono tezko si nekdo kdo umi driftovat na 200kg motorce poridi na blbnuti NC ... podle me ten typek na videu byl jednou nohou v lese a druhou v hrobe kazdou chvili :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 24.06.2016 09:20:38
Tech píše: seikos> Tvl vy ste hnidopiši. No co, jede styl supermoto, v uzkých utažených zatáčkách mi to je taky přirozenější než vysedávat. Navíc má kameru na helmě a hlavu drží člověk rovně, takže to trochu zkresluje.
Mi to spíše připadne jak střelec, co si koupil NC aby byl taky motorkář a má strašnou radost, že na tom ujede turistům. Ten triumph (či co to je) se ho taky dlouho drží a najíždí na něj v zatáčkách, že by ho v klidu předjel a pak zřejmě na rovince zvolní, než se zasekat za blbcem, co se snaží závodit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Takový Hjundajisti ...na dvou kolech
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 5 | Včera v 21:50 drake1961 |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 9 | 18.5.2024 v 23:08 ivako |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |