Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

Naposledy editováno 22.06.2016 03:45:39
Komunita vymaštěnců je hotová, takže se pak teprve točej kšefty.
Kvalitu nebo nějaké schopnosti v tom nehledej. Ani jakýkoliv technický pokrok. Je to jen byznys.
Nejlepší jsou ti frajeři co využívají oné zvýšené ceny. Za 120 to tenkrát v 2012 koupili a za 120 to nyní prodávají

http://www.motoinzerce.cz/hledat.php?keywords=NC+700&keywordsloc=nazev&razeni=cenaa&moto=1&prodej=prodej&x=0&y=0
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Transalp a Deuville maj úplně jiný motory, než NC - jsou to V, původně 600 z osmdesátých let. Jejich přednost je jinde, než v ohromujícím výkonu. S motorem v NC vůbec nijak nesouvisejí.
Je zajímavý, jak se posunujou názory lidí, když byly Transalp nebo Afrika nový, byly považovány za to nejlepší, co v kategorii je. Honda Revere - předchůdce Deuvilla byl jeden z nejoblíbenějších motocyklů střední třídy. Výkon těm strojům rozhodně nechyběl. Dneska každý potřebuje 100 koní, minimálně.
Taky věčná debata o NC je taky zajímavá - asi o ní v Hondě nevědí, protože kdyby pro ně byly rozhodující názory českých motorkářů, tak by museli spáchat harakiri.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
nc750 by som si nekupil, nesedelo sa mi na nej dobre. Ale CB500X si viem pokojne predstavit. A ked dojazdim XJcko, tak uvidi co to bude. Ale bude to nieco nove

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
MartinNTV píše: 60 Nm se ti zdá malej krouťák?? A kolik na motorce potřebuješ, a k čemu? Není tak dávno doba, kdy běžný auta měly kolem 100 Nm.
Tak...ptát se, k čemu na motorce krouťák, je asi trochu zbytečný, ne? Motorka je především o zrychlení, ovladatelnosti, fun-factoru...využívání motorky jenom jako dopravního prostředku z A do B je přežitek z dob, kdy krouťák běžnýho auta kolem 100 Nm bylo hodně veliký sci-fi...
Btw, není tak dávno doba, kdy jsme si chodili zatelefonovat do budky před panelák, vyhřívání zadního okna bylo za příplatek a ženský se neholily....uznej sám, že to asi nebyl nejlepší argument

MartinNTV píše: Je zajímavý, jak se posunujou názory lidí, když byly Transalp nebo Afrika nový, byly považovány za to nejlepší, co v kategorii je. Honda Revere - předchůdce Deuvilla byl jeden z nejoblíbenějších motocyklů střední třídy. Výkon těm strojům rozhodně nechyběl. Dneska každý potřebuje 100 koní, minimálně.
Jasně, ale to je dneska překonaný..už sme prostě jinde. Za komančů bylo považovanej za to nejlepší Žigulík...tswe, mám takovej dojem, že si trochu zaspal dobu

100 koní je, neřekl bych minimální, ale optimální výkon
MartinNTV píše: Taky věčná debata o NC je taky zajímavá - asi o ní v Hondě nevědí, protože kdyby pro ně byly rozhodující názory českých motorkářů, tak by museli spáchat harakiri.
a tady už jenom opravím - páchá se seppuku

Ale nejde ani tak o krouťák a o výkon tady, ale o to (ale to je snad jasné, ne???


1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Ono hodně lidí má naprosto zkreslený představy o tom, co to je výkon a co je krouťák a k čemu to je dobrý. Pro rychlost 100 km/h stačí 10-12 kW, pro 130 km/h 20 kW, tedy pro udržování těchto rychlostí.
Pokud má někdo potřebu jezdit 200 v městě, samozřejmě potřebuje aspoň 70 kW. Ale plno lidí soudí, že pohybovat se v provozu takovými rychlostmi není úplně ok. Plno lidí taky na motorce chce cestovat, a ti se pak ptají co to je fun-factor? K čemu to je dobrý? Dá se na tom někam dojet?
Motorka, která má 60 Nm při 2 000 ot./min. je na cestování úplně v pohodě. Po zadním na trojku, ani 250, ale jezdit nebude, to je pravda. Ovšem takový požadavky na motorku má málokterý dospělý člověk.

A když na těch 20 kW navěsíš bágly a batoha, tak potřebuješ alespoň 30 kW a ejhle, koupíš NC

70 kW proto, abych mohl jezdit dvě stě v městě? Ne...70 kW proto, abych se bavil.
No, na fun-factor se dá cestovat taky...do cíle přijedeš vysmátej a utahanej tak, že nemáš sílu honit místní baby a neničit tak snahy místních chlapců o kopulaci.
Tou poslední větou si to zazdil úplně

2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

Je to světové spiknutí. Hondě jakožto největšímu světovému výrobci motocyklů bohužel ještě pořád nedošlo, že se zbytečně zabývá průzkumem trhu a potřeb svých zákazníků, když by stačilo řídit se podle pár skutečných odborníků soustředěných v malé zemičce v srdci Evropy a vyskytujících se hlavně na českých motorkářských fórech.
Honda a pohříchu i další světoví výrobci se "nám" stále až dosud řídí fakty a empirií, a zatvrzele se mylně domnívají, že:
- primárním smyslem větších výrobní sérií JAKÉHOKOLIV MOTOCYKLU nebo AUTA je udržení nebo zlepšení si pozice na trhu a pokud možno zisk výrobce plus importérů a na ně navázaných lokálních prodejců a značkových servisů
- sekundárním smyslem je pak co nejširší uspokojování potřeb kupujících
A že všechny dobré rady a ostatní nezištně poskytované těžce nabyté vědomosti včetně moudra o komunitách vymaštěnců apod. na českých motorkářských fórech jsou jen zbytečné řeči.
Podle Hondy je ale prý přesto v pořádku, že kterýkoliv opravdový český motorkář mající tu potřebu si může do kterékoliv motorky virtuálně kopnout - v rámci péče o zákazníka vysoce vážená firma Honda upřímně vítá, že se mu tím uleví.
Z toho všeho je zřejmé, že Honda je nepoučitelná a přes všechny dobré rady odborníků nám tvrdošíjně ta NCčka vyrábí, prodává a směje se nám drze do očí.
Mělo by se proto v osvětě proti NC přitvrdit!!
Máňa říkala, že aby to bylo směroplatný, vlajkonoši by měli zorganizovat sepsání protestní petice. A po získání aspoň 10 podpisů ji poslat na Maltézské náměstí č. 6 přímo Jeho Excelenci panu Yamakawovi, velvyslanci Japonska v ČR.
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

takže kydy ako krúťak v nízkych otáčkach sú možno fajn, ale tak pre traktor, ktorý sa potrebuje vyhrabať z blata. Nie pre motorku. Alebo... ako pre koho, niekto má rád traktorové vlastnosti pri motorke, sme rôzni a táto debata je zas oničom. Najväčšieho mám aj tak ja

Naposledy editováno 22.06.2016 09:35:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1.) spousta lidí nemá vkus
2.) spousta lidí nemá ambice
3.) spousta lidí řeší hlavně cenu
4.) spousta lidí řeší provozní náklady
Jenže, kluku zlatá, o tomhle fakt motorky nejsou. Motorku si máš užít a ne počítat spotřebu

Naposledy editováno 22.06.2016 10:00:15
bledemon píše: ....................... těhle felicií motosvěta.................
Jo to je přesně ono! Holt někdo rát Felinu a Michala Davida a někdo Saaba a Davida Bowieho, takže každému co jeho jest, jediný rozdíl je, že vkus mají jen ti druzí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
selkie píše: By mě zajímalo, kolik ten článek stál. A nebo jestli už je jeho rodina v pořádku zpátky...
to jsem si pri cteni taky rikal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Veverčák píše: to jsem si pri cteni taky rikal . Bylo by zajimave , kdyby chlapci z MH mohli psat clanky o skutecnych pocitech ..
Nejsmutnější na tom je, že pokud nemáš kapitál jak menší země, tak nemůžeš psát objektivní testy, jelikož po napsání skutečnosti už ti nikdo nic nepůjčí, takže všechno musíš kupovat. A abych se k tý nejsmutnější věci teda dostal, tak to je ta, že ty lidi podle toho kupují...co jsem kdy četl za testy, tak sem se nikde nedočet - to je mrdka, to nekupujte, ale vždycky nějaký pozitivum (aspoň to nežere....díly nestojí tolik....je to levný....nenáročný...hovna, prostě). A to mi vlastně potvrdil i Daart, když nesměl psát reálný recenze, vlastně směl, ale korektor to zkorektoval do hezký podoby, takže i největší mrdka z toho vyšla velmi dobře.
Smutná realita

Hoši Honda s tímhle tahem udělala díru do světa ...





Dovi> tvůj elaborát , jenž má být vtipný...jen dokazuje že už i pro tebe je diktát výrobce vyhovující. Jako když nám pan Železný říkával..." ...to není o nás, ty pořady, to si přejet vy , diváci... vy je chcete " ...protože stádo ví hovno co chce...stádo tomu nerozumí...nechápe jak sterilně se dají věci vyrábět...nechápe, že honbou po levných produktech se vlastně vývoj zabíjí... že si záměrně nechává servírovat věci jenž už dávno nejsou testovaný v cyklech jako dříve...ale omnoho kratších. Že to vlastně trh nechce, ale "stačí " mu to. Chápu Hondu že si z lidí co se jen chtějí vízt na vlně "motorkaření" udělají portfolio pro prodej tohodle produktu.
Ono to, že Britney Spears a Justina Biebera poslouchaj masy...a jejich céda se prodávaj ... z nich nedělá boh vie jaký umělce... ale každému co si zaslouží ... já si raději poslechnu Zeppeliny a Floydy ...ty si jezdi klidně na Lucce Vondráčkový


1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
- a nemozem nato povedat nic zle..., dokonca aj ten FUN faktor tam je....
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

Pokud svou zkušenost opíráš o poznatky z Japonské čtyřky výrobců chápu to...a to co píšeš je určitě upřímně míněný poznatek.
Skůtr mýho táty má velkej fun factor ... jedinej skůtr na kterým jsem jel 170km/h bez problému... a je praktickej...a moc nežere.
No a pak se jdi svízt na Grisu, na Monsteru, na 998mě, na Agustě 675, na Street/ Speed Kryplu ... a vrať se a řekni...

ynzha píše: Mě se líbí, že největší kecy mají vždycky ti, kteří by na to nikdy ani nesedli (a proto na tom neseděli), za to ale stoprocentně ví, že je to motorka úplně na hovno
a ze ty tak dobre vis, kdo na cem sedel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nic víc ani nic míň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přešití sedla ,pohodlnější [1, 2] Honda NC 750X | stafler | 51 | 13.4.2025 v 13:51 stafler |
Lámající se klíče Honda (NC750X) Honda NC750X | ok4rm | 17 | 8.4.2025 v 19:48 docent |
Mám kupovat nový řetěz [1, 2] Honda NC750X | Pieluk | 51 | 2.4.2025 v 12:13 docent |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 11 | 26.1.2025 v 07:32 tompas |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 37 | 17.12.2024 v 14:24 skaza55 |